וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק - Upfronts 2015: רשת ה-CW

אילן קפרוב ועידו ישעיהו

25.5.2015 / 6:44

הגענו אל רשת הברודקאסט האחרונה והקטנה מכולן. השאיפות שלה צנועות יותר, והיא מצליחה לעמוד בהן לא רע, כך שהלוח והסדרות החדשות שהציגה מביאים עוד מאותו דבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הימור מסקרן. "Crazy Ex-Girlfriend"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-CW שינתה את פניה בשנים האחרונות. מרשת שיעד צופיה העיקרי היה נערות ובחורות צעירות, היא הפכה לכזו ששמה את רוב רובה של יהבה על סדרות ז'אנר - מד"ב, פנטזיה ואימה. כבר היו לה בעבר "על טבעי" ו"יומני הערפד", אבל הלוח שלה התעבה עוד ועוד עם סדרות מהסוג, ובראשן כאלה שהפכו להצלחות גדולות עבורה - עיבודי הקומיקס "החץ", "הפלאש" וגם "iZombie" שעבדה לא רע. כך שלא מפתיע לגלות עוד מאותו דבר גם בלוח החדש שלה.

בסך הכל שלוש סדרות חדשות הזמינה ה-CW. לא זאת בלבד ששתיים מהן, "Containment" ו-"Legends of Tomorrow", מתאימות אף הן להגדרה (שתיהן יגיעו רק במידסיזן, מתישהו בתחילת 2016), אלא מגיעות מאותם יוצרים שגם ככה מאכלסים את הלוח של הרשת. "Containment" היא סדרת מד"ב דיסטופית מבית היוצר של ג'ולי פלק, האישה שמאחורי "יומני הערפד" והספין אוף שלה "The Originals". לעומתה "Legends of Tomorrow" היא עיבוד נוסף של גרג ברלנטי לקומיקס של DC, ומהווה ספין אוף שני ל"החץ" ("הפלאש" היא הראשונה כמובן).

הסדרה השלישית שהזמינה הרשת היא "Crazy Ex-Girlfriend", קומדיה מוזיקלית רומנטית שהפיילוט שלה נוצר מלכתחילה עבור רשת הכבלים שואוטיים ("קליפורניקיישן", "הסקס של מאסטרס") כקומדיה בת חצי שעה. אחרי ששואוטיים ויתרה עליה, היוצרים שלה הציעו אותה לרשת ה-CW תוך שינוי דרסטי שיוכל להתאים לקהל הצעיר בהרבה, ועל הדרך יהפוך אותה לדרמה קומית בת שעה שעשויה להתאים מאוד לסדרה המהוללת ביותר של הרשת כרגע - "ג'יין הבתולה". כרגע זה נראה כמו ההימור המסקרן ביותר של ה-CW.

למטה תוכלו לקרוא את סקירת הסדרות החדשות ולצפות בטריילרים שלהן, אבל לפני כן - הסדרות שממשיכות ואלה שבוטלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחות נוספת ל"החץ" ו"הפלאש". "Legends of Tomorrow"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשיכות הלאה:

ג'יין הבתולה
החץ
הטופ מודל הבאה
היפה והחיה
יומני הערפד
ממלכה (Reign)
על טבעי
של מי השורה הזאת
iZombie
The 100
The Flash
The Originals

עוד באותו נושא

רואים רחוק - Upfronts 2015: רשת CBS

לכתבה המלאה

אינן עמנו עוד:

חשיפה לדרום
The Messengers

Containment

מגפות, מה היינו בלעדיהם? כל כך הרבה פורצות בתקופה האחרונה בטלוויזיה שלנו, ועדיין יש מספיק אנשים כדי להידבק בכולן. הפעם מתרחשת ההתפרצות באטלנטה, שם מוגדר אזור אורבני עצום כנתון בהסגר צבאי הרמטי בניסיון לבודד את ההתפשטות. אין יוצא ואין בא. ההחלטה הזאת מפרקת משפחות, מייצרת התנגשות בין כוחות הביטחון והרפואה לאזרחים הנצורים. פחד וייאוש שולטים ברחובות, הסדר החברתי מתפרק וגורם ההישרדות שולט, כשהחשש הגדול מכולם הוא הזריקה הקטלנית שמוענקת לכל מי שמפתח את הסימפטומים של המגפה. הסדרה תתמקד בכוכבים נבחרים מכוחות המשטרה, הרפואה והאזרחים של אזור האסון.

Legends of Tomorrow

בין "הנוקמים", "ליגת הצדק", "ארבעת המופלאים", "שומרי הגלקסיה", "סוכני שילד" ו"אקס-מן", הדבר היחיד שהיה חסר בחיינו הוא ללא ספק עוד חבורת גיבורים. DC Comics ורשת CW פיתחו יחד את הסדרה החדשה שעוסקת בחבורה של נבלים וגיבורים, שנאספת על ידי נוסע בזמן כדי למנוע את התרחשותו של עתיד אפוקליפטי. הגיבורים נדרשים להתמודד מול יריב חסר תקדים חסין ממוות, המחזיק בצבא אימתני במיוחד. וונטוורת' מילר ודומיניק פרסל יחזרו לשתף פעולה, כפי שקרה ב"הפלאש", וברנדון ראות', שבעבר גילם את סופרמן של DC, יחזור כאן לנעליו של האטום שכבר היה חלק משמעותי מ"החץ". מאחר והסדרה מתקיימת בעולם הסינמטי של CW ו-CBS צפו במהלכה לביקורים של "הפלאש", "החץ" ואולי אפילו "סופרגירל".

Crazy Ex-Girlfriend

זה יכול להיות המקרה הקלאסי של רשת שמוותרת על רעיון רק כדי לראות אותו הופך ללהיט במקום אחר. "Crazy Ex-Girlfriend", שבוימה על ידי מארק ווב ("500 ימים עם סאמר") והופקה על ידי היוצרים של "השטן לובשת פראדה", היא קומדיה מוזיקלית על אישה צעירה ומעט משוגעת. רבקה היא בחורה שאפתנית שמחליטה לוותר ברגע אחד על שותפות במשרד עורכי דין יוקרתי ודירה באפטאון מנהטן, כדי לנסות ולרדוף אחרי בחור חלומותיה בלוס אנג'לס. הפנטזיות והחלומות שלה מתורגמים לנאמברים מוזיקליים, שיכולים לקחת אותה למחוזות הקאלט של "גלי". את התפקיד הראשי מגלמת היוצרת, הקומיקאית והשחקנית רייצ'ל בלום, שה-CW מקווה כי הסטטוס שלה ככוכבת רשת יעזור לגייס את הצופים הצעירים.

  • עוד באותו נושא:
  • cw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully