וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, מתחמם, רותח: הסדרות החדשות והחוזרות של הקיץ

אילן קפרוב ועידו ישעיהו

19.6.2015 / 0:00

"כתום זה השחור החדש", "בלש אמיתי", "צעקה" והפרויקט החדש של יוצרי "מטריקס". הקיץ מגיע לטלוויזיה שלכם עם שלל סדרות רכש חדשות וחוזרות, זה הזמן לפתוח יומנים

כתום זה השחור החדש - עונה 3

מתי: עלתה החודש וזמינה ב-HOT VOD.

סדרת הכלא הנשי המצליחה של נטפליקס חוזרת לעונה שלישית אחרי עונה היסטורית מבחינתה. העונה השנייה היתה גם הנצפית ביותר בהיסטוריה של הרשת וגם זכתה בשלושה פרסי "אמי" בטקס של השנה שעברה.

שקרניות קטנות - עונה 6

מתי: עלתה החודש ב-HOT3.

לאחר שבסיום העונה החמישית גילו השקרנית את זהותו של A, שהטיל עליהן טרור לאורך שנים, הן יוצאות לקרב על חייהן וחפותן. הטוויסט הפך לאירוע ויראלי עצום ברשתות החברתיות והעלה את רף הציפיות לקראת העונה החדשה.

Sense8

מתי: עלתה החודש במלואה בנטפליקס, אין צפי לשידורה בארץ.

אחרי שורה של כישלונות קולנועיים בשנים האחרונות, מנסים האח והאחות לבית וואשובסקי ("מטריקס") לשחזר את הקסם על המסך הקטן, והם עושים זאת יחד עם ג'יי מייקל סטרזינסקי, יוצר "בבילון 5". הסדרה החדשה שלהם עוסקת בחבורת אנשים זרים מרחבי העולם שמתחברים זה לזה בקשר תודעתי. באמצעותו הם מנסים לשרוד את ניסיונותיהם של אנשים מסתוריים לצוד אותם, בטענה שהם מהווים סכנה לשלום העולם.

Complications

מתי: 18 ביוני בארה"ב ובקרוב ב-yes.

הסדרה החדש של יוצר "סוכן מחוק", מאט ניקס. ג'ייסון אומרה ("האישה הטובה") מככב כרופא חדר מיון שאחרי יום נוראי בעבודה נקלע בדרך לביתו בקרב יריות המתחולל מחוץ לרכבו בגן שעשועים. הוא מציל במקום את חייו של ילד שנפגע, אבל כשמתברר שהיורים עדיין לא סיימו והם חוזרים לגמור את העבודה, הוא נאלץ להחזיר להם מלחמה ולסמן בכך גם את עצמו.

זירת הפשע: סייבר

מתי: 20 ביוני ב-HOT Zone.

אחרי מותה של האם המיתולוגית CSI, נותר רק הספין אוף הדיגיטלי שלה כשריד לימי החקירות הגדולים. פטרישיה ארקט, רק לפני רגע זוכת אוסקר מוערכת, צוללת כאן לתפקיד ראש מחלקה ב-FBI שמתמחה בפיענוח פשעים במרחבי הרשת. הסדרה הושקה במרץ האחרון בארה"ב וזכתה לנתוני רייטינג מרשימים. המבקרים? הם התרשמו הרבה פחות.

וולף הול

מתי: 21 ביוני ב-yes Oh.

דרמה תקופתית מוערכת ועטורת שבחים מבית היוצר של ה-BBC, מבוססת על הרומנים "וולף הול" ו-"Bring Up The Bodies" של הילרי מנטל. במוקד העלילה עומד סיפורו של תומאס קרומוול, בנו של נפח שהפך עם השנים לעורך דינו ואיש אמונו של הנרי השמיני. הסדרה משרטטת את מאבקי הכוחות שמנהל קרומוול בחצר שושלת טיודור בדרכו להפוך לאחד האנשים החשובים במדינה.

בלש אמיתי 2

מתי: 22 ביוני ב-yes Oh, במקביל לשידור בארה"ב.

אחרי ההצלחה הגדולה בעונת הבכורה עם וודי הרלסון ומת'יו מקונוהיי, חוזרת האנתולוגיה מבית היוצר של ניק פיצולטו לסיפור חקירה מסתורי חדש בכיכובם של גיבורים חדשים ובעיר חדשה (וינצ'י הפיקטיבית שבקליפורניה). במוקד העונה החדשה יעמוד מקרה רצח שמושך אליו שלושה אנשי חוק ופושע, המנסים למצוא את דרכם בתוך שורה של קונספירציות ובגידות בדרכם לאמת.

חניבעל - עונה 3

מתי: 22 ביוני ב-yes Oh.

אחרי שהעונה השנייה הסתיימה בסצנת מרחץ הדמים האכזרית במטבחו של חניבעל ועזיבתו את ארה"ב, תתמקד העונה החדשה של מותחן האימה הפסיכולוגי בתוצאות האירוע, ובעיקר במי ששרדו אותו. במקביל נתאחד עם חניבעל ובת בריתו ד"ר בדליה שעושים את דרכם לפירנצה, איטליה.

בתוך הבועה 3

מתי: 26 ביוני ב-yes VOD, ארבעה ימים אחרי כן ב-yes Action.

העונה השנייה של סדרת המסתורין המבוססת על ספרו של סטיבן קינג ועוסקת בעיירה שנכלאה תחת בועה מסתורית ובלתי חדירה, הסתיימה במסע רצחני של ביג ג'ים בעקבותיהם של ג'וליה וג'וניור. העונה השלישית תציג דמות נשית חדשה ומסתורית שעשויה לשבש את מערכת היחסים בין בארבי לג'וליה, כמו כן היא צפויה לשפוך אור הסיבות להופעתה של הבועה.

Scream

מתי: 30 ביוני בארה"ב.

אחרי ארבעה סרטים שפירקו את מרכיבי ז'אנר סרטי האימה, והיו מאוד מבדרים אגב כך, מגיעה הסדרה המתוסרטת של MTV שתנסה לעשות את אותו הדבר.

הכי גרועים שיש (You're the Worst)

מתי: עונה 1 ב-yes Oh ב-1 ביולי, עונה 2 בארה"ב במהלך יולי.

אחת הקומדיות המדוברות של ערוצי הכבלים במהלך 2014 מגיעה סוף סוף לישראל, ובמקביל עולה העונה השנייה שלה ב-FXX בארה"ב. סיפור אהבה על מה שקורה כששני אנשים בעייתיים מאוד, כאלו שאף אחד לא רוצה שום קשר איתם, אגוצנטרים, נרקסיסטיים, ציניים ובעלי יצר הרס עצמי, מתאהבים אחד בשנייה למרות כל המגרעות, ומנסים לעשות את הבלתי אפשרי - ליצור מערכת יחסים זוגית.

קיץ אמריקני חם ורטוב

מתי: 7 ביולי בארה"ב, אין צפי לשידורה בארץ.

סרט הקאלט מ-2001 על קורותיהם של החניכים והמדריכים במחנה קיץ אמריקאי ב-1981 כלל בו המון שחקנים ברגעים לפני הפריצה שלהם. איימי פוהלר טרום "SNL", בראדלי קופר טרום "זהות בדויה", אליזבת בנקס טרום "בתול בן 40", ומלבדם היו גם פול ראד, כריסטופר מלוני, מולי שאנון, ג'נין גרפולו, דיוויד הייד פירס ורבים אחרים. כולם גם חוזרים אל הסדרה החדשה הזו של נטפליקס, שעלילתה מתרחשת עוד לפני המאורעות של הסרט למרות שכולם זקנים עכשיו ב-15 שנה, ואליהם מצטרפים בין היתר ג'ון האם, ג'ון סלאטרי, קריסטן וויג, ג'ייסון שוורצמן, כריס פיין, ג'וש צ'ארלס, לייק בל ורבים אחרים.

בייטס מוטל - עונה 3

מתי: 11 ביולי ב-HOT Plus.

הפריקוול ל"פסיכו" ממשיך להוביל אותנו במסעו של נורמן בייטס אל הדמות המעורערת בסרט האימה המיתולוגי של היצ'קוק, הרבה בגלל יחסיו עם אמו. ממש השבוע היא חודשה לשתי עונות נוספות.

הסקס של מאסטרס - עונה 3

מתי: 13 ביולי ב-HOT Plus, 16 ביולי ב-yes Oh.

למרות שקיבלה הרבה יותר כבוד בטקסי הפרסים בעונה השנייה, נתוני הרייטינג של הדרמה התקופתית הסקסית מבית שואוטיים צנחו אשתקד ב-25 אחוזים. אם מייקל שין וליזי קפלן המעולים לא יצליחו למצוא את הנוסחה להצית מחדש את מערכת היחסים-מחקר המיניות שלהם, יש סיכוי לא רע שזו תהיה גם העונה האחרונה.

פאוורס

מתי: 18 ביולי ב-HOT.

סדרת הבכורה של רשת Playstation מביאה למסך הקטן עיבוד של סדרת ספרי קומיקס פופולרית במיוחד. במוקד עומדים צמד חוקרים שנשלחים להגן על בני האדם, תוך שהם חוקרים תיקים העוסקים בפעילויות על טבעיות.

ריק ומורטי - עונה 2

מתי: 26 ביולי בארה"ב, לא ידוע אם נרכשה לשידור בישראל.

עונה שנייה לסדרה הכי מקורית בטלוויזיה, קומדיית אנימציה המטורפת של אדולט סווים שיצרו ג'סטין רוילנד (שגם מדבב את שתי הדמויות הראשיות) ואיש "קומיוניטי" דן הרמון. גאון אקסצנטרי שהוא גם שיכור חסר אחריות יוצא עם נכדו נכדו חסר עמוד-השדרה להרפתקאות בעולמות וממדים שונים ומשונים.

מפרשים שחורים - עונה 2

מתי: אוגוסט ב-HOT Zone.

סדרת הפיראטים של רשת Starz בהפקת מייקל ביי ממשיכה מהנקודה בה הסתיימה העונה הראשונה, אלא שהפעם היא מגיעה משודרגת, טובה ועם סיכוי למצות את הפוטנציאל הגדול שלה.

ממלכה - עונה 2

מתי: 4 באוגוסט ב-HOT3.

אחרי עונת בכורה מוצלחת חוזרת הדרמה התקופתית לעקוב אחר קורותיה של מרי סטיוארט, מי שתהפוך בעתיד למלכת סקוטלנד.

ברוד סיטי

מתי: אוגוסט ב-HOT Comedy Central.

הבשורה הגדולה החדשה בשמי הקומדיה מגיעה סוף סוף לישראל. אבי ואילנה, צמד בחורות ניו יורקיות קלאמזיות להפליא מנסה לעבור את חייהן בעיר הגדולה תוך שהן הופכות כל פעולה יומיומית שגרתית לקטסטרופה בפוטנציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully