וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הקריאות להחרמתה, השרה רגב תגיע לטקס פרסי התיאטרון

שגיא בן נון וטלי קיים

15.6.2015 / 20:24

שרת התרבות והספורט מירי רגב תגיע לטקס פרסי התיאטרון שייערך ביום שישי הקרוב וזאת למרות קריאות בקהילת התיאטרון להחרמתה. כך נודע לוואלה תרבות

הסערה האחרונה בה מעורבת שרת התרבות והספורט מירי רגב מסרבת להסתיים. לאחר שהבמאית אופירה הניג קראה שלשום (ראשון) להחרמת טקס התיאטרון והשרה רגב במידה ורגב תגיע לאירוע שייערך ביום שישי, לוואלה תרבות נודע כי רגב מתכוונת להגיע למקום בכל מקרה.

"אני קוראת לכם: אל תגיעו לטקס התיאטרון! אם תחליטו לכבד את הזוכים, כששרת התרבות תעלה לדבר, קומו וצאו מהאולם. צר לי לקלקל את החגיגה. אל תהיו נוכחים באולם שבו היא נואמת, אל תתנו לה את הרגע התקשורתי הזה. אסור לנו לאבד את הבושה. אם נצטרך, נחשיך את התיאטרונים", קראה הניג בכינוס החירום של מוסדות התרבות שנערך ביפו.

"זה שאדם נבחר להיות שר פוליטי זה בסדר גמור. צריך לתת לו את מקומו. רגב לא מתעקשת, היא הוזמנה כמו כל שר תרבות לטקס פרס התיאטרון אני מציע לא לשחק בצ'ילבות כמו ילדים. זה לא לעניין. הדיון צריך להיות עקרוני לפעול נגד נקודות שהן במחלוקת", אמר היום (שלישי) לוואלה תרבות מיקי גורביץ', המנהל האמנותי של תיאטרון החאן בירושלים.

בטקס פרסי התיאטרון, שייערך ביום שישי במרכז ענב בתל אביב ויהיה אירוע נעילת חג התיאטרון ישראלי, יחולקו 17 פרסים להצגות, יוצרים ושחקנים.

(עדכון אחרון: יום שלישי, 16 ביוני, 11:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully