וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קוטלר מגיב לסערת נאום הבהמות: לא חושב שההתבטאות מוגזמת

14.6.2015 / 23:39

השחקן עודד קוטלר התראיין לתוכנית "חי בלילה" והתייחס לסערה שעורר נאומו בכינוס האמנים. לדבריו, החליט להתבטא בצורה נחרצת בשל הדרך בה התנהלה שרת התרבות מאז שנכנסה לתפקידה

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: גדי וינסטוק

(בוידאו: נאומו של קוטלר בכינוס האמנים)

עודד קוטלר אינו מתחרט על הדברים שנשא בכינוס האמנים שנערך ביפו מוקדם יותר היום (ראשון). "מדינה שבה מדברים על שלושים ועשרים... זה היעדר חופש הביטוי. להוביל אנשים באף, ללכת באופן עיוור אחרי מדיניות... הם משולים לעדר...", אמר קוטלר לנדב בורנשטיין במסגרת ריאיון לתוכנית "חי בלילה". קוטלר טען כי אנשים שיהיו מוכנים לקבל הנחות יסוד באופן עיוור יזכו ליהנות מ"תרבות מאוד אפסית".

בורנשטיין שאל את קוטלר האם הוא אינו חושב כי השימוש במילה "בהמות" היה מוגזם וקוטלר השיב בשלילה. "אני אגיד לך למה אני חושב שלא. מכיוון שאני חושב שהפתיחה שלה (הכניסה של רגב למשרד התרבות) היתה כל כך אומללה וכל כך מטופשת.. אני אגיד, אני אחליט אני אני... על זה צריך להגיב".

קוטלר אף התייחס לחרם עתידי שהוא עלול להיתקל בו. "המעסיקים שלי זה תיאטרונים ואני סומך עליהם הרבה יותר מאשר על היכולת של מישהו לסתום לי את הפה... עד היום לא הצליח אף אחד לסתום לי את הפה. את המעט שנשאר, אני לא מחכה שיתנו לי לדבר".

כאמור, בכינוס האמנים שנערך ביפו בעקבות צעדיהם של מירי רגב ונפתלי בנט נאמרו בין השאר דברים חריפים במיוחד על ידי קוטלר. "דמייני גברת רגב את עולמנו, את עולמך, ללא ספרות ללא מוזיקה, ללא פואמה, עולם שאינו מפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב", אמר קוטלר לקול מחיאות כפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully