וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה להמונים

18.5.2015 / 11:24

האופרה הישראלית עולה לירושלים למופע מיוחד ומרהיב ביופיו שייערך בבריכת הסולטן. מלבד ההפקה העשירה ונופי העיר העתיקה המופע מביא עימו בשורה נוספת: מחירי הכרטיסים יהיו שווים לכל כיס וזאת במטרה להנגיש את אהבת האופרה לכל אחד

אופרה להמונים.
עוד יום ממוצע בשוק

האופרה "שיקוי אהבה" של דוניצטי עולה לירושלים לאחד ממופעי האופרה המרהיבים ביותר שנערכו בישראל אי פעם. "שיקוי אהבה" תוצג בעיבוד ים-תיכוני ובבימויו הקומי של עומרי ניצן. האופרה תעלה בבריכת הסולטן, תחת כיפת השמים ולמרגלות חומות העיר העתיקה, מול קהל צופים של כ-6,000 איש בכל מופע.

היוזמה למהלך זה היא של הרשות לפיתוח ירושלים ובשיתוף עיריית ירושלים שמקיימות השנה פסטיבל אופרה ייחודי בבירה בו יוכלו תושבי העיר והמבקרים בה ליהנות מהפקות אופרה שונות, למגוון גילאים, במחירים השווים לכל כיס. מחירי הכרטיסים לאופרה ינועו בין 150-200 ש"ח ואילו מחירי הכרטיסים לקונצרטים הקטנים יותר ינועו בין 60-120 ש"ח.

מחירי הכרטיסים ל"שיקוי אהבה" הינם בהחלט מחירים הוגנים ושווים לכל כיס. אילנית מלכיאור, מנהלת התיירות של הרשות לפיתוח ירושלים אומרת כי לפני כארבע שנים נערך בעיר פרויקט אופראי דומה אך עלויותיו לא אפשרו להמשיך ולחזור על ההצלחה שוב. הפעם, בזכות תורם אמריקאי, שמעדיף לשמור על זהותו בסוד קיבלה עיריית ירושלים התחייבות כלכלית לקיום האופרה. בזכות תרומה זו יוכלו ליהנות תושבי הבירה ותייריה מפסטיבל אופרה איכותי, מהוקצע ומרהיב במיוחד.

אופרה להמונים.
תענוג לאוזניים

"שיקוי אהבה" כמובן היא ארוע הדגל של פסטיבל האופרה. "שיקוי אהבה" היא אופרה קומית המתארת משולש רומנטי שבסופו הגיבור הראשי משתמש בשיקוי אהבה על מנת לזכות באהובתו. אל החגיגה העירונית יצטרפו גם המסעדות המקומיות שיגישו שיקוי אהבה משלהם ותפריט אהבה מיוחד שישלים את החוויה. נוסף למופע המרכזי, ייערכו בין התאריכים 26-27 ביוני קונצרטים אופראיים אינטימיים בכל רחבי העיר. בין מוסדות התרבות שיארחו את המופעים: מוזיאון ישראל, מוזיאון המדע, המוזיאון לאמנות איטלקית, ארצות המקרא, מוזיאון האיסלאם. תכנית הקונצרטים תכלול תכניות אופראיות שונות, מוזיקה ליטורגית ומופעים לכל המשפחה.

הרשות לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים יצאו בימים אלה בקמפיין שיווק ייעודי במדינות אירופה בדגש על איטליה, גרמניה, צרפת ואנגליה. במסגרתו מוצעות חבילות החל מ-225 יורו ל-3 לילות על בסיס BB, כולל כרטיס למופע המרכזי בפסטיבל האופרה. בסמוך לאירוע ישווקו חבילות אטרקטיביות גם לתיירות הפנים, שיציעו חבילות לינה וכרטיסים לאירוע, והטבות לפעילויות פנאי ומסעדות בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אופרה להמונים.
גבינה, מישהו?

פסטיבל האופרה פונה גם לקהל התיירים הפוקד את העיר ללא הפסקה. אך לרשות התיירות חשוב להביא את בשורת האופרה גם לקהל המקומי שלא תמיד מאזין לאופרה. "רצינו להביא קהלים נוספים לאופרה" מספרת מלכיאור "חשוב לנו להפוך משהו שנתפס בציבור כתרבות גבוהה או אליטיסטית כמשהו שיכול להתאים לקהל הרחב". על מנת לחשוף את תושבי העיר לפסטיבל בחרה הרשות דרך מעניינת ומקורית מאוד: באמצע יום שוקק חיים בשוק מחנה יהודה, אולי המקום הכי אנטיתזה לאולמות האופרה, הגיעו זמרי האופרה על מנת לקדם את הפסטיבל בשירת אריות ידועות מהרפרטואר. כך, לכמה שעות, השתנה הפסקול הקבוע של השוק, הכולל לא מעט קריאות בעלי דוכנים על מבצעי סוף יום לכיוון מוזיקלי של קולות טנור הישר מבית האופרה הישראלי. "אנשים תפסו את עצמם באמצע הקניות, הסתכלו על הזמרים ולא הבינו מה קורה, אבל אחרי כמה דקות של הלם הם פשוט התחברו לזה" מספרת אילנית בחיוך.

פסטיבל האופרה יתקיים בירושלים בתאריכים 24-27 ביוני. כרטיסים ניתן לרכוש במשרד הכרטיסים בימות 6226*.

מערכת וואלה! בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully