וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: האם וויטני יוסטון ניהלה רומן לסבי בחשאי?

8.6.2015 / 9:38

ספר חדש חושף מקרה סחיטה מ-1992, ולפיו עורך דין משיקגו ניסה לחשוף את הרומן בין יוסטון לעוזרתה האישית. וגם: כל הזוכים בטקס הטוני. לייב בלוגינג תרבותי

17:37 - ככל ההשראות של קוונטין

קוונטין טרנטינו, אתה גאון ואנחנו עפר לרגליך, ובכל זאת כולם יודעים שאתה אוהב "לקחת השראה" מאחרים. הוידאו הנהדר הזה מרכז עשרות שוטים שהועתקו כמעט אחד לאחד מהסרטים האהובים על הבמאי, והוצבו בסרטים הגדולים שלו. רובם סרטי מערבונים, אקספלויטיישן ובי מוביז. אפשר לסכם את כל זה במילים של טרנטינו עצמו: "אמנם גדולים גונבים, הם לא עושים הומאז'ים".

17:13 - לברון + עז + טיילור = לב

אז מה אם נפלנו על יום חדשות חלש? זה לא אומר שאי אפשר לחגוג את מה שיש. ומה שיש זה הניצחון הגדול של קליבלנד על גולדן סטייט לפנות בוקר, עזים צורחות ולהיט של טיילור סוויפט. חברו הכל יחד ותקבלו 24 שניות של זהב.

10:29- טיילור סוויפט תלמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על פרידות

איך זה קרה רק עכשיו? לא ברור, אבל מוטב מאוחר. כוהנת הפופ, מנתצת השלשלאות ומלכת היקום כולו, טיילור סוויפט, אמרה כבר את כל מה שצריך לדעת על פרידות. הבעיה היא שעד כה היינו צריכים לדלג משיר לשיר כדי ללקט את כל פיסות המידע החשובות האלה, אבל לא עוד. המאש אפ הנהדר הזה בין "Bad Blood" ל-"We Are Never Getting Back Together" הוא כל מה שצריך לשלוח למי ששבר לכם את הלב.

10:25 - "בלש אמיתי" חושפת עוד קצת מהאקשן

העונה החדשה של אנתולוגיית המתח והמסתורין מבית HBO תצא לדרך בעוד שבועיים בדיוק, עם גיבורים חדשים, מקרה רצח חדש ועיר חדשה. שני הטיזרים החדשים ששוחררו מציגים עוד כמה מרגעי השיא הצפויים של העונה. העלילה, כזכור, עוסקת במקרה רצח שמחבר אליו שלושה שוטרים ופושע, וחושף שורה ארוכה של קונספירציות ומעשי שחיתות הקשורה לעסקת תחבורה ענקית בעיר.

10:15 - הצצה ראשונה ל"לבד על מאדים"

זה אחד הסרטים המסקרנים ביותר בשנה הנוכחית, לפחות על הנייר, וכעת ניתן לקבל טעימה קטנה ממנו בטיזר שמציג את הצוות שיוביל את הסרט, רגע לפני ההמראה למאדים. העלילה שמבוססת על רב מכר בדיוני מאת אנדי וויר, מגוללת את סיפורו של אסטרונאוט שננטש על מאדים בעקבות תקלה במשימה החלל שאליה נשלח עם חבריו. מאט דיימון יככב בתפקיד הראשי, כשלצדו סוללה של כוכבים: ג'סיקה צ'סטיין, קייט מארה, סבסטיאן סטאן ("קפטן אמריקה: חייל החורף") ומייקל פניה. הסרט, בבימויו של רידלי סקוט, יגיע לישראל ב-26 בנובמבר.

עדכון 16:30 - ועכשיו גם הטריילר הראשון לסרט שוחרר (והוא מרהיב).

09:55 - כל זוכי פרס הטוני

טקס פרסי התיאטרון ה-69 נערך לפנות בוקר (שני) ב-Radio City Music Hall שבמנהטן. המנצחת הגדולה של הערב היתה הלן מירן, ששחזרה את ההצלחה הגדולה מהקולנוע וגילמה את המלכה אליזבת השנייה גם על במות ברודווי. זוכה גדול נוסף הוא המחזמר "Fun Home", המבוסס על ספר זיכרונותיה של אליסון בקדל. העלילה מתארת את מערכת היחסים של בקדל עם אביה ההומוסקסואל, וניסיונותיה לחשוף את המסתורין שאפף את חייו. המחזמר נחשב פורץ דרך מכיוון שזו הפעם הראשונה שדמות ראשית לסבית מככבת על במות התיאטרון.

רשימת הזוכים:

המחזמר הטוב ביותר: "Fun Home"

המחזה הטוב ביותר: "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה"

ההעלאה המחודשת הטובה ביותר (מחזמר): "המלך ואני"

ההעלאה המחודשת הטובה ביותר (מחזה): "Skylight"

השחקן הטוב ביותר במחזמר: מייקל סרבריס ("Fun Home")

השחקנית הטובה ביותר במחזמר: קלי או'הרה ("המלך ואני")

השחקן הטוב ביותר במחזה: אלכס שארפ ("המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה")

השחקנית הטובה ביותר במחזה: הלן מירן ("The Audience")

בימוי מחזמר: סם גולד ("Fun Home")

הפסקול הטוב ביותר: ליסה קרון ("Fun Home")

Fun Home. GettyImages
הזוכים הגדולים. Fun Home/GettyImages

09:42 - תיבת הפנדורה של וויטני יוסטון נפתחת שוב

השערוריות סביב מותה ומשפחתה של וויטני יוסטון מסרבות לגווע. ספר חדש בשם "Whitney & Bobby Kristina: The Deadly Price of Fame" (וויטני ובובי קריסטינה: המחיר הקטלני של התהילה), מתאר מקרה סחיטה של הזמרת המצליחה ב-1992, רגע לפני יציאת הסרט "שומר הראש".

הסופר איאן הלפרין מתאר מקרה שתועד בקובץ חסוי של ה-FBI ולפיו עורך דין משיקגו ניסה לסחוט מיוסטון סכום של רבע מיליון דולר, תחת האיום כי יחשוף את מערכת היחסים האינטימית בינה ובין העוזרת האישית וחברתה הקרובה, רובין קרופורד. הסחיטה הגיעה בתקופה שבה העיתונות הצהובה כולה עסקה בספקולציה הזו.

אביה של יוסטון, ג'ון, שלח מכתב חסוי לעורך הדין. לא ברור מהו הסכום שהוצע בסופו של דבר, אך זה הספיק כדי להשתיק את עורך הדין. מאוחר יותר כשסוכני ה-FBI הגיעו לביתו, חשף החשוד בסחיטה מידע אינטימי שהוכיח, לכאורה, את הקשר בין השתיים. מאוחר יותר באותה שנה נישאה יוסטון לבובי בראון. ביום חתונתה היא העניקה לקרופורד פורשה שחורה במתנה כ"מחווה לידידותן".

עוד נחשף בסיפור כי ג'ון יוסטון היה מודאג מאוד מהקשר בין השתיים, ואף הציע לאחד משומרי ראשה של הזמרת סכום של 6,000 דולרים כדי "שיכניס בה קצת פחד אלוהים". לאחר שזה סירב, הורה האב יוסטון לפקוח עין מקרוב על העוזרת.

וויטני יוסטון. GettyImages
עברה צד או לא?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully