וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יק קוריאה ובובי מקפרין מגיעים להופעות משותפות בישראל

19.5.2015 / 8:05

השניים אוהבים לשתף פעולה ולאורך הקריירה הענפה והמצליחה שלהם נפגשו לא פעם על הבמה. ביולי יגיעו אל ארץ הקודש עם ארבע הופעות הכוללות רפרטואר מגוון

שניים מענקי הג'אז העולמי יחברו יחדיו בפעם הראשונה בישראל למופע משותף : צ'יק קוריאה ובובי מקפרין. השניים יגיעו לישראל בסוף יולי 2015 לארבע הופעות במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש שלהם.

מקפרין וקוריאה אוהבים לשתף פעולה, ולאורך הקריירה הענפה והמצליחה של שניהם נפגשו לא פעם על הבמה. לפני מספר שנים אף הוציאו אלבום משותף שזכה להצלחה גדולה. מקפרין בן ה-65, זוכה עשרה פרסי גראמי, הוא זמר ויוצר שחצה את הגבולות בין מוזיקת פופ לאמנות ויצר המון פרויקטים מרתקים. קוריאה בן ה-74 נחשב לאחד מפסנתרני הג'אז הטובים בעולם, ויש אומרים הטוב מכולם. הוא זכה 22 פעמים בפרסי גראמי והיה מועמד 63 פעמים סך הכל.

במסגרת המופע המשותף שלהם חולקים השניים יחד פסנתר אחד (ולכן מסע ההופעות נקרא Duo Tour) ומגישים לקהל את עצמם בלי פילטרים, בצורה הכי אינטימית ומרגשת שניתן להעלות על הדעת, הרפרטואר שהם מבצעים הוא רבגוני - החל מקלאסיקות של הביטלס, מחוות למוזיקה הקלאסית, ביצועים ליצירות הג'אז הגדולות של השניים ועד לגרסאות כיסוי לשירי פופ מופלאים שמוגשים כמו שמעולם לא שמעתם לפני כן.


22.7 (רביעי) - זאפה אמפי שוני
23.7 (חמישי) - זאפה הרצליה
24.7 (שישי בצהריים) - זאפה הרצליה
24.7 (שישי בערב) לייב פארק ראשל"צ

כל המופעים יתחילו בשעה 21:00 ויתקיימו בישיבה. כמות הכרטיסים מוגבלת וניתן לרכוש אותם מזאפה בטלפון 9080* או באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully