וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מה צריך לעשות כדי לזכות בבת של קודח נפט?

27.5.2015 / 9:18

הטריילר האמיתי של "ארמגדון" מסביר טוב מכולם את ההיגיון של מייקל ביי, "נקודת פריצה" המחודש נראה מועתק ואיימי שומר "מגוננת" על ביל קוסבי. לייב בלוגינג תרבותי

16:50 - תמונה ראשונה מהסט של "היום השלישי 2"

חשבנו שהשמועות לא יתממשו, שלא באמת נצטרך לדבר על סרט שבו המילים "השלישי" ו"שתיים" נמצאות כל כך קרוב, אבל כן, זה קורה. 20 שנה אחרי סרט האסונות המקורי של רולנד אמריך, מגיע סרט ההמשך. ג'ף גולדבלום והמפיק, דין דוולין, הצטלמו על הסט עם פתיחת הצילומים. במקום וויל סמית (שלא ישוב), יצטרפו לסרט החדש: ליאם המסוורת', שרלוט גינזבורג ומייקה מונרו. תאריך הבכורה מתוכנן ל-24 ביוני, 2016.

Hanging with David Levinson (Jeff Goldblum) 20 years later is a dream come true! #IndependenceDay

A photo posted by Dean Devlin (@officialdeandevlin) on

15:59 - השדרן הטורקי קבע: "אוננות תכניס את היד להיריון"

מוג'היד ג'יהאד, מטיף טורקי שגם מככב בטלוויזיה, הפך לתופעת רשת בעקבות דברים שאמר בתחילת השבוע בערוץ הטלוויזיה 2000 TV. ג'יהאד הגיב לדברי צופה שטען כי בזמן העלייה לרגל למכה ולמרות שהוא נשוי, הוא לא היה מסוגל להפסיק לאונן. המטיף הטורקי הזכיר שאוננות אסורה לפי חוקי האיסלם וקבע כי אוננות תגרום ליד המאונן להיות בהיריון בעולם הבא. "אם הצופה היה רווק, הייתי ממליץ לו להתחתן, מה אני יכול להגיד עכשיו?", תהה ג'יהאד.

אומת האינטרנט מיהרה ללעוג לג'יהאד. "למזלי, לנשים מותר לאונן", כתבה גולשת אחת בזמן שאחר ספד: "לזכר כל אותם ילדים מופלאים שמצאו את מותם בנייר טואלט ולעולם לא יראו אור יום".

14:33 - טיילור, תתקשרי!

זאת עשויה להיות הפעולה האלטרואיסטית הכי גדולה שתעשו היום, ואפילו לא תצטרכו לעזוב את המזגן. הבונוס: אם תצליחו במשימה, תוכלו לארגן לחבורת תלמידים חופשה מוקדמת.

קולטר פירס, מורה בבית ספר תיכון במונטנה, הבטיח לתלמידיו שיבטל את בחינות הגמר שלהם אם יצליחו להביא את טיילור סוויפט להתקשר אליו. פירס אישר לתלמידיו להשתמש בכל רשת חברתית אפשרית על מנת לנסות ולהגשים את חלומם, וכך החל הקמפיין להתגלגל בשבוע האחרון. גולשים רבים מצייצים ומשתפים מחדש את הפנייה של התלמידים לסוויפט, שהופכת יותר ויותר ויראלית.

מההיכרות שלנו עם מלכת הפופ, הסיכויים שהשיחה הזאת תתקיים אם סוויפט אכן תהיה מודעת למה שמונח על הכף, גבוהים למדי. בעבר תרמה סוויפט אלף ליש"ט למעריץ שהתקשה לשלם את הלוואת הלימודים שלו, רכשה מתנות למעריציה, ניחמה אותם בפרידות והשיאה להם עצות מועילות לחיים. נמשיך לעקוב אחרי הקמפיין המסעיר הזה ונעדכן, בינתיים שתפו את הציוץ.

13:06 - סרט דוקומנטרי חדש מעלה את השאלה: האם קורט קוביין נרצח?

הסולן האגדי של נירוונה שם קץ לחייו ב-1994, אבל נראה שמעולם לא היה בכותרות כל כך הרבה כמו בשנה האחרונה. " Kurt Cobain: Montage of Heck", הסרט הדוקומנטרי של ברט מורגן הגיע בסערה מפסטיבל סאנדנס, כשהוא מייצר הרבה דיבור סביב הדמות של קוביין שהוצגה בו.

כעת מעלה סרט דוקומנטרי נוסף על קוביין תיאוריה סוערת חדשה. "Soaked in Bleach" מציג את פרשת מותו של קוביין מעיניו של טום גרנט, חוקר פרטי שנשכר על ידי קורטני לאב (בת זוגו של קוביין) כדי לאתר את הזמר שנעלם ממכון הגמילה בו שהה ימים לפני מותו.

גרנט מתחזק את הקונספירציה ולפיה קוביין נרצח בירייה ולא התאבד. הסרט מנסה לבסס את הטענה באמצעות שורה של ריאיונות עם מי שהיו מעורבים בחקירת המקרה, בנוסף לממצאים נוספים. הסרט יהיה זמין לצפייה ב-Vimeo החל מה-11 ביוני.

11:13 - הרכיבו לכם טיילור

כמה חלומות כבר יכולים להיות לנו? רק אחד: שתהיה לנו טיילור סוויפט משלנו. זה כנראה לא יקרה, אבל בפארק "לגולנד" בווינדזור, לונדון, אפשר ליהנות מהדבר הקרוב ביותר לזה. אורחי הפארק הוזמנו להרכיב בשבועות האחרונים פורטרט עצום של כוכבת הפופ, שמורכב מ-38,400 חלקי לגו. היצירה המוגמרת תישאר בפארק עד ה-31 בחודש ואחריה אנחנו מקווים שתינתן לנו כמזכרת.

לגו טיילור סוויפט. GettyImages
הקנאה/GettyImages

10:58 - הרובוטריקים מחרבים את הסרטים האהובים עליכם

עד היום ראינו אותם מחרבים את הילדות שלנו, את האישונים ואת עור התוף, אבל הרובוטריקים של מייקל ביי מסוגלים להרבה יותר מזה. מאש-אפ חדש מציג אותם פולשים לסרטים כמו "מיס סאנשיין הקטנה", ספיד", "התחלה" ואפילו ל"טיטאניק".

09:43 - כל האמת על "ארמגדון"

הגיע הזמן לעוד טריילר כן, לעולם לא יימאס לנו מזה. אז מהי האמת מאחורי סרט האסונות של מייקל ביי? קל יותר להדריך קודחי נפט להיות אסטרונאוטים מאשר להדריך אסטרונאוטים לקדוח חור, הדרך לקבל את ברכתו של קודח נפט לצאת עם בתו היא לקדוח בחלל, והקטע הכי קריפי על מערכת היחסים בין ליב וסטיבן טיילר.

09:28 - "נקודת פריצה" חוזר עם השראה

ב-1991 פטריק סוויזי היה עדיין חי ובועט וקיאנו ריבס היה שחקן שלא מביך את עצמו בסרטים נוראים. ביחד הם כיכבו במותחן שהיה בו הכל: גולשים, ים, פושעים, נשק והרבה כסף. התוצאה היתה סרט שהכפיל פי 10 את התקציב המקורי והעמיד רווחים של 80 מיליון דולר. אתם כבר יודעים את ההמשך בהוליווד - תמיד אפשר לשחזר גימיק רווחי. הרימייק מציב במרכז ספורטאי אקסטרים בתור השודדים במקום הגולשים, והטריילר הראשון נראה כאילו מישהו שם ראה את "מהיר ועצבני 7" וממש התלהב.

09:20 - איימי שומר מזכה את ביל קוסבי

על אף העדויות הקשות שהושמעו על ידי כ-40 נשים, שהאשימו אותו בסימום, מעשים מגונים ותקיפה מינית - מרבית הקומיקאים בארה"ב נמנעו עד כה מלטפל בפרשת ביל קוסבי הסוערת. טינה פיי ואיימי פוהלר התבדחו על זה מעט, SNL הפיקו סאטירה רכה, ועכשיו הגיעה התור של איימי שומר. הקומיקאית הכי מדוברת בימים אלה בארה"ב הופיעה כ"עורכת דינו" של קוסבי במערכון שהציג את המשפט המדומה בו יצטרך לתת את הדין על מעשיו. הטיעונים לזכותו? הוא מצחיק, סוודרים זה נעים ושוקולד זה טעים. הוא זכאי!

8:00 - דדי יאנקי מגיע להופעה בישראל

זמר הרגאטון הפורטוריקני יגיע להופעה בישראל ביום חמישי, 6 באוגוסט בביתן 1, גני התערוכה תל אביב. דדי יאנקי התפרסם בעיקר בזכות להיט הענק שלו מ-2004, "Gasolina", וחובבי "היפים והאמיצים" ודאי זוכרים את הופעתו בפרק בסבונייה ב-2010, שהניעה התרחשויות דרמטיות רבות.

על הבאתו לארץ אמונה "Changes Productions". מחירי הכרטיסים ינועו בין 310 ל-450 ש"ח, ניתן להזמין כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully