וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיטריסט הגדול ג'ו בונמסה מגיע להופעה בישראל

14.5.2015 / 10:52

היוצר הניו יורקי, שניגן עם אריק קלפטון ונחשב לאחד מנגני הגיטרה הטובים בעולם, חוזר בפעם השלישית לישראל להופעה חד פעמית בהיכל התרבות בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ו בונמסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ו בונמסה מציין השנה את שנתו ה-26 כמוזיקאי מקצועי ונראה כי גם השנה אינו מתכנן לנוח וממשיך בדרכו המגוונת כיוצר אשר מוכיח פעם אחר פעם כי מדובר באמן מקורי, יצירתי ומלא נשמה. מי שהתגלה בגיל 12 כאשר נבחר בשנת 1989 לפתוח את הופעותיו של מלך הבלוז, B.B. King, גדל להיות יוצר מוערך ונערץ בעולם כולו, ולעתים קרובות הוגדר כ"גדול הגיטריסטים בדורנו".

בונמסה הוא זמר-יוצר בכל רמ"ח אבריו. לאורך 14 השנים האחרונות הוציא 16 אלבומי סולו בלייבל הפרטי שלו "הרפתקאות J&R", אשר חושפים כיצד הוא מתפתח ומשתנה ביצירתו לאורך השנים. הסיבה לכך היא עבודה יצירתית ללא הפסקה. במקביל להוצאת אלבום סולו אחד בשנה בממוצע, בונמסה מעורב גם בהפקות צד שונות ומקיים בכל שנה סיבוב הופעות שנתי ובו לא פחות מ-100 הופעות חיות ברחבי העולם.

בונמסה, שרק שרק בשנה שעברה היה מועמד לפרסי הגראמי, הספיק לשחרר בלייבל שלו השנה שני פרוייקטים: הראשון הוא אלבום גרסאות כיסוי לשיריה של בטי דיוויס, בו הוא משתף פעולה עם הזמרת מהליה ברנס, אחת הווקליסטיות המרשימות ביותר שיצאו מיבשת אוסטרליה. השני הוא אלבום, DVD ובלו ריי של הופעת מחווה למאדי וואטרס בשם "Muddy Wolf at Red Rocks", שצולמה בקיץ שעבר בהופעה חיה מול אולם סולד אאוט של 9,000 מעריצי בלוז.

בונמסה, שכבר הופיע בהצלחה בישראל בעבר, חוזר להופעה אחת בפני מעריציו בארץ. זה יקרה בהיכל התרבות תל אביב, במוצ"ש ה-26 בספטמבר 2015 בשעה 20:00. מכירת הכרטיסים תיפתח בקרוב דרך Eventim ומחירי הכרטיסים ינועו בין 400 ל-800 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully