וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון לוואלה תרבות: "משטרת ישראל הכריזה עליי מלחמה"

18.5.2015 / 23:37

עמיר בניון טוען בשיחה עם וואלה תרבות כי המשטרה מחרימה את הופעותיו, בעקבות שיר בו, לדבריו, מחה כנגד הכאת החייל האתיופי. "זו בושה וחרפה", אמר. המשטרה טרם הגיבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משטרת ישראל מתנהגים כמו גנגסטרים". עמיר בניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"משטרת ישראל הכריזה עליי מלחמה", טוען עמיר בניון בשיחה עם וואלה תרבות. לטענת הזמר, המשטרה מחרימה את הופעותיו והן אינן מופיעות יותר באתר קרנות השוטרים, המספק לשוטרים וסוהרים הטבות פנאי ורכישה בהנחה לפעילויות תרבות, בידור, נופש ועוד. לטענתו, הסיבה לכך היא שיר חדש שבו מחה כנגד הכאת החייל האתיופי דמאס סיקאדה. בניון, יש לציין, הציג בשיר דמות נלעגת ושלילית של שוטר שמכה, בוגד, הולך לבתי בושת ואינו נלחם בפשע. טרם התקבלה תגובת המשטרה.

"משטרת ישראל מתנהגים כמו גנגסטרים", אמר הערב (שני) בניון לוואלה תרבות. "היום התברר לי שהורידו אותי מרשימת האמנים שמופיעים אצלם בהנחה בקרנות השוטרים. הם עשו את זה בגלל שמחיתי שהרביצו לחייל האתיופי. זו בושה וחרפה, זה מרגיש כמו עולם תחתון, לפגוע בפרנסה של בנאדם באופן אישי בגלל שיש לו דעה, בגלל שלא הצדקתי את המכות שהחייל קיבל. יש לי רק דבר אחד לומר לשוטרים: אני לא הבעיה, הפושעים הם הבעיה. תתעסקו בהם בבקשה ולא בלחבל לי בפרנסה".

עמיר בניון. אוהד רומנו,
הוחרם בגלל שיר כנגד המשטרה?/אוהד רומנו

בעקבות הסערה שהתעוררה לאחר הסרטון שהראה שני שוטרים מכים את החייל דמאס סיקאדה בחולון (השוטרים הושעו מתפקידם, ומח"ש הודיעה כי היא חוקרת את האירוע) כתב בניון פוסט זועם כנגד שוטרים, בלילה שבין 30 באפריל ל-1 במאי. הוא העלה לפייסבוק שלו שיר בשם "הבוז לכחולי המדים ולשחורי הלב", ובו כתב:

"אני בתוך ניידת/ לבוש מדים בשירות המדינה/ יש לי בעיות עם האישה/ וגם קצת עם השכנה/ הפרנסה לא בשפע/ להסתכן כבר אין בשביל מה/ פושעים גדולים זה לא בשבילנו/ חיי המין כבר לא מי יודע מה/ אולי נתפוס חייל ממוצא אתיופי/ ונוציא עליו את התסכול/ אתה תאמר שהוא נראה מחופש/ ואני אטען שהוא היה מסטול/ אחר כך נתקשר לשוטרת האתיופית/ אתיופיות אני דווקא מחבב המון/ אם ילך לי עם הזבל הזאת/ אתן לך את מספר הטלפון/ היא לא יכולה להגיע/ אחיה מאושפז במצב לא טוב/ לא יכולתי את צערי להביע/ אז הלכתי לבית הבושת הקרוב

"נראה מה יהיה בבוקר/ נקווה שמצבו של הכושי ישתפר/ כי חוץ מזה שאני חולה על אחותו/ לא בא לי כרגע להתפטר/ צריך לעשות משהו/ משהו למען המדינה/ אי אפשר כל היום להסתובב כפוי טובה/ בלי למלא את חובתנו הקטנטנה/ הנה שחור עובר מולנו/ עם בקבוק בירה ביד/ מתנדנד ומקיא בדיוק בשבילנו/ נטול מצלמה ונטול יעד/ אתה תגיד שהוא היה שיכור/ בקבוק הבירה הרי כך מעיד/ אני לעומת זאת אטען שהמוות שלו היה/ תוצאה של הגנה עצמית/ אין גבול לכאב".

עמיר בניון. ענת לוי,
"אסור ששוטר גזען ומושחת יתחבא מאחורי גבו של שוטר העושה את עבודתו נאמנה/ענת לוי

בבוקרו של אותו יום כתב בניון בעמוד הפייסבוק שלו, תחת הכותרת "גם אני אתיופי!": "שלום לכולם, התעוררתי בבוקר לתוך סערה מדומה עקב שיר שמדבר על מציאות מאוד מאוד כואבת שנתקלנו בה השבוע, שהעליתי אתמול בעמוד פייסבוק שלי. ראשית ברצוני לומר שאין אפילו בר דעת אחד החושד שאני מכליל את השוטרים ואנשי הביטחון היקרים, רבים מקרוביי משרתים בשירות המדינה.

עכשיו לעיקר: לאלו שלא הכללתי אותם, אני מוקיר תודה ומודה להם בכל יום ולילה וכמעט בכל הופעה. אני מזכיר אותם ומקדיש להם שיר המראה את חיבתי ואהבתי אליה, אך לצערי הרב, אין טוב בלי רע. יש גם כאלה כמו שתיארתי בשיר, שהם מייצגים את רוב המגיבים הכועסים והמתלהמים. אסור שיקרו מקרים כאלו במדינתנו!!! אסור ששוטר גזען ומושחת יתחבא מאחורי גבו של שוטר העושה את עבודתו נאמנה.

ולכל המגיבים שהחליטו לזרוק את הדיסקים אני מתחנן אליכם, עשו זאת במהרה כי לכם ולאמנות אין שום קשר. לסיום, אני מבקש מהאנשים הטובים שעושים את עבודתם נאמנה בכל מוסד שלא יהיה, ששליחותם היא לטובת מדינתנו ואזרחיה, אנא מכם רק ביכולתכם להקיא מתוככם את הבהמות בדמות אדם, המוציאות למשטרה שם רע וגורמות לאזרח הפשוט לאבד בכם אמון. אנא מכם בקשו מאחיכם האתיופים המשרתים יחד אתכם סליחה. נ.ב. העובדה שקוללתי ע"י מגיבים מסכנים מוכיחה לי שעל אנשים כדוגמת אלו נכתב השיר".

מהמשטרה טרם התקבלה תגובה, ולאחר פניית וואלה תרבות לדוברות נמסר כי הנושא לא ייבדק לפני מחר (שלישי).

(עדכון, יום רביעי) במשטרה סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully