וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב האינדי-פופ Luna מגיע להופעה בישראל

28.5.2015 / 10:00

הלהקה שהתפרקה ב-1992 התאחדה ותגיע לבארבי בתל אביב במסגרת מסע הופעות חדש. על החימום יהיה אמון Cheval Sombre, שאלבום הבכורה שלו זכה לשבחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברי להקת לונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת הדרים-פופ האמריקאית Luna מתארחת לראשונה בישראל להופעה יחידה בבארבי ת"א. הסופר-אינדי-פופ-טריו מתאחדים לראשונה מזה עשור, ומביאה איתה לארץ את כתיבת פופ משובחת עם סאונד ולחנים שמאחדים בין שוגייז, דרים פופ וגיטרות רוק דקיקות ועדינות.

דין וורהם המחיש לעולם את כישורי כתיבת האינדי-פופ שלו במסגרת הרכב העל Galaxie 500 יחד עם דיימון ונעמי - הרכב אמריקאי שפעל בין 1987-1991. לאחר מספר שנים שבהן זרעו מלנכוליה בקרב היפסטרי העולם, הלהקה התפרקה אך וורהם התגלה כמונוגומיסט-להקות סדרתי, והקים את ההרכב לונה. במה שהפך להיות סופר-אינדי-פופ-טריו, הם המשיכו את הקו של גלקסי 500, עם קצת פחות לחשושים ועם שירים על הילוך רביעי וחמישי. בין השפעותיה אפשר לציין את ולווט אנדרגראונד, טלוויז'ן וניו אורדר.

הם הוציאו שבעה אלבומים ושיתפו פעולה עם לטישיה סדייר מסטראולאב (בדואט "Bonnie and Clyde") וטום ורליין מטלוויז'ן (שהתארח באלבומם "Penthouse") וחיממו את הוולווט אנדרגראונד שכל כך אהבו, באיחוד האירופאי שלהם.

עשר שנים אחרי, לונה מתאחדת וחוזרים לבמה, וישראל היא אחד המקומות שבהם בחרה הלהקה להתחדש. בהופעה היחידה שתקיים בארץ היא תארח כמופע חימום את Cheval Sombre, הרכב של אדם אחד עם השפעות מהעולם של ספייסמן 3, Suicide וגלקסי 500, וכמובן מוזיקת סיקסטיז כגון הרולינג סטונז (הוא אף השתתף באלבום קאברים פסיכדליים שנעשה ללהקה שיצא לאחרונה). אלבום הבכורה הראשון שלו, שהוקלט על גדות ההדסון, זכה לביקורות מהללות והוגדר כאילו מעטה דק של ערפל בוקר מהול בפיח יומיומי נשזר לאורך השירים שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לונה תופיע ב-5 באוגוסט ב-20:30 בבארבי ת"א. כרטיסים החל מ- 159 ש"ח.

על ההפקה אחראית 'המון ווליום', חברת הבוקינג המייצגת ביומיום כמה מהאמנים המובילים ברוק הישראלי. מזה מספר שנים מייבאת 'המון ווליום' מופעים של אמנים בינלאומיים, בהם קלאסיקות כמו The Fall ו-The Jesus and Mary Chain, לצד אמני האלטרנטיב Mojave3 ומארק קוזלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully