וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ק באוור פורש - "24" ממשיכה בלעדיו

2.6.2015 / 9:30

רשת FOX לא מתכוונת לוותר על סדרת המתח המצליחה, גם במחיר של פרידה מהכוכב והסמל הגדול ביותר שלה. וגם: המצטרפים החדשים ל"הומלנד". לייב בלוגינג תרבותי

15:48 - ריאליטי "משחקי הרעב" מעורר זעם בבריטניה

חשבתם שתחרויות מסוכנות בהשתתפותם של אזרחים עניים להנאתם של אזרחים עשירים קיימות רק בספרים? רשת BBC רוצה להוכיח לכם אחרת. תוכנית חדשה בשם "Britain's Hardest Grafter" תציב 25 צעירים המרוויחים שכר מינימום אלה מול אלה, בשורה של משימות עבור הזכות "לדמי קיום שנתיים" בשווי 15,500 אירו (כ-91,000 שקלים). בסיומה של כל תוכנית המתמודד "שייצר הכי מעט" יודח, כל זאת בזמן שמנהלי הרשת מתעשרים מכל נקודת רייטינג על חשבונם.

צופים נזעמים של הערוץ, שצפו בתשדירי הפרומו לתוכנית, מיהרו להביע את מחאתם וכינו אותה "נצלנית ומשפילה", "פורנו עניים" וכמובן "משחקי הרעב". ב-BBC מיהרו לשלוף תירוצים בנוסח שכבר שמענו גם כאן בסביבתנו הקרובה. לטענתם דוברי הרשת מדובר ב"ניסוי חברתי" שיחשוף כמה קשים הם חייהם של אנשי המעמד הנמוך". הצופים לא התרשמו וכ-25 אלף מהם חתמו כבר על עצומה הדורשת לבטל את התוכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם גם במציאות הם ימרדו? מתוך "משחקי הרעב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:58 - חתום ונעול: אדי רדמיין הוא ניוט סלמנדר

זה היה ברור כבר מספר שבועות, אבל עכשיו אפשר להכריז רשמית: זוכה האוסקר אדי רדמיין ("התיאוריה של הכל") יהיה כוכב הטרילוגיה החדשה בעולמו של "הארי פוטר". רדמיין ייכנס לנעליו של ניוט סלמנדר, חוקר וזאולוג, שיוצא למשימה בשליחות משרד הקסמים למפות את מגוון היצורים ברחבי העולם. סיכום מסעו הופך לאחר מכן לספר "Fantastic Beasts and Where To Find Them", שנלמד בהוגוורטס.

"אדי הוא שחקן חסר פחד, מלא עד להתפקע בחדשנות, חוכמה והומניות", בירך הבמאי דיוויד ייטס על בואו. "אני לא יכול להיות יותר נרגש מהאפשרות לעבוד איתו ולהתחיל יחד את ההרפתקה החדשה בעולם הנפלא של ג'יי קיי רולינג. אני יודע שהוא מרגיש אותו הדבר".

כזכור, "Fantastic Beasts and Where to Find Them" יהפוך לטרילוגיה שתתרחש 70 שנה לפני עלילת "הארי פוטר". הסרט הראשון צפוי להגיע לאקרנים בנובמבר 2016.

אדי רדמיין. AP
הקוסם החדש האהוב עלינו/AP

09:59 - "הומלנד" מציגה את הפנים החדשות

רשת שואוטיים חשפה היום את רשימת השחקנים החדשים שיצטרפו לדרמת הריגול המצליחה, ויצטרפו לקרי מתיסון בעונה החמישית. סבסטיאן קוך ("חיים של אחרים") יגלם את אוטו דירינג, פילנתרופ גרמני והבוס החדש של קרי. מירנדה אוטו ("שר הטבעות") תגלם את אליסון קאר, מנהל תחנת ה-CIA בברלין והכפופה החדשה של סול ברנסון.

אלכסנדר פהלינג ("מבוך השקרים") יגלם את יונאס האפיץ', יועץ משפטי לקרן של דירינג וחברה הקרוב של קרי. ולבסוף, שרה סולקוביץ' תגלם את לורה סוטון, עיתונאית אמריקאית שמגיעה לברלין לסקר את דירינג.

בנוסף לקלייר דיינס ומנדי פטינקין, צפויים לחזור גם רופרט פרנד ופ. מורי אברהם, שכיכבו בעונה החולפת. העונה צפויה לכלול 12 פרקים ותצא לדרך במהלך חודש אוקטובר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרי, תכירי את החברים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:47 - תתחילו להתרגל "24" בלי ג'ק באוור

רשת FOX לא מוכנה לוותר על המותג המצליח שלה, גם במחיר של היפרדות ממי שעמד במוקד שלו במשך 9 עונות (האחרונה שבהן בשנה שעברה). הרשת הודיעה כי עונה חדשה נמצאת בפיתוח, כאשר במסגרתה יוצג כוכב חדש שיעמוד בקרב הבלתי נגמר נגד השעון.

קיפר סאתרלנד ייפרד מהדמות המצליחה ביותר שגילם בקריירה, כאשר את מקומו צפויים לתפוס סוכן צעיר ולצדו סוכנת מבוגרת יותר. גם קלואי אובראיין, הסייד קיק האולטימטיבי והאישה שמסוגלת לפרוץ לכל מקום אפשרי עם לפטופ, לא תשוב לסדרה.

הווארד גורדון, מפיק הסדרה, תיאר את הגיבור החדש כ"אנטיגיבור", בסגנון באוור, ולא פסל את האפשרות שיפגוש את ג'ק שיפתיע להופעת אורח. גם איבון סטרחובסקי, שגילמה את הסוכנת קייט מורגן בעונה החולפת, עשויה לשוב. בנוסף חשף גורדון כי העונה החדשה עשויה להחזיר את הסדרה לפורמט של 24 פרקים (במקום 12 בעונה הקודמת) ובכך לשוב לגימיק שהפך אותה להצלחה בתחילת שנות האלפיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתראה כשאשלח את החשבוניות/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:37 - הטוויילייט סאד מבטלים את הופעת בישראל

להקת האינדי הסקוטית, טוויילייט סאד, הודיעה על ביטול הופעתה המתוכננת בישראל בסוף השבוע הקרוב. הלהקה היתה אמורה להופיע בתיאטרון תמונע בתל אביב, אך בהודעה לתקשורת הסבירו חבריה כי בשל לחצים כבדים שהופעלו עליהם מגורמים שונים, הוחלט לבטלה.

מהפקת המופע HEPCAT נמסר כי רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר כספי בתוך 14 ימי עסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • 24
  • הומלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully