וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ג'ורג' מרטין למעריצים: "תפסיקו להטריד אותי עם התלונות שלכם"

11.6.2015 / 15:41

הסופר ג'ורג' מרטין נתקל בזעם המעריצים בעקבות המאורעות האחרונים בסדרה "משחקי הכס", והחליט להשיב: "אני עמוס מאוד, אין לי כוונה להתערב בסדרה. הפסיקו להציף אותי בהודעות"

צילום מסך

הרוחות בעולם הטלוויזיה סוערות בשבועות האחרונים בעקבות האירועים ב"משחקי הכס". חלק מהמעריצים שאינם יודעים את נפשם מרוב תסכול על מהלכי העלילה האחרונים, הפנו את זעמם אל הבלוג של הסופר ג'ורג' ר. ר. מרטין וחשבון האימייל המפורסם בו.

העומס הצטבר עד כדי כך שמרטין עצמו הרגיש צורך לפנות אליהם בתחינה: "חיי עמוסים כעת בצורה בלתי אפשרית, אין לי כוונה להתערב בנעשה בסדרה, או לאפשר לדיונים על כך להשתלט על הבלוג שלי. אנא הפסיקו לשלוח לי אימיילים, או לפרסם הודעות שאינן קשורות לבלוג בתגובות. את הקרבות הללו אתם מוזמנים לנהל בכל אתר מעריצים אחר, רק לא כאן".

שמועות לקראת פרק סיום העונה שישודר בתחילת השבוע מרמזות על כך שאירועים מסעירים נוספים נמצאים עדיין לפנינו. מקווים שהשרת והעצבים של מרטין יעמדו בזה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully