וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מה קורה כשנותנים רובים לסטלנים?

31.5.2015 / 9:37

קומדיה חדשה בכיכובם של ג'סי אייזנברג וקריסטן סטיוארט משלבת בין סטלנות וג'ייסון בורן. ובינתיים בעולם הסיקוולים: תתכוננו להרבה "היום השלישי". לייב בלוגינג תרבותי

16:48 - קליפ מחווה לארט גרפונקל

רגע לפני שארט גרפונקל יסחוף את אצטדיון בלומפילד ואת ישראל (ההופעה ב-10 ביוני), התקבצו סיון טלמור, קובי אפללו, מיקי גבריאלוב וחיים רומנו לצלם קליפ מחווה. צפו בו כעת.

16:08 - העונה של "לואי" קוצרה בגלל סמים?

הנה הסיפור הכי ביזארי שמסתובב היום ברשת. מעריצי "לואי" בוודאי שמו לב לכך שהעונה החמישית היתה קצרה מהרגיל והסתיימה אחרי שמונה פרקים בלבד. בריאיון שהעניק לאחרונה סיפר הקומיקאי כי במקור הוחלט בכלל לדחות את העונה הנוכחית, הכל בגלל החורפים הקשים שעוברים על ניו יורק בשנים האחרונות.

לילה לפני שנשיא רשת FX ג'ון לנדגרף עמד להודיע על דחיית העונה, עישן סי קיי מריחואנה, חש בגל של השראה והחל לכתוב דפים על גבי דפים של תוכניות לגבי העונה. בתוך הטירוף הזה הוא התקשר ללנדגרף וביקש ממנו לשנות את התוכניות ברגע האחרון. הנשיא הודיע לו שהתקציבים כבר חולקו להפקות אחרות ובמקרה הטוב ניתן יהיה לייצר רק חצי עונה. סי קיי הסכים.

הבעיה התחילה בבוקר שלאחר מכן, כשהקומיקאי ניסה לקרוא את מה שכתב לעצמו בפרץ המסומם. "הכל נראה היה כמו ג'יבריש", הוא מעיד על עצמו, "לא השתמשתי באף רעיון או בדיחה בסופו של דבר". בסופו של דבר העונה הזאת היתה סוג של חזרה למקורות ומוצלחת בפני עצמה, אבל מוסר ההשכל כאן לגבי סמים ועבודה לא באמת דורש הבהרה נוספת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסוף נגמר החומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:06 - תשדירי הבחירות הקורעים של ווסטרוז

סטאניס באראתיאון? באמת? אתם רוצים עוד מלך מהמשפחה הזאת? וג'ון שלג? אתם באמת מאמינים לבנאדם שנשבע שבועה קדושה ואז שכב עם ג'ינג'ית? תשדירי ההתקפה האלה של "משחקי הכס" גאוניים כל כך, עד שכמעט לא ברור איך מישהו עוד לא חשב לארגן בחירות בווסטרוז.

13:28 - האמת שמאחורי "החובבנים" בסרטי המבוגרים

"Hot Girls Wanted", סרט התעודה המדובר בהפקתה של ראשידה ג'ונס ("המשרד", "מחלקת גנים ונוף"), הכה גלים עוד כשהוקרן בבכורה בפסטיבל סאנדנס האחרון. כעת הוא נכנס לספריית ה-VOD של נטפליקס ומייצר סערה מחודשת בכל הקשור ל"פורנו החובבנים".

הסרט מציג את התעשייה המפוקפקת והנצלנית שמאחורי "ליהוק" הנערות החובבניות. צעירות בגילאי 18-21 שמפותות בכסף גדול והבטחות לפרסום לחשוף את עצמן לעיני כל. אורך הקריירה של כוכבנית חובבת כזו הוא שנה לכל היותר, אולם הנזק שפרק הזמן הזה עשוי לגרום לה למשך שארית חייה הוא עצום.

"זה מכניס לשוק", מסביר אחת מבמאיות הסרט רונה גרדוס בריאיון לבאזפיד, "רוב האנשים צורכים פורנו, רואים את זה ומודעים לזה. זאת התופעה הכי נרחבת בחיינו שאנחנו לא נוהגים לדבר עליה. הסרט הזה מכריח אותנו בפעם הראשונה לחשוב מי הבחורות האלה ולמה הן שם מלכתחילה".

מבקרי קולנוע שצפו בסרט קבעו כי מדובר באחד הסרטים החשובים של השנה.

11:30 - הזוכה של "אקס פקטור" ייצג את בריטניה באירוויזיון?

אם בשלב הזה של חייכם את עדיין מפקפקים ביכולת של סיימון קאוול לעשות ככל העולה על רוחו, שימו לב לסיפור הבא. המפיק והיזם הבריטי חשף כי הוא מנהל מגעים להפוך את "אקס פקטור" שלו לפלטפורמה שבה ייקבע נציג האי הבריטי לאירוויזון.

"הרעיון לקחת את זה על עצמי לגלות מישהו שייצג את בריטניה, זה משהו שמאוד אשמח לעשות", סיפר קאוול. ההתבטאות הזו מגיעה על רקע ההופעה הכושלת של Electro Velvet, נציגי בריטניה לתחרות האחרונה. השיר "Still In Love With You" סיים במקום הרביעי מהסוף וגרף חמש נקודות בלבד.

בריטניה מחכה לניצחון באירוויזיון מאז 1997 והכישלון האחרון כבר יצר דיון לגבי הצורך לשנות את תהליך הבחירה. לא בטוח שתוכנית ריאליטי היא הדרך הטובה ביותר לעשות את זה, אבל נראה אתכם עוצרים את קאוול.

סיימון קאוול. GettyImages
אני אנווט. סיימון קאוול/GettyImages

09:58 - טיילור והחברות חוגגות בסטייל

סיפור הטיילור היומי שלנו מגיע מאצטדיון "Ford Field" בדטרויט, שם הופיעה הלילה מלכת הפופ במסגרת סיבוב ההופעות "1989". במהלך הביצעו של "Style", אחד מהלהיטים הגדולים של האלבום, עשתה סוויפט את מה שהיא רגילה לעשות למעריציה: להפתיע עם הופעות אורח.

אל הבמה עשו את דרכן מרתה האנט וגיגי חדיד - בימים רגילים שתיים מהדוגמנויות המצליחות והעסוקות ביותר בתעשייה, אבל לערב הזה הן בסך הכל נתנו דוגמא חיה לביטוי סטייל.

When two of your best friends strut the runway with you during 'Style'... GiGi Hadid and Martha Hunt

Posted by Taylor Swift on Sunday, May 31, 2015

09:51 - תתחילו לשנן: "היום השלישי 3"

אוי, לא רצינו להגיע לזה. באמת באמת שהיה עדיף שלא, אפשר היה לעשות דברים אחרים עם הכסף של אולפני "פוקס", נניח לתרום למשרד החלל של ישראל. אז זהו, שמכונת ההמשכונים הבלתי נלאית של הוליווד ממשיכה לשחזר כל הצלחה עד לרמה שלא נוכל יותר להביט בה. היום מתברר שאנחנו צפויים ללא פחות משלושה סרטי המשך ל"היום השלישי".

מעבר לכך שעכשיו מישהו במשרדי היח"צ דופק חזק חזק את הראש בקיר על הבחירה בשם הטיפשי הזה, ידוע כבר שסרט ההמשך ללהיט של רונלד אמריך מ-1996 יגיע לאקרנים בשנה הבאה. דיווח ב-Screen Rant חושף כעת כי וויליאם פיכטנר חתם על חוזה לשלושה סרטים, במהלכם הוא אמור לגלם גנרל אכזר.

אולפני פוקס ישקיע, לפי ההערכות, 200 מיליון דולר בסרט ההמשך. מה שאומר שהחוזה של פיטנר עוד עשוי להתבטל אם הרווחים לא יצדיקו סרטים נוספים. מצד שני, מה הסיכוי שזה יקרה?

09:43 - קריסטן סטיוארט וג'סי אייזנברג סטלנים ומסוכנים

קומדיות הסטלנים כאן כבר הרבה זמן, אבל בשנתיים האחרונות אפשר להבחין באבולוציה שמשלבת אותם עם ז'אנרים נוספים. "סוף" של סת' רוגן וג'יימס פרנקו עשה את זה לסרטי האסונות, ועכשיו קריסטן סטיוארט וג'סי אייזנברג טועמים (לצד המריחואנה) גם מהחומר של ג'ייסון בורן.

"American Ultra" הוא שיתוף הפעולה הראשון של שני הכוכבים מאז "Adventureland" החמוד מאוד ב-2009. אייזנברג מגלם סטלן כבד, שמגלה יום אחד כי הוא למעשה סוכן ממשלתי קטלני במיוחד שהוחלט לחסלו. הבעיה היא שאין לו כל זיכרון לגבי העבר, וכמו כן שלהרוג אותו כשהוא על סמים זאת די משימה בלתי אפשרית.

נימה נוריזדה, הבמאי של "פרויקט X", מביים את הסרט על פי תסריט של מקס לנדיס ("כרוניקה בזמן אמת"). לבתי הקולנוע בארה"ב יגיע הסרט ב-21 באוגוסט, כרגע אין תאריך הפצה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully