וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר בחזרה עם SHALOSH ועדי אולמנסקי

14.5.2015 / 13:30

לקראת פסטיבל יערות מנשה שמתחיל ממש היום (חמישי), תפסנו את הרכב הג'ז SHALOSH ועדי אולמנסקי בחדר החזרות. צפו בביצוע שלהם ל-"Was It You"

עריכה: מאיה בן ניסן צילום: דייב שחר

היום (חמישי) מתחיל בפעם השביעית סופ"ש שכולו פסטיבל יערות מנשה. הפסטיבל, מבית המועצה האזורית מגידו, מתקיים בתאריכים 14-16 במאי, בלב יער קק"ל שבמרחב הביוספרי רמת מנשה, עם עשרות מופעים במשך שלושה ימים ועל גבי מספר במות ומתחמים מקבילים: מוזיקאים מובילים עם מופעים ואלבומים חדשים, שילובים מיוחדים ומופעי מקור שיעלו לראשונה בפסטיבל, מופעים מיובאים מחו"ל, יוצרים חדשים מבטיחים, אירועים רב תחומיים מעולם האמנות והבמה, סדנאות ופעילויות לגדולים ולקטנים, בתפאורה הקסומה של אחד היערות היפים בארץ.

בין המופיעים במהלך הפסטיבל: רד בנד שמארחים את מארינה מקסימיליאן-בלומין, ערן צור עם גבע אלון, עידו תדמור במופע סולו, Isaiah יחד עם אלישע בנאי ו-40 השודדים, הודנא אפרו ביט, דניאל ספיר, תמר קפסוטו, ארז טודרס ועונגי ציזלינג, עינת ויצמן במופע יחיד, ג'נגו יתארח אצל מוטי ביקובסקי ועוד ועוד.

לקראת המופע של הרכב הג'ז SHALOSH יחד עם נסיכת האינדי פופ עדי אולמנסקי, צפו בהם מבצעים ביחד את השיר "Was It You" שכתבה והלחינה עדי אולמנסקי.

seperator

למידע על רכישת כרטיסים, סוגי כרטיסים נוספים, הסעות, דרכי הגעה, התכנייה המלאה, קמפינג, כל השאלות וכל התשובות - באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully