וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסרי, למה עזבתנו

2.6.2015 / 18:30

והשבוע: נפלאות המים המופלרים, מחול מחאת המכנסונים והאפרוח החמוד שילמד את ילדיכם ערבית: המופע של רחלי רוטנר מסכם לכם את השבוע. מסך

רחלי רוטנר

קטע מוזיקלי: בגידתו של מוסרי (צפו בסרטון למעלה)

בסוף השבוע שעבר תינוקות ברחבי הארץ זעקו "למה" והפילו את עצמם מהטיולון: טל מוסרי, תינוק הנצח, עזב את ערוץ הילדים. לרגע חשבנו שמדובר בשינוי פאזה. שכמו שאר חבריו לערוץ הוא החליט להתבגר ולהתחיל לשחק בדרמות נוקבות עם הרבה עירום אמנותי, לעשות דוקואים פרובוקטיביים בשטחים או להנחות תכנית על מדרשי חז"ל בערוץ 20. אולי לגלם שוטר מושחת בסדרת הארדקור בשם המתחכם "לא מוסרי" או להוביל מופע בידור פרובוקטיבי לדודות עם כרזה שבה הוא עושה פרצוף שובב ומעליו כתוב "כבר לא ילד" ואחת האותיות עקומה כזאת כי זה שובב. או לכל הפחות, שייעלם מעין הציבור לאיזה 20 שנה ויחזור אלינו יום אחד במפתיע עם אוטוביוגרפיה שכתב בבקתה באלסקה, או סרטן.

אבל אז הגיעה המהלומה האמיתית: הוא עובר למתחרים. הרומנטיקה של רעיון הפרישה התחלפה באכזבה חמוצה: הוא בגד בנו! פשט את טיטול הנצח שלו רק כדי להחליפו באחר! הגולשים הגיבו בהלם, קריאות "בוגד" רוססו על הוול של ניקולודיאון, בכנסת הושמעו דרישות לשלילת אזרחות. הוא אפילו הותקף בחנות על ידי ילדים נבגדים עם אקסטרה פנאי. מי ידע שהמתח בין ערוץ הילדים לינקולודיאון רב כל כך? לתומי חשבתי שהכול אותו קלקר צבעוני שעליו משליכים ילדים שחוזרים מהחוג, אבל מתברר שתהום עמוקה פעורה בין ערוץ הילדים ועולם הניקולודיאון, תהום של אמונה וערכים ודם גיבורים שפוך על המזבח, ומי שערק מהמחנה לא יסלחו לו לעולם. ועכשיו תינוק הנצח שלנו עבר לצד האפל, ולעולם לא ישוב עוד. הו מוסרי, למה לא עשית עירום וזהו? כעת קרעת את נשמתנו לעד.

ועכשיו: מחול מחאת המכנסונים

איורים לטור מופע החמידות של רחלי רוטנר 3. רחלי רוטנר
איורים לטור מופע החמידות של רחלי רוטנר 3/רחלי רוטנר

מופע קסמים: המים המכושפים שיהפכו את חייכם למדהימים

אז ליצמן רוצה להחזיר את הפלואור למי השתייה. זה באמת רעיון מדהים: אוהבים לשתות מים? אוהבים שיש לכם פלואור או וואטאבר בשיניים להגנה מפני עששת? אז למה לא לחבר את שני התחביבים האלה לאחד ולחסוך זמן יקר של שטיפת פה בתכשירים מיותרים? עכשיו המים הפשוטים שלכם הם גם שתייה וגם מי פה! וזה לא הכול: נמאס לכם להכין קנקן מיץ לילדים? הוספנו למי השתייה גם תרכיז ויטמינצ'יק פטל, כדי שהמים ישמשו לכם גם כמים, גם כמי פה וגם כמיץ מרענן. ולא שכחנו את המבוגרים שביניכם: הוספנו למי השתייה גם אבקת קפה נמס, חלב וסוכרזית, וגם צלוחית גרעינים להשלמת האירוח של החבר'ה. ואיך תשטפו את הרצפה אחרי שהאורחים יעזבו? נכון, באותם מים בדיוק! כי הוספנו למי השתייה גם שמפו רצפות סנו, אקונומיקה, ממיס שומנים לכיריים ותרסיס נגד חרקים, ועכשיו מי הברז שלכם יוכלו לשמש לכל פעולות משק הבית – בפעולה אחת! רק מלאו כוס במים מהברז ויש לכם מיץ, קפה, ספונג'ה והגנה מפני עששת גם יחד. לא, אין צורך להודות לנו – הוספנו למי השתייה גם כרטיס "תודה" גרוס לפירורים כך שאתם פטורים גם מהטורח הזה. אנחנו אוהבים אתכם, מים!

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
איורים לטור מופע החמידות של רחלי רוטנר 2. רחלי רוטנר
איורים לטור מופע החמידות של רחלי רוטנר 2/רחלי רוטנר

ולסיום מופע לילדים: חומי האפרוח מלמד אתכם ערבית בכיף

עכשיו, כשאורן חזן מקדם את לימודי הערבית החל מכיתות א', ילדינו יוכלו סוף סוף להכיר את שכנינו ואת תרבותם המופלאה. קבלו בבקשה את המסקוט החדש ללימודי ערבית לגיל הרך, חומי האפרוח הערבי, שישיר לנו כמה משפטים פופולריים בערבית וילמד את הפירוש שלהם בעברית. קדימה חומי!

חומי האפרוח הערבי. רחלי רוטנר
חומי האפרוח הערבי/רחלי רוטנר
  • עוד באותו נושא:
  • טל מוסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully