וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ההפתעה שמכינים לכם הדרקונים של "משחקי הכס"

14.6.2015 / 9:40

אנשי האפקטים של הסדרה מבטיחים שסצנת השיא של פרק 9 היתה רק ההקדמה לעומת מה שצפוי בהמשך. וגם: סולן המודי בלוז ואמן האינדי ג'קו גרדנר מגיעים (בנפרד) להופעה בישראל, כריס פראט והדינוזאורים - סיפור אהבה. לייב בלוגינג תרבותי

11:40 - ביונסה נתבעת על ידי זמר ליווי שלה בטענה שגנבה ממנו את השיר "XO"

אחמד ליין, זמר ליווי של ביונסה בעבר, תובע אותה על סך 7 מיליון דולר בטענה שגנבה ממנו את השיר "XO". לטענתו של ליין, שירו "XOXO" התגלגל אל ביונסה והפך לחלק מאלבומה האחרון המהולל מ-2014. ביונסה, מצדה, דוחה את טענותיו לחלוטין: "שתי העבודות שבנדון הן שני שירים שונים לחלוטין ללא שום דימיון במילים או במוזיקה, מלבד אולי השימוש באותיות X ו-O", נכתב בהצהרה של ביונסה.

האזינו לשני השירים להלן. מה דעתכם, יש דימיון?

11:11 - הפתיח הכי מטורף של "משחקי הכס"

אחד הדברים הכי טובים ב"משחקי הכס", יספר לכם כל מעריץ מושבע, הוא הפתיח המושקע שמציג את מפת העולם והנקודות המרכזיות שמפוזרות עליו. מאות פרודיות וגרסאות כבר נעשו לפתיח הזה, אבל נראה שהגרסה הזאת של "Funny or Die" היא הכי מצחיקה שפגשנו.

ואם אתם כבר בקטע של צחוק, מוזמנים לצפות גם במערכון חביב המציג את גרסת ווסטרוז של להיט הטראש "עקרות בית אמיתיות", ובנוסף קית הרינגטון (ג'ון שלג) מספר על הפעם שבה פגש את סטיבי וונדר ושאל אותו אם הוא צופה בסדרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

11:00 - אמן האינדי ג'קו גרדנר מגיע להופעה בישראל

אמן הרוק הפסיכדלי ג'קו גארדנר יגיע עם להקתו למופע אחד בישראל ב-10 בדצמבר במועדון הבארבי בתל אביב.

האמן ההולנדי שמגיע בפעם הראשונה לישראל, חתום על אחת ההצלחות המפתיעות של השנה לאחר ששיחרר את האלבום השלישי "Hypnophobia". אלבומו החדש התקבל באהדה רבה בקרב קהל האינדי העולמי לצד קהל הרוק הפסיכדלי המסורתי ובכך הפך את ג'קו גארדנר לאחד מהאמנים העולים בשנים האחרונות.

ב-2013 שחרר גארדנר את אלבום הבכורה שלו, פסיכדליה מתוקה א-לה שנות השישים, מלודיות מושלמות בכל שיר והרמוניות קוליות ששאבו מהזומביז או פינק פלויד של תקופת סיד בארט. הביקורות שיבחו, הקהל התלהב וגארדנר הוחתם בלייבל הנחשב Polyvynil (אוב מונטריאול, דירהוף, Xiu Xiu) שהוציא לאור את האלבום החדש.

ג'קו גארדנר מגיע להופעה אחת בלבד ומחיר הכרטיס במכירה מוקדמת יעמוד על 119 ש"ח ו-150 ש"ח בקופות. על הבאתו לארץ אחראים המפיקים אוהד עזרתי (ZUZZ Agency) וו-יקטור לוין (Auris Media) החתומים יחד על הגעת להקת Low לישראל בינואר האחרון.

10:00 - הדרקונים של "משחקי הכס"? עוד לא ראיתם כלום

פרק 9 (ספוילר, ספוילר) של העונה החמישית, הציג לראווה את דרוגון, הדרקון השחור והאימתני של דאינריז, בפעולה. זה היה אחד מהשיאים הגדולים של העונה הנוכחית, אבל אם לשפוט לפי הצהרות אנשי האפקטים של הסדרה, זאת כנראה היתה רק ההקדמה.

גו באוור, אחד מאנשי האפקטים הבכירים על הסט של "משחקי הכס", סיפר בריאיון ל-Yahoo, כי בעונה השישית גודלם של הדרקונים יוכפל. בעונה השלישית הדרקונים היו קטנים יחסית ונשארו במקום אחד, אבל בעונה הנוכחית הגודל שלהם מגיע ליותר מ-18 מטר. בעונה הבאה הוא צפוי להגיע ל-36.5 מטר.

טכניקת הצילום של הסצנה בה דאינריז רוכבת על דרוגון, התבצעה באמצעות דגם בגודל מלא והנעה הידראולית (כולל תותח יורה להבות) שנוצר על הסט. הדגם הזה תורגם אחר כך לפורמט תלת ממדי ששימש ליצירת דמותו הממוחשבת של דרוגון.

"כשהדרקונים היו קטנים, היו לנו דגמים מקצף קשיח שהעברנו ממקום למקום", מספר באוור. "בעונה הנוכחית, במקרה הטוב היינו יכולים לעשות את זה רק עם הראש של הדרקון, ובעונה הבאה זה יהיה אפשרי רק עם ציפורן או משהו כזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא עדיין ילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:42 - כריס פראט והדינוזאורים כאן כדי להישאר

במקביל לידיעות על סופ"ש הבכורה ההיסטורי של "עולם היורה" בקופות (83 מיליון דולר ביום שישי, קרוב ל-190 בסופ"ש כולו. מגרד את המקום השני בכל הזמנים), מתברר שעולם הדינוזאורים שקם לתחייה ממש לא מתכוון לעזוב אותנו בקרוב.

"אני חושב שהם החתימו אותי לעוד 38 סרטים בערך", התלוצץ כריס פראט, הכוכב הגדול של הסרט בריאיון ל"Entertainment Weekly". צחוק בצד, בציטוט הזה יש סוג של אישור לכך שאולפני יוניברסל מתכננים כמה סרטי המשך, וכמובן לכך שפראט מיועד לככב גם בהם. פראט כבר חשף בעבר שמלבד "שומרי הגלקסיה 2", דמותו עשויה להפציע גם בסרטים אחרים של מארוול. צרפו לכך את העובדה תפקיד מרכזי ב"שבעת המופלאים" החדש והשמועות הבלתי פוסקות על תפקיד באינדיאנה ג'ונס הבא - ותקבלו לו"ז עמוס במיוחד לכוכב החדש של הוליווד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחה מאושרת אחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:00 - סולן המודי בלוז מגיע להופעה בישראל

ג'סטין הייוורד, סולנה האגדי של להקת הרוק הבריטית המודי בלוז, יגיע להופעה ראשונה בישראל שתתקיים ב-24 באוקטובר באמפי וואהל בפארק בירקון שבתל אביב.

הייוורד הוא אחד היוצרים החשובים בתולדות מוזיקת הרוק, ונודע כסולן להקת המודי בלוז, כאמן סולו, וכן בהשתתפותו כזמר באלבום הקונספט הכפול "מלחמת העולמות" שזכה להצלחה עצומה בשנות השבעים.

הייוורד הצטרף למודי בלוז בשנת 1966 ושימש כסולן וגיטריסט באלבומה השני והמצליח "Days Of Future Passed", כאשר הסינגל "Nights In White Satin" ששוחרר ב-1967 הפך במהרה ללהיט ענק ונחשב עד היום לאחד משירי הרוק הגדולים בתולדות המוזיקה.

במהלך השנים הנפיקה הלהקה המון שירים קלאסיים מוכרים, ביניהם "I'm Just a Singer In A Rock N' Roll Band", "Question ו-"Tuesday Afternoon" שיצאו בשנות השבעים, וכן מספר להיטים ששוחררו בשנות השמונים כגון "Your Wildest Dreams" ו-"I Know You're Out There Somewhere".

אחד מהשירים המזוהים ביותר עם הייוורד הוא הבלדה "Forever Autumn", אותה שר כחלק מאלבום הקונספט "מלחמת העולמות" של המוזיקאי הבריטי ג'ף וויין, שיר שהפך לקלאסיקה נצחית ולהיט ענק בבריטניה ובארה"ב עם יציאתו.

במהלך הקריירה הארוכה שלו שיחרר הייוורד 15 אלבומים עם המודי בלוז ושמונה אלבומי סולו, ובמהלך הופעתו הקרובה בישראל הוא צפוי לבצע את הקלאסיקות הגדולות של המודי בלוז, שירים מאלבומי הסולו שלו – וגם שירים שנכתבו ע"י אחרים דוגמת "Forever Autumn".

הכרטיסים להופעה ימכרו במכירה מוקדמת למשך שבוע במחירים שבין 299 ל-499 ש"ח ע"פ אזורי הישיבה באמפי. לאחר שבוע יעלו המחירים למחירם המלא עד שיאזלו. את ההופעה מפיקה חברת פרוגסטייג', אשר הפיקה בין השאר את הופעותיהם בישראל של קלידן להקת Yes ריק וויקמן, להקת הפרוג-רוק הבריטית רנסאנס, ולהקת ההארד רוק הוותיקה אוריה היפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully