וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה מלמד על הז'אנר הים-תיכוני: "זה כמו דשא סינתטי"

17.5.2015 / 17:44

האם בית "האח הגדול" יגיע לפיצוץ בעקבות אי הסכמה מוזיקלית? בדיון שנערך בלילה טענה אריאנה מלמד כי לא כל שירי הז'אנר הים-תיכוני הם אמנות. צפו בקטע

מתוך "האח הגדול VIP", באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישראל

אריאנה מלמד נגד המסלסלים: דיון סוער נערך הלילה (ראשון) בבית "האח הגדול" בעקבות דבריה של אריאנה מלמד על הז'אנר הים-תיכוני. מלמד, כך נראה, ניסתה להסביר את סלידתה מחלק מהשירים המשתייכים לז'אנר.

"אתה יודע, שרית חדד, 'יאללה לך הביתה מוטי', שירה אדירה... מה זאת אומרת, צריך ללמוד את זה באוניברסיטאות", אמרה מלמד למושיק עפיה בזמן שהיו בחצר. "(זה) שיר עם מילים מאוד נמוכות, מאוד קליט, מאוד אפקטיבי. עושה לי שמח בלב. אני לא מתייחסת אליו כאל דבר איכותי אתה מבין? כי זה לא. זה מילים נמוכות, בשפה באמת דלה מאוד וזה חמוד נורא. זה כמו דשא סינתטי, אמנות זה לא. זה לא דשא, זה רק נראה ככה. זה לא הופך את זה לאמנות. ההצלחה איננה ערובה לאיכות. נקודה", אמרה מלמד.

דבריה של מלמד גרמו להדים גם מחוץ לאולפני התוכנית בנווה אילן. מוקדם יותר הגיב שדרן הרדיו אליקו לדבריה של מלמד בסטטוס שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו: "אריאנה היקרה. חבל שאת בוחרת להתבטא כך... אני מאחל לך בריאות קודם כל אבל הלווואי שידיחו אותך וכמה שמהר. את לצערי אדם אטום, מריר, כעוס וחסר כבוד. גם אבא שלי ז"ל היה נכה כל חייו אבל ידע לכבד את כולם וחייך גם שהיה קשה וכך גם אני חונכתי. חבל לי שאת בוחרת להתנהל ככה בבית האח הגדול. כל החיים בחרת ללכלך על התכנית הזו ובסוף גם נכנעת לכסף! כנראה שגם לך אין תרבות!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully