וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: שני הכוכבים הכי חמודים בעולם מאחדים כוחות

17.6.2015 / 10:40

ג'ניפר לורנס וכריס פראט יככבו יחד בדרמת מד"ב רומנטית והעולם לא יכול לחכות. וגם: מליפיסנט חוזרת לסיבוב נוסף ולא תאמינו למי הבתים האלה דומים. לייב בלוגינג תרבותי

18:10 - ביונסה, מיילי סיירוס, קייטי פרי ורבים אחרים בקליפ החדש של מדונה

אחרי דחיות ובילד-אפ מגיע סוף סוף הקליפ לסינגל החדש של מדונה וניקי מינאז', "Bitch I'm Madonna", המציג אותה ורבים אחרים במסיבה פרועה בדירה כלשהי, מדים פאשיסטיים והרבה צבעי פסטל. מלבד מדונה ומינאז' (שדווקא מופיעה רק על מסכים) מגיעים להתארח בקליפ גם ביונסה, קניה ווסט, קייטי פרי, מיילי סיירוס, ריטה אורה ואפילו כריס רוק. צפו בו להלן.

16:04 - איפה בניו יורק צולמו הסרטים האהובים עליכם?

מנהטן, על נופיה האורבניים והפארקים הירוקים שלה, היתה מאז ומתמיד יעד מועדף על קולנוענים. כמה מהסרטים שכולנו גדלנו עליהם צולמו ברחובותיה של העיר, ועכשיו מפה מגניבה מאפשרת לכם לגלות היכן בדיוק נולד כל אחד מהם. למפה המלאה לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל רחוב סיפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:59 - קונאן אובראיין נגד כוכבי "עמק הסיליקון"

אין צורך להרחיב יותר מדי. קונאן אובראיין מחוזק באנדי ריכטר וחבר צוות נוסף יצאו לקרב "Halo 5" מול כוכבי "סיליקון ואלי". כן, זה מטורף ומצחיק בדיוק כמו שנראה לכם.

11:48 - סרט האנימציה הכי טוב אי פעם שנוצר ב"חלונות 95"

התענוג השבועי שהוא "Honest Trailer" מוקדש הפעם לסרט שהפך את אולפני פיקסאר להצלחה העצומה שאנחנו מכירים היום. אז איך יכול להיות שאף בן אדם לא ראה צעצועים משתוללים ברחובות? איפה אבא של אנדי ומה קרה לילד שצולק לכל חייו?

11:45 - איך "הנוקמים: עידן אולטרון" היה צריך להסתיים?

הגרסה המקורית של מארוול לסרט הגיבורים הגדול היתה מהנה, אבל זה לא אומר שאי אפשר היה להפוך אותה לטובה יותר. "How It Should Have Ended" חילקו את הוורסיה שלהם לשני חלקים וזה ממש נהדר.

11:17 - בתים שדומים לכוכבי "משחקי הכס"

האינטרנט, כידוע, מלא באנשים שיש להם הרבה מאוד זמן פנוי. מזל שיש כאלה, כי אחרת לא היינו יכולים לבזבז דקות שלמות מהיממה שלנו בהשוואה בין בתים לכוכבי "משחקי הכס". תאמינו לנו, זה שווה את ההשקעה. כל התמונות כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אנחנו בהלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:54 - ג'ניפר לורנס וכריס פראט שוברים את האינטרנט

החדשה המרעישה בתולדות היקום כולו, או לפחות היקום שלנו, הגיעה. שני הכוכבים הגדולים ביותר, המגניבים ביותר והחמודים ביותר בתעשייה ישלבו כוחות בסרט חדש, שהופך כבר כעת לשם הראשון ברשימת הוויש ליסט שלנו. אנחנו מדברים כמובן על ג'ניפר לורנס וכריס פראט.

הסרט שייקרא "Passengers" מוגדר על ידי אולפני סוני כדרמת מד"ב רומנטית. מורטן טילדום הנורבגי (מועמד לאוסקר על "משחק החיקוי") יביים את הסרט שיזכה לתקציב שינוע בין 100 ל-150 מיליון דולר. החלק המסקרן לא פחות בהכרזה הזו הוא חלוקת השכר בין שני הכוכבים הגדולים.

פראט הוא אמנם כוכב "עולם היורה" (הסרט עם הפתיחה הטובה בהיסטוריה), "שומרי הגלקסיה" ומועמד לכל סרט גדול אפשרי בימים אלה - אבל דווקא לורנס תהיה המשתכרת הגבוהה יותר בסרט. על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר" צפוי פראט להכניס לכיסו 10 מיליון דולר, בעוד שלורנס תקבל 20 מיליון ו-30 אחוז מהרווחים לאחר שהסרט יכסה את עלויות ההפקה.

עלילת הסרט מתרחשת בחללית שמעבירה אלפי בני אדם לקולוניה רחוקה. תקלה טכנית גורמת לאחד מתאי השינה להיפתח ולאחד הנוסעים להתעורר 90 שנה לפני כולם. כשהוא עומד בפני גורל של חיי בדידות הוא מחליט להעיר נוסעת נוספת. לסרט טרם נקבע תאריך הפצה.

ג'ניפר לורנס על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
קדימה כריס, אני מחכה/GettyImages

10:45 - מלפיסנט חוזרת לסרט המשך

הפנטזיה הקודרת (מאוד) של דיסני בכיבובה של אנג'לינה ג'ולי על הצד השני בסיפורה של "היפהפייה הנדרמת", היה להצלחה קופתית מרשימה בעיקר מחוץ לארה"ב. 758 מיליון הדולרים שהביא "מליפיסנט" לקופת האולפנים הביאו באופן טבעי למחשבות על סרט נוסף.

כעת הופכות המחשבות האלה לעובדה מוגמרת עם אור ירוק רשמי של דיסני, שמותנה בהסכמתה של ג'ולי לשוב לתפקיד. התשובה של הכוכבת תלויה לא מעט באיכות התסריט, שהטיוטה הראשונה שלו נכתבת בימים אלה על ידי לינדה וולברטון, תסריטאית הסרט המקורי.

אם התוצאה לא תשביע את רצונה של ג'ולי ישנו עדיין הסיכוי להחליף כוכבת, אם כי האפשרות הזאת נראית קלושה בשלב זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה, שוב פעם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully