וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טורטורו יהיה אורח פסטיבל הקולנוע בירושלים

14.6.2015 / 17:00

פסטיבל הקולנוע בירושלים ישיק את המהדורה ה-32 שלו עם ביקור של ג'ון טורטורו לרגל הקרנת הבכורה הישראלית של הסרט בכיכובו, "אמא שלי"

ג'ון טורטורו בדרך לארץ: השחקן הוותיק יגיע לפסטיבל הקולנוע הירושלמי לרגל הקרנת הבכורה הישראלית של הסרט הטרי בכיכובו, "אמא שלי", שיפתח את האירוע החגיגי בהקרנה המסורתית תחת כיפת השמים בבריכת השולטן. הקרנת הבכורה תיערך ב-9 ביולי והפסטיבל יימשך עשרה ימים נוספים.

את "אמא שלי" ביים נני מורטי ("חדרו של הבן") וטורטורו מגלם בו שחקן אמריקאי המשתתף בהפקת סרט איטלקי, והפערים התרבותיים מקשים עליו לשתף פעולה עם הבמאית המקומית, שגם כך סובלת משלל צרות אישיות משלה. הדרמה הקומית הזו השתתפה לפני כחודש בפסטיבל קאן, וזכתה לקבלת פנים יפה – מבין כל המשתתפים, היא היתה החביבה ביותר על הביקורת הצרפתית.

לפני "אמא שלי", כיכב טורטורו בעשרות סרטים נוספים, רבים מהם מצליחים ו/מוערכים. יותר מכל נודע בשל שיתוף הפעולה שלו עם האחים כהן, שביימו אותו ב"ברטון פינק", "צומת מילר", "ביג לבבוסקי" ועוד. כמו כן, כיכב בין השאר ב"עשה את הדבר הנכון" של ספייק לי, "חידון האשליות" של רוברט רדפורד וגם בסדרת "הרובוטריקים". כמו כן, זכה באמי על הופעת האורח שלו ב"מונק" וביים בעצמו כמה סרטים, האחרון שבהם "רק ג'יגולו". השחקן, בן 58, נשוי ליהודיה, השחקנית קתרין בורוביץ.

כזכור, בשנה שעברה תיכנן הפסטיבל הירושלמי להקרין בערב הפתיחה שלו את "ערבים רוקדים", אך לראשונה בהיסטוריה, נאלץ לבטל את האירוע ההמוני בשל מבצע צוק איתן. נותר רק להתפלל שהשנה, המסורת היפה תישמר בשקט ובשלווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully