וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני הנורמליות החדשה": צפו בטריילר לדוקו של קייטלין ג'נר

3.6.2015 / 18:54

יומיים לאחר שהעולם נחשף לקייטלין ג'נר, משוחרר לרשת הטריילר הראשון והרשמי ל-"I Am Cait", סדרת הדוקו החדשה בה ג'נר מתעדת את תהליך שינוי המין שעברה. צפו בו כעת

I Am Cait

"I'm the new normal." - Caitlyn Jenner #IAmCait

Posted by I Am Cait on Wednesday, 3 June 2015

העולם כבר הכיר את קייטלין ג'נר ולכן רק טבעי שהצעד הבא יהיה סדרה שתתעד את תהליך שינוי המין שלה. אנשי ערוץ !E שחררו את הטריילר הרשמי הראשון ל-"I Am Cait" ואומת האינטרנט, כצפוי, סוערת.

בטריילר בן הדקה ניתן לשמוע את ג'נר אומרת כי אנשים רבים חיים מבלי להתמודד עם הסוגיות שמטרידות אותם. ג'נר אף תוהה כמה אנשים חיים מבלי להתמודד עם זהותם האמיתית. ג'נר גם מתייחסת ללחץ בו נתונות נשים בנוגע למראה החיצוני שלהן. לקראת סוף הטריילר, ג'נר נוהגת בקלנועית גולף ושואלת אשה שזהותה אינה ידועה "כמה נחמד יהיה יום אחד פשוט להיטמע בחברה, להיות נורמלית". האשה משיבה לה שג'נר נורמלית וג'נר מסכמת: "אני הנורמליות החדשה".

ביום שני, כאמור, נחשף שער "ואניטי פייר" וברוס ג'נר הציג לעולם את זהותו החדשה: קייטלין. אחרי שנים של שמועות, בסוף חודש אפריל חשף ג'נר בריאיון לדיאן סוייר שהוא אכן עובר תהליך של שינוי מין. "אני אדם. זה מי שאני, לא תקוע בגוף של אף אחד אחר, המוח שלי הוא הרבה יותר נשי מאשר גברי", הסביר, "זה מי שאני כיצור אנושי", סיפר ג'נר בן ה-65.

קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
ג'נר על שער "ואניטי פייר"/צילום מסך, ואניטי פייר

פרק הבכורה של "I Am Cait" ישודר ביום שישי, 31 ליולי, בשעה 16:00 בערוץ !E.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully