וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 47: הטריד כתבת בשידור חי ופוטר מעבודתו

21.5.2015 / 6:10

הסודות מאחורי "We Are The World" נחשפים, טקס פרסי הריאליטי מספק תובנות עמוקות, הצעה מגונה מיוחדת גורמת לכולם לחשוב על העתיד וכוכבת "אחת שיודעת" מבקשת סיוע מברק אובמה. חדשות הטראש

בעזרת הקים: כוכבת "אחת שיודעת" מנסה לגייס את אובמה למאבק משמורת

בוקר טוב אפ?ר-איסט-סיידרים, כאן ג'אנקית, המקור היחידי שלכם לחייהם השערוריתיים של אליטות מנהטן ושאר אנשים שמפורסמים מסיבות שונות והסתבכו בצרות כאלו ואחרות. כמו קלי רת'רפורד, כוכבת "אחת שיודעת" שמאבק המשמורת המכוער שלה על ילדיה עם בעלה לשעבר אמנם נשמע כמו משהו שנלקח ממוחם הקודח של תסריטאי "גוסיפ גירל", אבל ללילי ון-דר-וודסן הוא בחיים לא היה קורה.

רת'רפורד ובעלה בנפרד, איש עסקים גרמני בשם דניאל גיירש, מנהלים מאבק ארוך שנים על פרטי המשמורת של שני ילדיהם המשותפים. אחרי דיונים ממושכים ופסיקות הזויות, הילדים נמצאים היום עם אביהם במונאקו וכפופים לחוקי הנסיכו?ת, שלא עולים בקנה אחד עם זכויותיהם כאזרחים אמריקאים, כי הם כנראה מומצאים, בכל זאת, נסיכו?ת.

בשלב הזה רת'רפורד החליטה להעלות הילוך במלחמתה המתוקשרת להשבת הילדים לחיקה, ופנתה במכתב פתוח לאיש החזק בעולם, נשיא ארצות הברית ברק אובמה, שכאילו אין לו מה לעשות חוץ מלצייץ ולחלץ את סרינה ואריק ון-דר-וודסן ממדינה אירופית ששטחה פחות משני קמ"ר. מי שעזרה לה לעשות את זה היא לא פחות מקים קרדשיאן, שקראה למיליוני עוקביה לחתום על העצומה להשבת הילדים הביתה, וגם אתם יכולים לחתום. XOXO.

פרסי הגיהנום: מי זכה בטקס פרסי הריאליטי

אחרי שכבר שכחנו מי זכה באוסקר וגם טקס האמי עדיין רחוק, יש מי שדואג לחובבי הפרסים והפסלונים בדמות טקס "פרסי הריאליטי", שנערך השבוע בפעם השלישית. מדובר ביוזמה פרטית של צמד מפיקים שאיגדו סביבם את עובדי תעשיית תוכניות המציאות לצורך הענקת פסלונים הדדית. בין הקטגוריות המסורתיות, כמו התוכנית הטובה ביותר ("מטבחי הגיהנום") או המנחה הטוב ביותר (גורדון רמזי, אבל ב"סיוטי מטבח"), אפשר למצוא כאלו התואמות יותר לז'אנר, כמו פאנל השופטים ("רוקדים עם כוכבים") או המשימות היצירתיות ביותר ("האח הגדול"). תוצאה מעניינת נרשמה בקטגוריית ה"גילטי פלז'ר", גם שם ניצחה "מטבחי הגיהנום", והרסה לכל מי שמנסה שנים לטעון שתוכניות מציאות הן לא רק, אם כן, גילטי פלז'ר.

גורדון רמזי.
ההדחה הכי מפתיעה. נוט

פוחדים עם כוכבים: הסודות מאחורי "We Are The World" נחשפים

לפני שלושים שנים התכנסו באולפן הקלטות בלוס אנג'לס 45 מהשמות הכי גדולים בעולם המוזיקה, ותחת השם "USA For Africa" הקליטו את השיר "We Are The World". הסיבה הרשמית להקלטת השיר היתה איסוף תרומות לנפגעי הרעב באתיופיה, אבל למעשה היה כאן נסיון לגנוב את התהילה מ- "Do They Know It's Christmas?" הבריטי. השבוע חשף קן קרייגן, מפיק מוזיקלי בכיר ויוזם הפרויקט, כמה סודות מאחורי הקלעים של ההפקה, וכשמדובר בשמות כמו מייקל ג'קסון ופרינס, בוודאי שיש סודות.

חדי העין והזכרון ידעו להגיד שפרינס בכלל לא לקח חלק בהקלטה, וזה נכון. הזמר לא הגיע להקלטות פשוט כי התבייש לשיר מול הקולגות שלו, אך בהמשך תרם מכשרונו בשיר שהקליט לבדו לטובת הפרויקט. זמר נוסף שהתגלה כביישן במהלך העבודה היה בוב דילן, שהקליט לבדו, אחרי שפחד במה גרם לו להישמע אחרת לגמרי כשהקליט ביחד עם כל השאר. גם מייקל ג'קסון, שכתב את השיר ביחד עם ליונל ריצ'י, נבהל ממבול הסופרסטארים שהגיעו לאולפן וכשהגיע הרגע לצלם את עטיפת התקליט הוא לא היה בנמצא. קרייגן מצא אותו לבסוף בשירותים, יושב מבוהל בתנוחה עוברית, ומאלץ להרגיע אותו על מנת שיבוא להצטלם. נשמע כמו סתם עוד יום במשרד, תתקשרו אלינו כשייחשפו הסודות מאחורי "עם אחד שיר אחד".

פי אלף יותר "הצעה מגונה": האם 15 שנים מחייך שווים 8 מיליון דולר?

רולה מיסאקי הרוויחה את פרסומה ממשחק בסרטים למבוגרים, מה שבאופן אוטומטי גורם לגברים לחשוב שהם יכולים לקנות אותה, או לפחות לגבר אחד ספציפי. לפי ה"טוקיו ריפורטר", מיסאקי קיבלה הצעה מאיש עסקים סיני אנונימי וחבוש במסכה, לפיה הוא יקבל גישה בלעדית לחייה ב- 15 השנים הקרובות, תמורת כמעט מיליארד ין יפני, השווים כשמונה מיליון דולר. קשה להחליט איזה חלק בסיפור הזה יותר דוחה, אז כדאי להסתכל בצד החיובי: לפחות הוא רוצה אותה עד גיל 37. בהרבה מקומות אחרים היו נפטרים ממנה הרבה לפני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השראה לכולנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטריד כתבת בשידור חי ופוטר מעבודתו

"תופעת רשת" שמיצתה את עצמה עוד לפני שהתחילה היא ה- "Fuck her right in the pussy", שממתיחת יוטיוב לא מצחיקה במיוחד הפכה ללירן חולצה אפורה של משדרי חדשות ברחבי העולם. מרואיינים וסתם עוברי אורח צועקים את המשפט למצלמה בשידור חי, כשהם מותירים בדרך כלל את הכתבים, הכתבות והמנחים באולפן המומים. כתבת קנדית בשם שונה האנט החליטה לא לוותר למטרידני FHRITP, ועימתה בשידור חי אוהד כדורגל עם התנהגותו הפוגענית. הבחור, שון סימוס, לא הבין כנראה את חומרת המעשה, עד שהקטע הפך ויראלי והביא להרחקתו מאצטדיון הכדורגל בטורונטו ובסופו של דבר גם לפיטוריו ממשרה נחשקת בתאגיד ממשלתי.

השורדת האחרונה: הציעה הסכם בהשראת "רומיאו ויוליה" וניצלה מרצח

אחד הסיפורים המרתקים באוסטרליה בשנים האחרונות הוא זה של ג'ואל בטס, שהתפרסם כשהגיע למקום השלישי ב"הישרדות" המקומית, אבל חזר לכותרות כמה שנים לאחר מכן, כשהורשע בניסיון לרצח בת זוגו, סמנתה הולנד. לאחר שהשניים נפרדו, הגיעה הולנד לדירתם המשותפת כדי לאסוף את חפציה, שם התחנן בפניה בטס שתיקח אותו בחזרה. הולנד סירבה, ובטס התנפל עליה בדקירות סכין, בעוד היא מנסה לחמוק ממנו ומן הדירה. היא זו שהתגלתה לבסוף כשורדת האמיתית, כשהציעה לבטס פתרון בסגנון "רומיאו ויוליה", והוא בתגובה הגיש לה את הסכין כדי שתוכל להרגו. הולנד דקרה אותו בבטנו וברחה, ובמשפט הודה בטס בהאשמות המיוחסות לו ונידון ל-16 שנות מאסר. לאחרונה ערער בטס על העונש, אך הערעור נדחה והוא צפוי להישאר בבית הכלא בשנים הקרובות, שם יוכל בוודאי לנצל טוב יותר את הכישורים שרכש אי אז ב"הישרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully