וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: העימות הגדול של עולם הפופ מתחמם שוב

9.6.2015 / 9:11

קייטי פרי ישבה בצד וצפתה בטיילור סוויפט עוקצת אותה עם "Bad Blood" וכעת היא מתכננת את נקמתה. וגם: האם בראד פיט יהיה שותף למהפכה הגדולה בקולנוע? לייב בלוגינג תרבותי

18:46 - הוא כאן: הטריילר הראשון ל"משחקי הרעב 2: עורבני חקיין - חלק ב'"

הקרב המכריע בין המחוזות לקפיטול מגיע לרגע ההכרעה בסרט הרביעי והאחרון בפרנצ'ייז המצליח של אולפני ליונסגייט. קטניס יוצאת למשימה מסוכנת בעורף האויב, כשלצדה פיטה, פיניק וגייל ויחידה של מחוז 13, במטרה לחסל את הנשיא סנואו ולהביא סוף למלחמה.

17:33 - שירין באראתיאון חיה ובועטת!

מיליוני מעריצי "משחקי הכס" מסתובבים שבורי לב כבר יותר מ-24 שעות, זועקים מרה ומבכים את מותה המצמרר של שירין באראתיאון. במציאות קרי אינגרם, הילדה המקסימה שמגלמת את בתו נפגעת הקשקשת האפורה של סטאניס, נהנית מהחיים ולא סובלת מטראומה ממדורות.

אחרי שהאינטרנט כולו הגיע לנחם אותה ברשתות החברתיות על עזיבתה את התוכנית, החליטה אינגרם לענות במסר משלה. "תודה על כל ההודעות הנהדרות בעקבות פרק 9", כתבה בטוויטר שלה, "זה היה מסע נפלא של שלוש עונות".

חפירה קצרה בטוויטר שלה מגלה טינאייג'רית מגניבה, מכורה לפיצה ומעריצה של "פיץ' פרפקט". סטאניס, לא חשבנו שזה אפשרי, אבל עכשיו אנחנו שונאים אותך יותר.

11:35 - כמה יעלה כרטיס לבון ג'ובי?

מחירי הכרטיסים להופעת בון ג'ובי בפארק הירקון ב-3 באוקטובר נחשפו הבוקר (שלישי) במסיבת עיתונאים. כרטיס לדשא יעלה 340 ש"ח. כרטיס למתחם הגולדן רינג יעלה 950 ש"ח וכרטיס למתחם ה-VIP יעלה 1,100 ש"ח.

בון ג'ובי, אחת הלהקות המצליחות בעולם, קיימת מאז 1983 ויש לה בסיס מעריצים נרחב בישראל. בין להיטיה הגדולים נמנים "Always", "Bed of Roses", "It's My Life", "Livin' On A Prayer" ורבים אחרים.

אלבומה ה-12 והאחרון עד כה של בון ג'ובי יצא ב-2013 ומכר מעל מיליון וחצי עותקים מסביב לעולם. סיבוב ההופעות שלה ב-2010 הוכתר כמצליח ביותר בעולם לאותה שנה על ידי המגזין בילבורד. הלהקה מובאת ארצה על ידי 'בלוסטון', המפיקים גיא בסר ושי מור-יוסף, ועמם מרסל אברהם. ניתן לרכוש את הכרטיסים בטלפון *8780.

11:18 - הורדתם פיראטית פרק של "חברים"? שלמו 20 דולר

לא ברור איזו סיבה אמורה להיות למישהו בעולם להוריד פרק של "חברים", שמשודרת בלופים אינסופיים ושוכנת בכל שירות VOD אפשרי - אבל מסתבר שיש לא מעט אנשים כאלה. אולפני וורנר החליטו לנסות להילחם בתופעה, אבל הפעם נראה שהפתרון יצירתי הרבה יותר מבעבר.

במהלך השבועות האחרונים נשלחו קנסות מטעם האולפנים לגולשים שהורידו את פרקי הסדרה באתרים פיראטיים, ובהם דרישה לתשלום של 20 דולר עבור כל פרק גנוב. "בעוד שמדובר בסכום יחסית זול, החלטנו שהנזק האמיתי שייגרם משיתוף לא חוקי של פרקים הוא גדול הרבה יותר", מסבירים בוורנר. "במקום לנסות לעצור אתכם מלהוריד בבת אחת, אנחנו מוכנים להציע את הפשרה הזאת". עדיין נשמע לכם שווה?

חברים עונה 1. NBC,
הורדתם? תשלמו/NBC

10:50 - צילומי "תיקים באפלה" יוצאים לדרך

מאלדר וסקאלי אר באק אין ביזנס. ג'יליאן אנדרסון ודיוויד וקובני כיכבו בסדרת המסתורין המיתולוגית בשנים שבהן רשתות חברתיות נפגשו עדיין במועדון השכונתי. עכשיו הם יכולים סוף סוף לעוף על עצמם כמו כוכבים מודרניים אמיתיים, עם שורה של ציוצים ותמונות באינסטגרם מתוך סט הצילומים.

#TheXFiles @thexfilesfox

A photo posted by Chris Carter (@chriscarter1013) on

10:12 - ברק פגע בקונצרט רוק - 30 איש נפצעו

האם זה מסר מכוון מכוחות עליונים או סתם צירוף מקרים? לא ברור, אבל סופת הברקים שהכתה פעם אחר פעם בקונצרט Rock Am Ring בגרמניה ביום שבת האחרון, היתה מאוד נחושה. אלפי הצופים שהגיעו למקום לצפות בהופעות של הפו פייטרס, מרלין מנסון, סליפקנוט ועוד, מצאו את עצמם מותקפים על ידי איתני הטבע.

"33 אנשים נפצעו וכולם נמצאים תחת פיקוח בבית החולים המקומי", נמסר בהצהרה מטעם משטרת גרמניה. "כולם נמצאים במצב טוב ולא נשקפת כל סכנה לחייהם. מהסרטון הזה הכל נראה הרבה יותר מפחיד.

09:55 - קייטי פרי משיבה מלחמה

הקרב בצמרת הפופ הנשי מתחמם, ועכשיו הגיעה תורה של פרי להשיב. לאחרונה רשמה פרי את שם השיר "1984" בזכויות יוצרים, מחווה ברורה אל מול "1989", שם אלבומה החדשה של סוויפט. "קייטי חושבת שהנקמה היא מנה שמוטב להגיש קרה", מסבירה חברה של הזמרת בריאיון להוליווד לייף, "היא נחושה מאוד להראות לאנשים את מה שהיא מגדירה כ'טיילור סוויפט האמיתית'. היא כתבה שיר חדש שיוציא את כל הלכלוך על טיילור, רובו הגיע אליה מג'ון (מאייר) מהתקופה שבה יצא איתה.

כזכור, העימות בין סוויפט לפרי (שהחלו דווקא את הדרך כחברות), החל כשפרי "גנבה" כמה מרקדניה של סוויפט והעבירה אותם לעבוד עבורה. בתגובה עשתה סוויפט את מה שהיא יודעת טוב מכולם וכתבה את "Bad Blood", עמוס הרפרנסים על בגידה. האם אנחנו בדרך לשיא חדש בעימות הזה?

טיילור סוויפט וקייטי פרי. GettyImages
איטס און!/GettyImages

09:42 - נטפליקס שולפת את התותחים הכבדים

כבר הרבה זמן שנטפליקס מאיימת לשנות את חווית הקולנוע כפי שהכרנו, ולא חוששת להקניט את האולפנים הגדולים תוך כדי תנועה. עכשיו הם עושים צעד גדול לעבר הגשמת החזון החדש שלהם: סרט באורך מלא בכיכובו של לא אחר מאשר בראד פיט.

הסרט "War Machine" הוא עיבוד לרב המכר מאת מייקל הייסטינגס "The Operators", סאטירה על המלחמה שניהלה ארה"ב באפגניסטן. פיט יגלם את דמותו של גנרל אמריקאי חמום מוח, ששיטותיו המפוקפקות וערכי המוסר הגבוליים שלו הופכים אותו למפקד המושלם של המתקפה על אפגניסטן. הסרט יבויים על ידי דיוויד מישו ("ממלכת החיות") ונחשב להשקעה הגדולה ביותר של הרשת אי פעם - עם תקציב של 30 מיליון דולר.

"War Machine" יחל בצילומים כבר באוגוסט הקרוב, במטרה להביאו למסכי הטלוויזיה של המנויים כבר במהלך השנה הבאה. במקביל יושק הסרט בבתי קולנוע נבחרים בלבד.

בראד פיט. GettyImages
חתום על עוד היסטוריה. בראד פיט/GettyImages

09:15 - כוכבת "הגוניס" ו"נשק קטלני" הלכה לעולמה

השחקנית מרי אלן טריינור, מי שכיכבה בשורה של קלאסיקות קולנועיות בשנות ה-80 וה-90 הלכה לעולמה ב-20 במאי. ההודעה לתקשורת עוכבה עד היום לפנות בוקר (שלישי), והגיעה מטעמה של חברתה הטובה, נשיאת לוקאספילם קתלין קנדי. טריינור היתה בת 62 במותה, סיבת המוות לא פורסמה.

תפקידיה הזכורים ביותר של טריינור היו הפסיכולוגית ד"ר ספטני וודס בסדרת סרטי "נשק קטלני" ואיירין וולש, אמם של מיקי וברנד ב"הגוניס". הופעת הבכורה של התרחשה ב"בעקבות האוצר הרומנטי" ב-1984, שביים מי שהיה בעלה באותם שנים (השניים התגרשו בשנת 2000), רוברט זמקיס. טריינור הופיע בתפקידים קטנים גם בסרטיו החשובים האחרים של זמקיס: "בחזרה לעתיד 2" ו"פורסט גאמפ".

הופעתה האחרונה של טריינור על המסך הגדול התרחשה ב-2008 בסרט הטלוויזיה "McBride: Requiem".

מרי אלן טריינור. AP
מרי אן טריינור עם רוברט זמקיס ובנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully