וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב מגיבה לגברי בנאי: "האמירה הזו מיותרת"

14.5.2015 / 19:26

לאחר שגברי בנאי אמר לוואלה תרבות כי בעיניו מירי רגב, שרת התרבות והספורט החדשה, "בהמה", מגיבה רגב לדבריו. "מבטיחה שהוא וחבריו יופתעו ממני לטובה"

גברי בנאי מכנה את מירי רגב "בהמה"/מראיין: שגיא בן נון; צילום: ראובן קסטרו, יואב דודקביץ', עומר מירון

מירי רגב, שרת התרבות והספורט החדשה, מגיבה לסערה שחוללו דבריו של גברי בנאי מוקדם יותר היום (חמישי). "אני פשוט לא מאמין, זה הכל. הצורה שבה נתניהו מחלק תפקידים, זה סתם כי הוא רוצה כבר לגמור עם זה, הוא רוצה להשפיע, הוא יכול לעשות אותה שרת התרבות והבולים. שיעשה מה שהוא רוצה, זה לא מפתיע אותי. בעיני היא בהמה, זה הכל. אני בכלל המום איך היא הגיעה לדרגת תת אלוף בצבא. אני לא מאמין. הדבר היחיד שאפשר להגיד זה כפיים!", אמר בנאי לוואלה תרבות.

רגב שוחחה עם כתבים פוליטיים במשכן הכנסת ואמרה: "אני לא אשפוט אף אחד על האמירות שלו, אבל אני חושבת שהאמירה הזו מיותרת. אני אזמין את גברי בנאי אליי למשרד, ואסביר לו שאני הולכת להיות שרת התרבות של כולם, ואני מבטיחה לו שהוא עוד יופתע. הוא וחבריו עוד יופתעו ממני. שיתנו לי צ'אנס. כמו שגברי בנאי וחבריו רוצים שינהגו בסבלנות, אני מצפה מהם שגם הם יתנהגו איתי בסבלנות".

כאמור, היום נודע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם חברת הכנסת רגב כי היא תכהן בממשלה המיועדת כשרת התרבות והספורט - אף שרגב העדיפה את תיק הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully