וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: התאונה המוזרה של אנריקה איגלסיאס

1.6.2015 / 9:26

הזמר הלטיני שובר הלבבות החליט לדחוף את אצבעותיו למקום בו הן לא צריכות להימצא ונפצע באמצע הופעה, המבקרים בארה"ב העניקו פרסים ול"מאסטר שף" יש תאריך עלייה. לייב בלוגינג תרבותי

16:10 - טרייסי מורגן בהופעה טלוויזיונית ראשונה אחרי התאונה

שנה בדיוק אחרי התאונה המחרידה שבה היה מעורב, הגיע היום טרייסי מורגן לריאיון טלוויזיוני ראשון בתוכנית הבוקר של רשת NBC. "אני לא מאמין שאני יושב כאן", סיפר מורגן הנרגש למראיין מאט לאוור.

מורגן סיפר בריאיון על החברים הקרובים שליוו אותו לאורך השנה הקשה, בעיקר בתקופה בה נשקפה סכנה לחייו. בעיקר ציין את חברתו לקאסט של "רוק 30" טינה פיי, כמי שסייעה לו רבות. "המטרה שלי היא רק להבריא ולהתקדם בשיקום. אני עדיין לא מאה אחוז, כשאהיה תדעו את זה".

בנוסף חשף מורגן בריאיון כי הוא וארוסתו, מייגן, מתכננים להינשא בקרוב.

15:30 - פסטיבל הג'אז 2015 יוצא לדרך

פסטיבל הג'אז הבינלאומי חוזר בשנתו ה-29, עם ארבעה ימי פסטיבל מלאי מוזיקה משובחת הכוללים מופעים
של אמני ג'אז מכל העולם: רביעיית רון קרטר, טורה רייכל קולקטיב, שלישיית ג'ק דג'ונט עם ראבי קולטריין ומתיו גאריסון, ברי סחרוף במופע מיוחד לפסטיבל, סקסופוניסט העל ג'ו לובאנו, דניאל זמיר מארח את אביתר בנאי, הזמרת הצרפתייה סיריל אמי, שלישיית ברק מורי מארחת את ענת כהן, Kendric Scott Oracle, שלישיית עומר קליין, בראס א-הוליקס, שישיית אילן סאלם, ההרכב המקסיקני "סונקס", חמישיית עופר לנדסברג ושלישיית ליילה מקאלה.

הפסטיבל ייערך בין התאריכים 23 ל-26 באוגוסט בנמל אילת. פרטים מלאים באתר הרשמי של הפסטיבל.

סיריל אמי. Shervin Lainez,
סיריל אמי/Shervin Lainez

15:07 - שרת התרבות והספורט תקים פורום למאבק בחרם תרבותי

שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיעה כי תקים פורום שידון בהתמודדות עם תנועות הפועלות לעידוד חרם תרבותי על ישראל. בשלב זה לא ברור מה יהיה מבנה הפורום, מי יהיו חבריו ומה תהיינה סמכויותיו אולם רגב מיהרה להודיע על הקמתו בעמוד הפייסבוק שלה:

"חרם הוא דבר פסול. אבל יש כאלו המחרימים תוך שהם מסתתרים ומשתמשים בחופש הביטוי וזכויות אדם כמכשיר להצדקת הטיעונים שלהם. תופעת החרם נגד ישראל היא כזאת. חבורה של פרו פלסטינים הרוצים לטפח דבר אחד, שנאה לאחר וחרם על כל דבר שישראל מייצגת. הם קוראים לחרם כלכלי, חרם אקדמי, חרם בתחום התרבות וגם בתחום הספורט, הכל מותר נכון "ומוסרי". קמפיין המבוסס על תעמולה שקרית נגד ישראל, נגד כלכלתה נגד אנשי הרוח והאומנים הנפלאים היוצרים כאן ומעבר לים. לאור הנתונים והאתגרים שלפנינו, בכוונתי להקים פורום נרחב שיכלול אנשי מקצוע מהארץ ומהעולם בשיתוף משרד החוץ שידון בהערכות והתמודדות עם תנועות הפועלות לעידוד חרם תרבותי על ישראל. מדובר בשדה קרב תעמולתי המשתמש בחופש הביטוי כדי לשלול זכות ביטוי וקיום של מדינת ישראל . לזה לא אתן יד", כתבה רגב.

14:47 - טיילור סויפט מצילה חיים

בפנית הטיילור היומית שלנו סיפור אנושי מרגש. אחד הגימיקים המגניבים בסבב ההופעות "1989" הוא צמידים מחזירי אור שמחולקים לקהל ויוצרים אפקטים יפהפיים ברחבי האצטדיון, אבל מסתבר שהם גם יכולים להציל חיים בסיטואציות מסוימות.

אחרי ההופעה של המלכה בבאטון רוז', לואיזיאנה בשבוע שעבר, נקלעו שלוש מעריצות שעשו את דרכן לביתן לתאונת דרכים. בתוך ההרס הגדול לא מצאו השלוש את הטלפונים הניידים שלהם וכך לא הצליחו לגרום לאיש לעצור ולעזור להן באמצע הלילה. אז הן נזכרו בצמידים שעדיין ענדו על ידיהן והשתמשו בהן כדי לסמן לנהגים בכביש לעצור.

הסיפור התפרסם כשאחת מהמעריצות סיפרה את סיפורה ממיטתה בבית החולים, שם היא מחלימה מפציעות קלות. לטענתה סוויפט ומפיקי המופע הצילו את חייה, וכעת הגיע גם תורה של טיילור להגיב. אתם יודעים שזה היה חמוד כמו שרק היא יודעת.

14:16 - מרוקו מחרימה סרט על תעשיית הזנות

נאביל אייוץ', במאי הסרט הדוקומנטרי "Much Loved", נמצא בימים אלה בעין הסערה במדינתו, מרוקו. הסרט, שהוקרן לראשונה במסגרת "שבועיים של במאים" בפסטיבל קאן, עוסק בחבורה של נשים מרוקאיות העוסקות בזנות במסגרת חברה איסלאמית שמרנית וחסרת רחמים.

משרד התקשורת של מרוקו הכריז חרם על הסרט וקבע כי מדובר ב"עלבון לערכים של הנשים המרוקאיות והפרה בוטה ופוגענית של תדמית הממלכה". גורמים במשרד הודו כי לא צפו בסרט עדיין, אולם התקצירים שהופצו והעדויות מהקרנת הבכורה בקאן הספיקו כדי להעביר את ההחלטה.

בתגובה חתמו שורה של במאים מובילים (ביניהם זוכה האוסקר מישל הזנוויצ'יוס) על עצומה התומכת באייוץ'. "אנחנו מגנים את החרם הזה בתקיפות רבה", כותבים הבמאים, "הוא מציג מציאות ששלטונות המדינה מסרבות להתייחס אליה".

13:22 - שחקן הקולנוע הבריטי שיצא להילחם בדאעש

בשנה האחרונה מופיעים שוב ושוב סיפורים על צעירים מהמערב שמתגייסים לשורות דאעש. על הרקע הזה בולט סיפורו של מייקל אנרייט - שחקן בריטי שהופיע בתפקידים קטנים ב"שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת", "סוכני שילד" וסרטים נוספים - שהחליט להתגייס בגיל 51 למלחמה כנגד דאעש בסוריה.

אנרייט התנדב ליחידת ההגנה האזרחית של המחתרת הכורדית במדינה, ומאז פרסם מספר תמונות של עצמו במהלך האימונים והשהייה במתחם. לטענתו הוא הסכים לעבור חצי עולם ולסכן את כל היקר לו אחרי שצפה בהוצאה להורג המזעזעת של הטייס הירדני מועאז אל-כסאסבה.

כעת מדווח אנרייט שהוא נמצא בדרכו לעיראק כדי להמשיך ולתמוך בניסיונות להדוף את כוחות הארגון. "זאת לא רק קריאת מצוקה של הכרודים", הסביר בריאיון לערוץ הטלוויזיה אל-אן, "זאת קריאה לאנושות להשמיד את דאעש. לא הגעתי לכאן כדי לברוח, הגעתי כדי להילחם. אם אמות, אמות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנוחת הלוחם. אנרייט במהלך אימוני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם אן הת'וואי בימי הזוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:02 - לא, זאין מאליק לא חוזר ל"וואן דיירקשן"

האשטאג מסתורי בשם WelcomeBackTo1DZayn#, הפך בשעות האחרונות לאחד הטנדים הפופולריים ביותר בטוויטר. מעריצות הלהקה ברחבי העולם התעוררו לתקווה שזאין מאליק, שהודיע על פרישה מהלהקה במרץ האחרון ושבר את ליבן, התרצה והחליט לשוב. אולם לרוע המזל מדובר במתיחה אכזרית.

מאליק לא מתכוון לחזור בו מהחלטתו ועובד בימים אלה על אלבום סולו ראשון. נייל הורן, חבר הלהקה, ביטא את התסכול הגדול כששאל בטוויטר "מי מכם, מזורגגים עשה את זה?"

11:18 - ניל יאנג נגד סטארבקס

האלבום החדש של ניל יאנג מגיע בסוף יוני, ולקראתו משחרר הזמר-יוצר הוותיק את השיר "A Rock Star Bucks A Coffee Shop", שבו הוא נכנס ברשת הקפה הפופולרית 'סטארבקס' בגלל השימוש שלה ב-GMO, אורגניזם שעבר שינוי גנטי. במילים פשטניות במיוחד שר יאנג בשיר, "אני רוצה כוס קפה אבל אני לא רוצה GMO, אני רוצה להתחיל את היום בלי לעזור ל'מונסנטו'", ובכך הוא מתכוון לתאגיד הביו-טכנולוגי שאחראי על התהליך שיאנג מתנגד לו. האזינו לשיר וצפו בקליפ ממש כאן.

11:00 - "אוליב קיטרידג'", "סמוך על סול" ו"עמק הסיליקון" מככבות בפרסי המבקרים

כאילו לא חסרים מספיק טקסי פרסים בשואוביזנס, ב-2011 הגיח עוד אחד לאוויר העולם – Critics' Choice Awards של איגוד עיתונאי טלוויזיית הברודקאסט (לא להתבלבל חלילה עם פרסי איגוד מבקרי הטלוויזיה). העניין הוא שבניגוד ליתר הגופים והפרסים, שתמיד נראים מאובנים במידה כזו או אחרת, המבקרים על גופיהם השונים באמת עושים עבודה טובה ומכוונים את האהבה שלהם להרבה אנשים ותוכניות שראויים לה.

הלילה (בין ראשון לשני) נערך הטקס לשנת 2015, שדווקא די יישר קו עם טקסים אחרים כדוגמת האמי. את מירב הפרסים גרפה HBO בזכות המיני סדרות המעולה "אוליב קיטרידג'" והקומדיה האדירה "עמק הסיליקון", ומלבדה זרחו גם "סמוך על סול" ו"טרנספרנט".

הנה רשימת הפרסים המעניינים:

הדרמה הטובה ביותר: "האמריקנים"
השחקנית הטובה ביותר בדרמה: טראג'י פ. הנסון, "אימפריה"
השחקן הטוב ביותר בדרמה: בוב אודנקירק, "סמוך על סול"
הקומדיה הטובה ביותר: "עמק הסיליקון"
השחקנית הטובה ביותר בקומדיה: איימי שומר, "בתוך איימי שומר"
השחקן הטוב ביותר בקומדיה: ג'פרי טמבור, "טרנספרנט"
המיני-סדרה הטובה ביותר: "אוליב קיטרידג'"
סדרת האנימציה הטובה ביותר: "ארצ'ר"

עוד באותו נושא

עד שהחיים יפרידו בינינו: "אוליב קיטרידג'" מגוללת סיפור יפהפה של רוך וקושי

לכתבה המלאה
האמריקנים (סדרה). FX,
סדרת הדרמה הטובה ביותר. "האמריקנים"/FX

9:53 - ל"מאסטר שף" יש תאריך עלייה

העונה החמישית של "מאסטר שף" תגיע למסכים ב-21 ביוני אבל זה לא הסיפור המעניין. "מאסטר שף" תכלול משימה בהפתעה. בעוד המתמודדים מצפים לצוות צילום שיראיין אותם לפני צאתם לאודישן הגורלי מול השופטים, הם יופתעו לגלות שהם יצטרכו לבשל מנה נוספת, מעבר למנה אותה תכננו לבשל לשופטים.

המרכיב הסודי שיימצא בקופסאות ההפתעה שיגיעו אליהם לבתים הינו אורז, ועל המתמודדים לאסוף מצרכים למנה חדשה בתוך 20 דקות בלבד. עם המצרכים שהם הספיקו לאסוף, יבשלו המתמודדים את מנת האורז המושלמת שלהם.

שיהיה בהצלחה עם זה.

שופטי מאסטר שף. רונן אקרמן,
אחד אחד. שופטי "מאסטר שף"/רונן אקרמן

9:29 - אנריקה איגלסיאס מדמם באמצע הופעה

אנריקה איגלסיאס, לעד הבן של חוליו איגלסיאס והזמר שהביא לנו את "Bailando" המושלם, חתך את ידו בהופעה במקסיקו ביום שבת. איגלסיאס, שמשתמש בהופעותיו במצלמת רחפן, דחף את אצבעותיו למקום בו הן לא היו צריכות להימצא וגילה, ובכן, שדמו אינו כחול.

איגלסיאס זכה לטיפול רפואי במקום ולמרות שהומלץ לו לסיים את ההופעה, הוא חזר לבמה והופיע שלושים דקות נוספות. בתמונה שהועלתה לטוויטר ע"י צוות ההפקה שלו, נראה איגלסיאס מצייר על חולצתו לב מדמו. אתם יודעים, כדי להראות למעריצים כמה הוא אוהב אותם. לגיטימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully