וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות דייב: ערב פרידה מהמנחה האגדי

21.5.2015 / 6:59

מנחה תוכנית הלילה המיתולוגית של רשת CBS הנחה לפנות בוקר (חמישי) את ה"Late Show" בפעם האחרונה בהחלט. החברים, המתחרים ואפילו נשיאי ארה"ב הצדיעו לו

דיוויד לטרמן. AP
אומר שלום עם חיוך. דיוויד לטרמן/AP

זה היה לילה יוצא דופן בטלוויזיה האמריקאית, כזה שהזכיר לרגעים את הימים היפים של רשתות הברודקאסט המתדרדרות. דיוויד לטרמן הנחה הבוקר (חמישי) את תוכנית ה"Late Show" האחרונה בהחלט שלו, אחרי 33 שנים רצופות שבהן המציא את רצועת הלילה הפרועה וסימן את הדרך ליורשים כמו ג'ימי קימל וקונאן אובראיין.

אובראיין עצמו הנחה את התוכנית שלו ברשת TBS, וכמו חבריו הקולגות,הרגיש גם הוא צורך להתייחס למנחה האגדי. אובראיין סיפר כי ב-1993 קיבל לראשונה את תוכנית הלילה כשהוא חסר ניסיון ואנונימי. הביקורות היו קשות והתחושה היתה שלא ישרוד זמן רב על המסך, אבל אז בהפתעה גדולה החליט דיוויד לטרמן להגיע לביקור בתוכנית ושינה את גורלו של אובראיין לנצח. המנחה הג'ינג'י ביקש מצופיו להקליט את התוכנית שלו ולעבור לצפות בפרידה של לטרמן.

בדרכו הייחודית התייחס לטרמן לתוכניתו האחרונה במידה נכונה של ציניות, בלי דמעות ועם הרבה הכרת תודה לאנשים מאחורי הקלעים שהפכו את התוכנית להצלחה. "ששת השבועות האחרונים היו משוגעים", פתח לטרמן את דבריו, " אנשים אמרו דברים נפלאים עלינו וזה היה באמת יוצא דופן. אני לא יכול לתאר לכם כמה מחמיאה, מביכה ומעוררת רגשות תודה היתה החוויה הזאת. יש לי שני דברים להגיד על זה: עשינו יותר מ-6,000 תוכניות והייתי כאן במשך רובן, ועכשיו אני יכול לומר שאחוז נכד מתוך התוכניות האלה היה ממש גרוע. והדבר השני הוא, תעשו לי טובה, תשמרו משהו גם ללוויה שלי. אני מאד אעריך את זה".

בהמשך סיפר לטרמן על הפעם הראשונה שבה אמו התארחה בתוכנית. "צלצלתי אליה ואמרתי לה: 'אמא, אנחנו רוצים שתגיעי להשתתף בתוכנית שלי', והיא ענתה לי: 'יש לך תוכנית?'. המנחה בן ה-68 הודה גם לאשתו ולבנו שזכו לסטנדינג אוביישן מהקהל: "תודה שפשוט הייתם המשפחה שלי", אמר. לסיום סיפר המנחה על החלמתו מניתוח לב פתוח לפני 15 שנים, אז ביקש שה"פו פייטרס" יגיעו לנגן בתוכנית החזרה שלו. הלהקה הסכימה אז ושבה גם הפעם עם אותו שיר בדיוק "Everlong", שנוגן על רקע מונטאז' מרגש המסכם 33 שנים בשש דקות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כוכבים רבים הרגישו צורך להביע מחווה קטנה משל עצמם ללטרמן ברשתות החברתיות. כריס רוק צילם את עצמו בתור "המחליף" של לטרמן בתוכנית. לינה דנהאם צירפתה תמונה של לטרמן מנשק את ידה בתוכנית וכתבה "דייב היקר, אתה באמת יודע איך לגרום לאישה להרגיש כמו טריליון דולר. תודה על הכל והרבה אהבה".

אפילו הבקסטריט בויז מצאו זמן בתוך סיבוב ההופעות שלהם בארץ הקודש, כדי להודות ללטרמן. עמוד הטוויטר של הלהקה צירף קטע מתוך עשרת הרגעים הגדולים של התוכנית, ובו מתייחסים חברי הלהקה בהומור למילים בלהיטיהם הגדולים.

לטרמן עצמו דאג לארגן פרידה משעשעת במיוחד במהלך התוכנית, עם מחווה לרשימת הטופ 10 המוכרת לצופי התוכנית. הפעם עמדה הרשימה בסימן "דברים שרציתי לומר לדייב", כשהדוברים הם עשרת האורחים שהופיעו בתוכנית הכי הרבה פעמים: אלק בולדווין, ברברה וולטרס, סטיב מרטין, ג'רי סיינפלד, ג'ים קארי, כריס רוק, ג'וליה לואי דרייפוס, פייטון מאנינג, טינה פיי וביל מארי.

הנשיא ברק אובמה לא נותר אדיש גם הוא לעזיבתו של המנחה האהוב. אובמה צייץ בטוויטר ש"הטלוויזיה לא תהיה אותו דבר בלי דייב". בנוסף השתתף הנשיא גם בקטע מחווה מיוחד של נשיאי ארה"ב ששירתו בתפקיד בתקופתו של לטרמן על המסך (ביל קלינטון, ג'ורג' בוש האב וג'ורג בוש הבן). הארבעה עשו שימוש במשפט הזכור מתוך נאום ההשבעה של ג'ראלד פורד , "Our Long National Nightmare Is Over", כדי לתאר את "ההקלה" שבידיעה כי לטרמן לא ישתעשע שוב על חשבונם במונולוג שלו.

המועמדת לנשיאות ומי שאולי תירש את אובמה בתפקיד, הילרי קלינטון, הודתה אף היא ללטרמן על עשורים של צחוק ואפילו על בדיחת "מי לובש את המכנסיים בבית". ג'ניפר לורנס היתה אלילה כהרגלה והסתפקה בשלט שהחזיקה בתמונה באינטסגרם ועליו הכיתוב "אל תעשה לנו את זה! לאף אחד לא נמאס ממך, זה הכל בראש שלך".

#ThanksDave Late Show with David Letterman

Posted by Jennifer Lawrence on Wednesday, May 20, 2015

אם במקרה פספסתם את המחוות המרגשות של ג'ימי קימל, סת' מאיירס וג'ימי פאלון אתמול (רביעי), הנה הן לפי הסדר. קימל לא יכול היה לעמוד בפני המעמד המרגש והזיל דמעה על הבמה, סת' מאיירס בחר בשחזור מדויק של הפתיח לתוכנית המקורית של לטרמן וג'ימי פאלון היה חמוד כהרגלו. לסיום, גם ג'יימס קורדן, שמנחה את רצועת הלילה שאחרי לטרמן, צירף את סטינג למחווה משל עצמו.

והנה עוד מבחר של תגובות פרידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully