וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כוכב "האישה הטובה" עוזב את הסדרה

22.5.2015 / 11:22

מת'יו גוד, שגילם את עו"ד פין פולמר, לא ימשיך לעונה השביעית. בנוסף: צפו במערכון מבדח שבמסגרתו להקת קולדפליי מחליטה להשיק מחזמר על פי "משחקי הכס", עם כוכבי הסדרה עצמם

שבת 11:52 - מת'יו גוד לא ימשיך לעונה השביעית של "האישה הטובה"

אחרי שארצ'י פנג'אבי, היא קלינדה שארמה, עזבה את "האישה הטובה" בסוף העונה השישית, כעת מדווח האתר TV Line כי גם מת'יו גוד, כלומר עו"ד פין פולמר, לא ישוב כשחקן קבוע לעונה השביעית שתתחיל בספטמבר. עם זאת, ייתכן שהוא יגיע להופעת אורח בפרק או שניים. גוד כזכור הגיע במהלך העונה החמישית, עת הזדקקה הסדרה לדמות גברית נוספת בעקבות עזיבתו של ג'וש צ'ארלס (וויל גרדנר). לא נמסרה סיבה לעזיבתו של גוד, אבל השחקן האנגלי יהווה חלק משמעותי בעונה השישית והאחרונה של "אחוזת דאונטון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי הוא יצא למסע בעקבות קלינדה. מת'יו גוד, "האישה הטובה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שישי 21:15 - קרמיט ואד שירן שרים את "Rainbow Connection"

"Rainbow Connection" הוא אחד השירים היפים ביותר שאי פעם נוצרו עבור פסקול סרט. זה קרה במסגרת גיחתן הראשונה של החבובות אל מסך הקולנוע, שיר שקרמיט שר לעצמו, וכעת לכבוד "Red Nose" הצטרף אליו אד שירן לביצוע לייב יפה.

שישי 21:05 - בילי אייכנר ומרטין שורט יצאו לצעוק על אנשים ברחוב

עוד משלל שידור ההתרמה לכבוד יום "Red Nose", הקומיקאי בילי אייכנר יצא שוב לצעוק על אנשים ברחובות ניו יורק, הפעם מצויד במרטין שורט האגדי, ובמקום לחלק דולרים לעוברים והשבים הוא ביקש מהם לתרום.

שישי 20:45 - קונאן אובראיין מבצע שיחות חתך

קונאן אובראיין יצא אל משרדי העובדים שלו כדי לבצע שיחות חתך, מה שמשמעו בקונאנית זה להטריד אותם עד בלי די. במהלך השיטוט שלו בין העובדים עלה שוב ושוב שם אחד של העובדים כמישהו שהם רוצים שיפוטר, עד שלבסוף קונאן הלך אליו להציג בפניו את העובדות.

שישי 11:22 - מחזמר "משחקי הכס" שלא ידעתם שאתם זקוקים לו

אתמול (חמישי) הקדישה רשת NBC בארה"ב את הפריים טיים שלה ל-"Red Nose", אירוע צדקה עתיר כוכבים ומערכונים על מנת לגייס כספים עבור ילדים במצוקה. במסגרת הזו שודר לראשונה מערכון שזכה לכמה וכמה טיזרים לאורך השבוע, רובם ככולם נראו קצת מטופשים במנותק אבל עובדים היטב ומשעשע בהחלט במסגרת המערכון. אז פנו לכם 12 דקות וצפו כיצד כריס מרטין מנסה לגייס את חברי הקאסט הענף של "משחקי הכס" לטובת המחזמר האווילי שכתב.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully