וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח עם השמן זית

18.5.2015 / 1:26

אריאנה שותה את הנעורים של שיר, איציק ונטלי מצחקקים שעות וגודוביץ' זקוק לחילוץ. בלוג "האח הגדול" - התור של רחלי

האסיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא זקוק להתנצלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה הטור הראשון שלי לעונה הזאת של "האח" ואני קצת חוששת, אך למזלי קיבלתי בפרק הזה כמה טיפים מהמומחית מספר אחת לאינטרנט, אריאנה מלמד. מתישהו בין הצעקות שלה על מוטי גלעדי שיסתום כבר לבין שליקת מלון מבוהל מהשיש היא הסבירה לנו איך עושים תוכן רשת אפקטיבי והדגישה ש"באינטרנט הכול צריך להיות מובן לגולש", אחרת הוא לא יעשה לייק. אז נתחיל את הטור באופן הכי מובן שיש: שמישהו יחלץ את גודוביץ' מהבית הזה לפני שהבנאדם נפטר. מספיק אפקטיבי?

כבר כשהתברר שלגודוביץ' אין מושג בכלל שמצלמים אותו בבית, ושהוא סבור לתומו שהוא בסך הכול מבקר מכרה בירושלים במשך 8 ימים רצוף ושהקול שבוקע מדי פעם מהרמקולים בבית הוא טעות במספר, התחילה להתגנב התחושה שהבחור לא אמור להיות פה. לא להתגלץ' על קרטונים מהתקרה ולא לעשות שיגועים עם החבר'ה. נכון שהרתיעה שלו מסתיו הדליקה בו את הטירוף, אבל ההומופוביה היא לא האישיו כאן. לא כל אחד בנוי לתכנית ריאליטי קיצונית, לא כל אחד יודע להתמודד עם סיר לחץ חברתי ולווסת את התגובות שלו, בטח לא בגיל 80 פלוס. וכשכולם דוחקים בגודוביץ' לנגן כבר בפסנתר ולפתע פורצת ממנו צווחת "אני לא מנגן לאף אחד! ר-ק ל-יייי!!!", מתחשק פתאום לחלץ אותו משם במסוק, לעטוף אותו רועד בשמיכה ולשמור אותו גבוה על מדף שיורם זק לא יוכל להגיע אליו. אבל הוא עדיין שם, ומצפות לנו עוד הרבה התכווצויות של חוסר נוחות על הספה. הצילו את גודוביץ'.

את מטורפת, אני חתיכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את אריאנה מלמד לא צריך להציל. היא יודעת בדיוק איפה היא נמצאת, שזה איפשהו במרכז החדר, כשמסביבה אנשים מועפים לכל עבר במטלות שונות. לאריאנה יש שיטה לסנג'ר – היא לא מבקשת ישירות, היא רק תוהה בקול רם אם "מישהו" יוכל להביא את החמאה מהמקרר, או מודיעה שתשמח אם "מישהו" יעביר לה את הסחוג, כמו דתיים שמטרטרים את הגוי של שבת כשהם נאנחים "אוף הלוואי שמישהו ידליק לי את האור במדרגות!" והמהדרין אף מועדים במלכותיות ומפילים בטעות את הגוי על המתג. אל תתפלאו אם מתישהו אריאנה תדרוס דיירים "בטעות" אל המקרר, "סליחה שריסקתי לך את הברך אבל אם אתה כבר שם תוציא לי שתי ביצים". העיקר שלא להיות לטורח.

שיר אלמליח, שאריאנה אבחנה אותה יפה בתור האנטיתזה שלה, לא יודעת איך לאכול את הר הזעם הממונע הזה. היא מנסה לגמגם משהו על כך שהיא נפגעת מטון הדיבור שלה, אבל מה שאריאנה שומעת זה "אנא ספרי לי עוד על כמה את חכמה ואני טיפשה, הו מלכת האינטרנט ופרטי הטריוויה על העיר קצרין", והיא נענית בשמחה. "אנחנו הפוכות לגמרי", מסבירה לה אריאנה בהתלהבות, "לך חשוב רק טיפוח הגוף ולי חשוב ידע, ואני בזה לתחומי העניין שלך!" שיר ניצבת מולה כאפרוח המום בגשם, לוחשת בשארית כוחותיה "פשוט רציתי להגיד לך את זה בשביל שתביני..." "כדי", קוטעת אותה אריאנה בקול מקפיא, "אומרים 'כדי ש', לא 'בשביל ש'". "כדי", ממלמל האפרוח ונמלט משם דומע. הי שיר, אם את כבר בורחת בבכי לכיוון היציאה מהמטבח את יכולה כבר להביא לי משם מיץ? אני אשמח אם "מישהו" יעשה את זה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רותם! נטלי! מיטה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיואו, נשבר לי האינטרנט. זה מין ביטוי כזה של צעירים, אתם בטח לא תבינו, לכו לקרוא ספר על פינוי ימית. זה התחיל ברותם ונטלי עושות שיגועים ביחד – במיטה! אבל לא, זה לא מה שאתם חושבים, אמנם הן השתוללו מתחת לשמיכות אבל בסוף התברר שהן רק מגרדות זו לזו את הגב או כמו שנטלי עטיה קוראת לזה, "סוף מצחיק כזה", או כמו שהנכדה של מוטי גלעדי קוראת לזה, "מה לעזאזל תחזירו אותי פנימה תיכף ומיד". בכלל, נטלי עטיה היא בחורה של צחוקים ושיגועים. אמנם לא כמו מוטי שלושה-חיקויים-שרק-אבא-שלכם-מכיר גלעדי, אבל איך שהיא ראתה את רותם נמרחת על איציק זוהר למשל, היא מיד רצה אליו כדי לבשר לו ש-וואו, שמת לב שיש לנו ממש את אותו הומור חה חה זה לא מוזר? רק אתה מבין את הבדיחות המיוחדות שלי חה חה זה בטח אומר שנתחתן חי חי סתם אנחנו לא זוג אבל בוא תישען עליי רגע ואני אשיר לך בקול רומנטי "הזמן עבר עלינו לה לה לה של שינויים". גם איציק מודיע שהוא "מאוד אוהב את מה שהוא רואה" ומלטף לה את העורף ואומר שמאז הקשר שלהם עברו נהרות, אוקיינוסים חה חה אמרנו אוקיינוסים ביחד יש לנו את אותו הומור זה בטח אומר שנשכב חי חי סתם אנחנו לא זוג אבל בואי נשכב. אפילו גודוביץ', שחושב שהמצלמות בבית הן מנורות דקורטיביות והמיקרופון שלו הוא משרוקית, רואה בבירור ששני המצחקקים המתישים האלה מתקמבקים לאיטם. לא חראם על שש שכבות הריסים שרותם התקינה לכבוד איציק? רחמנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו זה, רשימת ההדחה הראשונה יוצאת לדרך. רגע אחד, איציק ונירו ברשימת ההדחה? כבר?! אוקיי אז בעצם זו לא רשימה סופית נכין את הרשימה החדשה מחר תשכחו מה שאמרנו סליחה תודה וביי!

ציטוטפוט

"את יפיפייה ואני מכוערת" "תודה" (אריאנה ושיר מסכמות עונה)

"חיים כהן אמר הכול בשמן זית! הוא יודע והוא אמר לי!" (גודוביץ' שומע קולות)

"יצאה לי פנייה מאוד מרגשת" (איציק מרוצה מהפנייה המרגשת שלו לילדים)

" אתה מבין בקומדיה, אני מבינה באינטרנט" (אריאנה למוטי גלעדי. לא, ולא)

" האו אר יו? גוד? גוד" (ממשפטי החיזור של רותם לאיציק)

"מפרגנת לך על כל מה שאתה. מי שלא תהיה. מי שאתה חושב שאתה" (ממשפטי החיזור של רותם לאיציק 2. בנות אתן רושמות?)

"אם הייתי יודע שככה תעשה לו הטחינה לא הייתי נותן לו טחינה" (נירו מכה על חטא אחרי ההתמוטטות של גודוביץ')

""אני פה כדי שיהיה לכם אבא יותר טוב" (איציק לילדיו. כולה הכנת חביתה נודניק)

"אם אתם טובים באפיה לפחות כמו מושיק עפיה היכנסו למאקו והירשמו" (אסי עזר מצדיק את המקצוע)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully