וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצר והשחקן עמוס שוב הובא למנוחות

2.6.2015 / 14:29

מאות אנשים ליוו את היוצר והשחקן עמוס שוב בדרכו האחרונה. שוב בן ה-48 נפטר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. "האור הנפלט קרן ממך עד הסוף", ספדה אלמנתו

עמוס שוב. אביב חופי
עמוס שוב/אביב חופי

עמוס שוב הובא למנוחות היום (שלישי) בבית העלמין גני עם. בני משפחה, חברים, מכרים וקהל שאהב אותו ליוו אותו בדרכו האחרונה. שוב נפטר אתמול בביתו.

"את עמוס הכרתי לפני 7 שנים בשידוך והדבר שכבש אותי היה הכנות וטוב הלב. עמוס יקר, האור הנפלט קרן ממך עד הסוף", ספדה אלמנתו תמר ברקאי, שגם הקריאה מכתב שכתב שוב לבתו אביגיל ובו נכתב כי שוב תכנן ללוות את בתו עד שתהפוך לאשה מבוגרת. אמו של שוב סיפרה על הפעם הראשונה בה בנה המנוח חלה בסרטן והקריאה שיר שכתבה בשעתו לפני שלושה עשורים.

"הוא היה אהבה גדולה. כולו טוב וחוכמה ויצירה, פרפקציוניסט. שחקן משכמו ומעלה. אחד השנונים שפגשתי. זכור לי הרגע בו הגענו יחד, שני מנחים חדשים, לתוכנית הראשונה בערוץ הילדים. זו חברות של שני החדשים המפוחדים וזה נשאר גם ככה", אמרה עינת ארליך לוואלה תרבות.

"הוא היה חבר. למדנו ביחד באוניברסיטת תל אביב אני למדתי קולנוע והוא תיאטרון. חיפשתי שחקן להפקה הראשונה שלי והמליצו לי עליו. המשכנו לעבוד יחד במשך שנים ואחרי זה אחרי שסיימנו את הלימודים לקחו אותו להיות טאלנט בערוץ הילדים כי התחילו הכבלים. הוא אהב לשחק, להופיע והיה בנוי לזה. ואז גם עבדתי איתו כמה פעמים. כל השנים היינו בקשר ונפגשנו. להיפגש עם עמוס בבית קפה זה כמו להיות בוינה ולדבר על שופנהאואר על ברהמס. היה לו קראש על מכוניות. לנסוע איתו במכונית זאת גם היתה חוויה לנסוע איתו במכונית ולשמוע את ברהמס. הוא היה איש מאוד נדיב וחיובי עד הרגע האחרון הוא היה בראייה מאוד בהירה על מה שקורה" אמר הבמאי והתסריטאי ארנון גולדפינגר.

הלוויה עמוס שוב. ניב אהרונסון
מובא למנוחות/ניב אהרונסון
הלוויה עמוס שוב. ניב אהרונסון
אלמנתו של שוב/ניב אהרונסון
הלוויה עמוס שוב. ניב אהרונסון
הלוויה עמוס שוב/ניב אהרונסון
הלוויה עמוס שוב. צילום: טלי קיים, מערכת וואלה!
הלוויה עמוס שוב/מערכת וואלה!, צילום: טלי קיים
הלוויתו של עמוס שוב. ניב אהרונסון
הלוויתו של עמוס שוב/ניב אהרונסון
טל מוסרי ויעל אבקסיס בהלוויתו של עמוס שוב. צילום: טלי קיים, מערכת וואלה!
טל מוסרי ויעל אבקסיס/מערכת וואלה!, צילום: טלי קיים
שלומי שבן ורונה קינן בהלוויתו של עמוס שוב. ניב אהרונסון
שלומי שבן ורונה קינן/ניב אהרונסון
אביגיל אריאלי ויעל אבקסיס בהלוויתו של עמוס שוב. ניב אהרונסון
אביגיל אריאלי ויעל אבקסיס/ניב אהרונסון
איתי שגב בהלוויתו של עמוס שוב. ניב אהרונסון
איתי שגב/ניב אהרונסון
אפרת רייטן בהלוויתו של עמוס שוב. ניב אהרונסון
אפרת רייטן/ניב אהרונסון

שוב, בעל תואר ראשון מהחוג לאמנות התיאטרון באוניברסיטת תל אביב, השתתף כמנחה מוביל בתוכניות "הוגו" ו"הכיתה המעופפת" בערוץ הילדים. לאחר שעזב את ערוץ הילדים, השתתף שוב בסדרות "צה"ל 1", "הפיג'מות", "אולי הפעם", "נשות הטייסים" ו"אחת אפס אפס". כמו כן, הופיע שוב בסרט "מדוזות". בנוסף לקריירת משחק, טיפח שוב גם קריירת דיבוב ענפה. בין היצירות שדבב שוב "הדב פדינגטון", "שישה גיבורים", "בית ספר למפלצות" ו"עידן הקרח 2".

  • עוד באותו נושא:
  • עמוס שוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully