וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: סולן "Five Seconds To Summer" עולה באש בהופעה

14.6.2015 / 17:15

מייקל קליפורד, סולן הלהקה האוסטרלית, נפגע בעקבות התפרצות אש ממערכת האפקטים על הבמה. ההופעה הופסקה והמעריצות נכנסו ללחץ, אבל מצבו של קליפורד השתפר בינתיים

עריכה: מאיה בן ניסן

סופ"ש לא קל עובר על אמני המוזיקה בעולם. אחרי שביום שישי דייב גרוהל מהפו פייטרז שבר רגל כשנפל מהבמה בשוודיה, נשרף מייקל קליפורד מלהקת "פייב סקונדס טו סאמר" במהלך הופעה של הלהקה בלונדון.

חברי להקת הבנים האוסטראלית עלתה על הבמה באיצטדיון וומבלי אתמול (שבת) והרימו את קהל הבנות המשולהב. משום מה, במהלך אחד השירים, התקרב קליפורד יותר מדי למערכת האפקטים והתפרצות אש שרפה את צד ימין של פניו.

מצילומי מעריצים ניתן לראות בבירור את שיערו של קליפורד מתמלא בעשן ואת קליפורד עצמו רץ אל מאחורי הקלעים. לאחר כמה דקות ובדיקה מהירה עלה מתופף הלהקה לבמה והודיע לקהל המעריצות כי לא יוכלו להמשיך. קליפורד, אגב, כבר מרגיש טוב יותר ואף מתלוצץ עם מעריצותיו בטוויטר.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully