וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדים לשמחה: מגעים עם פארל וויליאמס ומארון 5 על הופעה בישראל

11.6.2015 / 13:07

גורמים בישראל מנהלים משא ומתן עם הזמר פארל וויליאמס (המוכר מלהיט הענק "Happy") על הופעה בפארק הירקון בספטמבר, ועם להקת מארון 5 על הופעה בארץ כבר בחודש הבא

פארל וויליאמס. GettyImages
פארל וויליאמס/GettyImages

פארל וויליאמס עשוי להופיע בישראל בספטמבר. קבוצת "בלוסטון" מנהלת מגעים עם האמן על הופעה בפארק הירקון בתל אביב סביב ה-9 בספטמבר, סמוך לראש השנה, וייתכן שגם מפיקים ישראליים נוספים מנהלים עמו מגעים. וויליאמס הוא זמר, יוצר ומפיק מוזיקלי, המוכר יותר מכל בזכות להיט הענק שלו "Happy". הסינגל הראשון מאלבומו השני הופיע גם בפסקול הסרט "גנוב על המיניונים" והיה מועמד לאוסקר ה-86 בקטגוריית השיר המקורי הטוב ביותר. הוא גם זכה להכרה כמחצית מצמד המפיקים "הנפטונז" לצד צ'אד הוגו שעבד עם אמנים רבים (בהם ג'יי זי, בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק וביונסה) וזכה בשלושה פרסי גראמי, וכסולן ומתופף להקת N.E.R.D אותה הקים עם חבר ילדותו, שי היילי. את אלבום הראשון הוציא ביולי 2006.

בנוסף, קבוצת "בלוסטון" מקיימת משא ומתן עם להקת מארון 5, בתקווה להביאה להופעה במהלך החודש הבא. מארון 5 היא להקת אמריקאית, המשלבת פופ רוק עם סול וFאנק, שסולנה הוא אדם לוין. הלהקה זכתה בשלושה פרסי גראמי. היא נוסדה ב-1994, ונודעה בין השאר בזכות שיר הפריצה שלה "This Love", להיטה "Moves like Jagger", והשיר "Come Away To The Water" שהקליטה עם הזמרת רוזי קריין לפסקול של הסרט "משחקי הרעב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully