וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם ההרס

1.6.2015 / 1:26

איציק ונטלי שוברים שיאי סאדו-מאזו, שיר נואמת כבר שנתיים על צביעות, מוטי רוקם מזימות ורק מושיק מנסה בכל כוחו שכולם יהיו מאושרים. בלוג האח הגדול, התור של רחלי

קשור אותי, אהוב אותי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה, איך הגעתי לפה? רק לפני רגע נמנמתי לתומי במיטה, ופתאום אני מול מחשב כותבת טור לוואלה ואוכלת פירורים מהסוף של השוגי. איך זה קרה? נס, אין לי דרך אחרת להסביר את זה. אלוקים הביא אותי לכאן, כמו שהוא נשא על כנפי השכינה את איציק הישן באמצע הלילה והצניח אותו בעדינות של מלאך ענוג על הבז'ז' של רתם. ככה אגב נולד ישו בזמנו. כשאיציק גילה את עצמו בתוך רתם לא היה מופתע ממנו, הרי לפני רגע הוא ישב בספרייה בברלין וכתב דוקטורט בתכנון עירוני והנה הוא כמעט אונס מתוך שינה בחורה זרה. האמת היא שזה יכול להיות קונספט חמוד, אנס הרופי שלוקח את הרופי בעצמו ומתנפל על נערות כשהוא ישן לחלוטין, ותמיד מתעורר מופתע בזירת הפשע וכולם סביבו צוחקים ברוח טובה. אויש אנס הרופי, אתה כזה מבולבל!

אבל לא רק איציק מיתמם, אלא גם האישה שאיתו. הביטו למשל על ההלם שעל פניה כשהיא מגלה שהוא מניאק. מפלרטט עם אחרות? הלם. מתנהג אליי בגסות? לא ייתכן. מצמיד בכוח את מיטתה של רתם למיטתו? דייי. נובח עליי לפני כולם? לא ראיתי את זה בא. בכל פעם היא מופתעת מחדש, מייבבת בטרגיות "אבל למה שהוא יעשה דבר כזה?", ואז מוחה את הדמעות והולכת להכין לאיציק סלסלת מאפים מהודרת כי הוא כזה פושפושון. על פחות מזה כבר תלו שלטים על מקלטים לנשים מוכות "לא תודה תסתדרו לבד ויתרנו עליכן".

אז למה איציק מתנהג ככה לנטלי? קודם כל, כי הוא פאקינג יכול. הבחור גילה שהוא יכול לתפור מהפרצוף של נטלי סנדלים והיא עדיין תכתוב שיר מרגש עם המילים "אהבה קשוחה ולא ותרנית, קוראים אותו איציק" (ואגב, דפאק), אז מה אכפת לו לנהום עליה שתסתום ת'פה מדי פעם. הסיבה השנייה היא כמובן ההרס. "זה ההרס הזה!" הוא מכריז בהכנעה, "ההרס הזה גורם לי להתנהג ככה". ונטלי מחזקת: "אתה נותן להרס להשתלט עליך, זה שוב ההרס הזה". אוף איתך, הרס! למה אתה עושה ככה לאיציק, לא יפה! איציק כזה מקסים ורגיש ונאמן לבנות הזוג שלו ולחברים שלו ואף פעם לא פוגע באף אחד, ואז ההרס הנודניק הזה מגיע ומקלקל את הכול. איזה חיים.

ולמה נטלי נשארת שם? קודם כל, כפי שהיא אמרה באחד הפרקים הראשונים, הקהל בבית אוהב לראות זוגיות, וכל נשיקה שהיא מנפקת עם איציק מניבה חסינות לעוד שבוע וכמה עשרות אלפי שקלים לבנק שיוכלו לממן לה תספורות יפה-ירקוני עד גיל אלפיים. הסיבה השנייה היא שזה כנראה פשוט מתאים לה. פלא שברגע שהושלכה לצינוק טחוב בששלאות מיד גרגרה שזה מדליק אותה? "אני נהנית מהפחד", הכריזה במהלך הפרק, "אני אוהבת לפחד". וול, אין פחד יותר גדול מלחיות עם גבר שכל דקה חוטף את ה"הרס" וצועק שאת לוזרית. אז מה נותר לנו לומר? הרי השניים ראויים זה לזו ומפריחים את הפאקים אחד של השנייה, אז שיהיה להם לבריאות ושיישארו יחד לנצח ויפטרו את האחרים מהעונש. ככה זה עם אהבה קשוחה ולא ותרנית, קוראים אותה נטלי ואיציק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברייס יורסלף, נירו מגיע

אז נושא המשימה הפעם הוא "משחקי הכס", ולצורך העניין פרקו בבית האח את תערוכת "משחקי הכס" מנמל תל אביב פלוס גביעי יין חד"פים לקידוש. נירו הומלך למלך והשאר הפכו לנתינים-גיסים שלו, להלן נגיסים. הצ'ופרים של המלך כוללים חדר שבו תלויה תמונה של איש רוכב על סוס וארוחה מפוארת של 2 פרוסות לחמקל וחסה. לא הכי מרתק, אבל זה בעיקר תירוץ להראות לנירו את הנגיסים בסתר כדי שיוכל לשורר לנו על כמה מושיק טיפש, והמשימה כולה היא בעיקר תירוץ למוטי לנער עוד כמה חיקויים באנגלית מהבוידעם המתפורר שהוא נשמתו. אבל העיקר צינוק יש, ואפילו סצנת כמעט-אונס קיבלנו כיאה ל"משחקי הכס", אז מה רע.

את משימת הסוסים המכניים לא לגמרי הבנתי, כמה שעות בעצם היה צריך להתנדנד שם לעזאזל, ולמה זו הפכה למשימה שהניבה את שימוש השיא של כל הזמנים בביטוי "ללקק תחת" אי פעם. אבל הכי הפתיע מוטי, עד כה קשיש סולידי שמתקיים רק באזורי זמן שבהם מישהו שואל באקראי "מכיר סינטרה?", שלפתע התגלה כשחקן חלקלק וערמומי שלא מתבייש לרמות קצת. שפך חצי מהכוס בירה שהיה מחוייב לשתות במשימה, חזר למקומו והודיע "שיואו כמה בירה שתיתי, וואי וואי". אפילו את האח הגדול הוא ניסה למרוח עם ה"מה, נזל לי קצת" המיתמם שלו. איפה היו כל כישורי הרמאות המשובחים האלה באירוויזיון 86? לא יכולת לשפוך קצת סודה על לוח התוצאות ולהביא לנו איזו תקלת דוז פואה?

ולבסוף, משימת שירי ההלל שהדיירים נדרשו לכתוב סיכמה נפלא את האישיות של כולם. שיר כהרגלה בחרה לנצל את ההזדמנות כדי לתת שוב את נאום ה"אני שונאת צביעות" הקבוע שלה, כדי לעלף עוד כמה טוקבקיסטים מהתרגשות על כמה שהיא "הכי אמיתיתתתתת", וסיימה את הנאום ב"מחבבת, שיר". רתם כתבה שיר בחרוזים באורך 6,000 מילה למוסף החג במהלכו נרדמו כולם מלבד נירו ("הוא הקורא הקלאסי שלי", היא הסבירה אחר כך). נטלי כאמור כתבה שיר אהבה לפושפושון שלפני דקה קרא לה מטומטמת. איציק כמובן נשא נאום תוכחה פאסיב-אגרסיב שבו הוא מסביר כמה לא אכפת לו שכולם חארות וסיים בהצהרה שהוא הולך עכשיו לשבת בצינוק, בחושך. ומושיק, כמו מושיק, הגיח לו בעליזות מתוך עננת הזעם והמתח שנוצרה בחדר ושר שיר היתולי. כזה הוא מושיק, כשכולם נלחמים ושורטים הוא צץ פתאום לעשות שמייח ולהכין לכולם קפה. הוא כמו סייד קיק חמוד אך מיותר של גיבור דיסני, חרגול או דביבון, "אל תהיי עצובה פוקהונטס, חבר שלך אמנם נהרג אבל תראי איזה ריקוד מצחיק אני רוקד עכשיו לי לה לי" וכל הפרפרים מצטרפים. אפילו להתעמת עם איציק כמו שצריך הוא לא יכול, כי דביבונים לא מתעמתים, הם פשוט מעודדים את כולם ומקווים לטוב. בואו נקווה שהנחמדות שלו היא נשק מספיק חזק כדי להישאר בתכנית, ושאף אחד לא יטרוף אותו בדרך.

זהו להפעם, מחבבת, רחלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"הם לא יודעים איך לאכול אותי" (נירו משכנע את עצמו שזה לא ששונאים אותו, הוא פשוט מדהים מדי בשבילם)

"נטלי משחקת משחק כל הזמן, אפילו לא ברור לה מה היא משחקת אז היא משחקת משחק, ואיציק משחק את המשחק יחד איתה ולא מבין בכלל איזה משחק הוא משחק" (פרשננו לענייני סורי נרדמתי באמצע, נירו)

"חצי ממה שאני אומר שיר לא מבינה בכלל, לא מסוגלת להבין" (נירו כה מורכב ומשכיל)

"ביום יום הייתי בורח הביתה למוזיקה הקלאסית שלי" (אלוהים ישמור סתום)

"אני לצערי הרב לא יודעת ללקק תחת" (לרתם יש עוד טורי סקס להשלים ב"את")

נירו: "הם לא אמיתיים? ואני עוד מחמיא לך ולא תיקנת אותי".
רתם: "למה לתקן? אמרת שהם יפים".
נירו: "נכון".
רתם: "אז אמרתי תודה".
נירו: "זה.... נכון". (נירו ורתם בדיאלוג הכי חמוד של העונה עד כה)

"פגעת בי כל כך" "אני לא, מאמי" (נטלי ואיציק עוסקים בספורט האהוב עליהם: הכחשה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully