וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאושש מהפציעה: יגאל בשן יופיע בערב המחווה לעוזי חיטמן?

7.6.2015 / 14:30

בשן בן ה-65 התאושש מפצעי הדקירה שגרמו לאשפוזו ביום חמישי שעבר ועשוי להופיע במופע המחווה לזכרו של עוזי חיטמן שייערך מחר

הזמר יגאל בשן. ראובן קסטרו, מערכת וואלה! NEWS
בשן/מערכת וואלה! NEWS, ראובן קסטרו

לאחר התאוששות במצבו של יגאל בשן, הודיעו מפיקי המופע "עכשיו התור לאהבה" כי בשן ישתתף במופע לזכרו של עוזי חיטמן ביחד עם התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות בתל אביב. עם זאת, מנהלו של בשן, פדי ייטב, מסר לוואלה תרבות כי למרות שבשן שוחרר מבית החולים, עדיין לא ידוע אם הוא יופיע ושהדבר תלוי במצבו הבריאותי.

בשן אושפז ביום חמישי במצב קל עד בינוני בבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהוא סובל מפצעי דקירה. הוא הגיע לבית החולים באמבולנס של מד"א, מלווה באשתו, ולאחר סדרת בדיקות הוחלט לאשפזו. מדובר בפעם השנייה בשנה שבה מאושפז בשן עם פצעי דקירה. באוגוסט הובהל לבית החולים במצב בינוני כשהוא פצוע בבטנו ונותח במרכז הרפואי.

בשלב זה לא ברור מדוע בשן הופנה, פעמיים בשנה כאמור, לבית החולים בשל פצעי דקירות.

הקריירה המוזיקלית של בשן, יליד 1950, נפרשת על פני חמישה עשורים. הוא החל להופיע כבר בנעוריו, ובגיל 18 אף הוציא תקליטון בכורה. לאחר שחרורו מהצבא המשיך בשן לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו ובשנות השבעים שחרר אלבומים הן בארץ והן בחו"ל. בשנת 1981 הוציא בשן את אלבומו "סיון" ושיר הנושא ממנו נכנס לפנתיאון המוזיקה הישראלית.

באמצע שנות ה-80 הקים יחד עם עוזי חיטמן ויונתן מילר את השלישייה "כמו צועני" ובעקבות הצלחתם בתחרות הקדם אירוויזיון, החליטו השלושה לצאת לסיבוב הופעות ולככב בתוכנית הטלוויזיה לילדים "הופה היי". במקביל, המשיך בשן ליצור מוזיקה לקהל המבוגר.

(עדכון אחרון: 15:17)

  • עוד באותו נושא:
  • יגאל בשן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully