וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי ההופעות של Alt-J עוברות ללייב פארק ראשון לציון

15.6.2015 / 14:32

לאור הביקוש נענים חברי אלט ג'יי לדרישת הקהל, ההופעות עוברות לארנה גדולה יותר ונפתחת מכירה של 2000 כרטיסים אחרונים בהחלט לכל הופעה

לאחר שכל 16,000 הכרטיסים אזלו תוך שעות ספורות ולאור מסע לחצים עיקש מצד המעריצים המקומיים, החליטה הלהקה להעביר את ההופעות למתחם גדול יותר ולאפשר מכירת כרטיסים נוספת.

ההופעות עוברות לאמפי "לייב פארק" ראשון לציון (שדרות מרילנד, צמוד לסופרלנד), ובכך כמות הכרטיסים לשתי ההופעות תגדל והחל מעכשיו מתאפשרת מכירת כרטיסים ל-2000 אנשים נוספים. כל הכרטיסים שנרכשו תקפים וכוחם יפה בלוקיישן החדש. את ההופעה הראשונה יחמם ההרכב המקומי גארדן סיטי מובמנט ואת ההופעה השנייה תחמם להקת רד אקסס (לייב) נבחרו לחמם את ההופעה השנייה.

כל ניסיון לתחום את הספרה המוזיקלית של אלט ג'יי בז'אנר מועד להיכשל. איפשהו בין אלקטרו-פופ, פולק פסיכדלי, מקצבים אפריקאיים, ביטים, פוסט דאב-סטפ ורוקנרול ממוקמת הלהקה, שלאחר שלוש שנות פעילות עמוסה חגגה בינואר את הופעתה הגדולה ביותר עד כה, אל מול 27 אלף מעריצים ב-O2 Arena בלונדון והופעה סולד אאוט בטיימס סקוור בניו יורק.

על אלבום הבכורה שלהם מ-2012, "An Awesome Wave", שזכה בפרס המרקורי (והיה מועמד לשלושה פרסי בריט), נאמר שהוא "מלהטט בין כל רעיון, ז'אנר והשפעה שאפשר למנות תחת המטרייה של מוזיקת גיטרות, אך לעולם אינו מותיר אותך חסר התמצאות. במקום, אתה ניצב אל מול אוסף נהיר ונגיש של שירי פופ יפהפיים".

האלבום השני, "This Is All Yours" הפך את החבורה בריטית לסנסציה בינלאומית חד משמעית. בין הזמנה בטוויטר להופיע בביתו של ארון פול מ"שובר שורות", עקיצות של נואל גלאגר מאואזיס על השפם המפוקפק של הקלידן וספוט הופעה ראשית בכל פסטיבלי המוזיקה החשובים - אלט ג'יי ביצעו את המעבר מאחת ההבטחות הגדולות של עולם הפופ והרוק, הישר אל לב המיינסטריים. לא דרך התרפסות, אלא פיתוח יסודי ועיקש של סאונד ודרך מוזיקלית.

  • עוד באותו נושא:
  • אלט ג'יי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully