וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: התאומות אולסן מחוץ לאיחוד "צער גידול בנות"

24.5.2015 / 10:27

מרי קייט ואשלי אולסן לא ישתתפו בגרסה החדשה של "צער גידול בנות", אמו של השחקן בן סטילר הלכה לעולמה בגיל 85. לייב בלוגינג תרבותי

23:08 - השחקנית אן מיירה הלכה לעולמה

השחקנית אן מיירה הלכה לעולמה בגיל 85. מיירה, הפכה לדמות מוכרת בכל בית לאחר שגילמה את דמותה של גברת שרווד ב"תהילה". מיירה שיחקה גם ב"הבר של ארצ'י בנקר" (תפקיד שהעניק לה שתי מועמדויות לפרס אמי), "ספינת האהבה", "כל ילדיי", "סקס והעיר הגדולה" ו"אלף". בשנים האחרונות מוכרת מיירה בעיקר בשל היותה אמו של בן סטילר (ואשתו של השחקן ג'רי סטילר לו היתה נשואה במשך 61 שנים). מיירה השתתפה בתפקידי אורח ברבים מסרטיו של בנה: "מציאות נושכת", "זולנדר" ו"לילה במוזיאון".

10:28 - התאומות אולסן לא ישתתפו ב"צער גידול בנות"

שבועות ספורים לאחר שנודע כי "צער גידול בנות" תשוב בשנה הבאה לסיבוב נוסף, מודיעים מנהליהן של מרי קייט ואשלי אולסן כי השתיים, שגילמו ביחד את התינוקת מישל טאנר בגרסה המקורית של הסדרה, לא ישתתפו באיחוד. הסיבה? השתיים מעדיפות להתמקד בקריירות הנוכחיות שלהן. כלומר, להישאר בתחום האופנה ולא לחזור לתחום המשחק.

"למרות שמרי קייט ואשלי לא ישתתפו בגרסה החדשה, אני יודע כמה 'צער גידול בנות' חשובה להן והן עדיין חלק מהמשפחה", מסר מפיק הסדרה לכלי התקשורת.

"צער גידול בנות" שודרה במשך שמונה עונות בין השנים 1988-1995 והתמקדה בדני טאנר, אלמן טרי שנותר לטפל לבדו בשלוש בנותיו הצעירות, לאחר שאשתו נהרגה בתאונת דרכים. חברו הטוב, ג'ואי גלדסטון וגיסו ג'סי קטסופוליס, עוברים לגור עמו כדי לנסות ולעזור לו להשתלט על המשימה המורכבת. הגרסה החדשה של הסדרה, שתשודר בנטפליקס, אמורה להתמקד בחייה של די ג'יי טאנר, בתו הבכורה של דני, שמתאלמנת וזקוקה לעזרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעולם לא נדע מה עלה בגורלה של מישל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully