וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דנה אינטרנשיונל, קונצ'יטה וורסט ונדב גדג' מופיעים יחד אמש בוינה

17.5.2015 / 12:53

לאחר שהשתתפו בתצוגת אופנה של ז'אן פול גוטייה, זוכות האירוויזיון קונצ'יטה וורסט ודנה אינטרנשיונל הופיעו אמש בוינה על במה אחת, ואירחו את נדב גדג'. צפו

צילום: שי כרם

חלומם הרטוב של מעריצי האירוויזיון התגשם אמש בוינה, כששני האייקונים של האירוויזיון נפגשו שוב על במה אחת – זוכת האירוויזיון בשנה שעברה קונצ'יטה וורסט ודנה אינטרנשיונל. מפגש הפסגה הבימתי השני ביניהן התרחש במסגרת ה"לייף בול", אחד מאירועי הגאווה הגדולים בעולם המתקיים מדי שנה בוינה. דנה וקונצ'יטה דגמנו בתצוגת אופנה מפוארת של המעצב ז'אן פול גוטייה, ולאחר החלפת בגדים הן עלו על במה אחרת. כל אחת שרה משיריה, והן קינחו בדואט משותף, כשבסיומו המנחה הזמין כמה ממשתתפי האירוויזיון שצפו באירוע, ביניהם נדב גדג' שלנו. הם ביצעו ביחד את השיר "ווטרלו" של להקת אבבא, שזכה במקום הראשון באירוויזיון 1974. באמצע השיר דנה שכחה את המלים ונאלצה לזמזם "לה לה לה לה לה", ואילו נדב גדג' הפתיע וידע את מילות השיר. הוא התרגש מאוד וביקש להצטלם עם שתי הדיוות.

איפה התרגשת יותר, שאלנו את דנה אינטרנשיונל בשיחת טלפון לווינה, בתצוגת האופנה של ז'אן פול גוטייה, או בהופעה לצד קונצ'יטה ונדב גדג'? "ברור שהתרגשתי יותר לשיר", אומרת דנה. "לצעוד על מסלול זה הדבר הכי טיפשי שיש. זה פשוט ללכת ולסתום את הפה. היחס שלי לאופנה די ידוע. אני מאדאם הסמרטוטים. רוב העניין של האופנה די משעשע אותי, אין לי בעיה להיות הבובה של המעצבים ולעשות את זה בכיף, אבל זה לא משהו שאני מחבבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully