וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ארנולד שוורצנגר מפחיד את המעריצים

18.6.2015 / 10:01

במסגרת הקידום לסרט החדש בסדרת "שליחות קטלנית", נכנס שוורצנגר מחדש לנעליו של הטרמינייטור והמתין למעריציו במוזיאון מאדאם טוסו ו"משטרת האופנה" חוזרת עם מגישה חדשה. לייב בלוגינג תרבותי

18:08: הדילדו איז קאמינג

מעריצי "משחקי הכס" רגילים לראות את הכס עליו יושבים המלכים השונים כשהוא מוקף בחרבות למיניהן. את הטוויסט הבא אף אחד לא ראה מגיע.

בימים אלה ניתן לרכוש במכרז פומבי באתר איביי (ebay) העתק של הכס כשהוא מכוסה בדילדואים שונים. המוצר, אם תהיתם, "משומש" אבל המוכר מבטיח שהוא "כחדש". הכס התגלגל לידיו של המוכר לאחר שהשתתף בהגרלה של ספק צעצועי מין. "אני חושב שאנשים צריכים לדעת שהדילדואים לא אמורים לשמש לעונג מיני", אמר המוכר לאתר באזפיד כשנשאל לגבי עתידו האפשרי של הכס.

כמובן.

11:18 - הפרויקט הגדול הבא של דיוויד סיימון: סדרה על פורנו

דיוויד סיימון, יוצר "הסמויה", עובד בימים אלה על פרויקט חדש ברשת HBO שצפוי לעורר עניין הרבה לפני שידור הפרק הראשון. הפרויקט שזכה לשם "The Deuce", ועליו עובד סיימון עם שותפו הוותיק ג'ורג' פלקנוס, מציג את תהליך הליגליזציה והפריחה של תעשיית הפורנו בניו יורק בשנות ה-70 וה-80.

בריאיון ל"הוליווד ריפורטר" סיפר סיימון כי היה הססן כששמע עליו לראשונה. אחד מהמפיקים של "טרמה" ערך תחקיר על אדם מראשי המאפיה שפעלו ברחוב 42 במנהטן באותה תקופה. "הוא אמר לי 'אתה חייב לשמוע את האיש הזה. יש לו כל כך הרבה סיפורים'. אני וג'ורג' הסתכלנו אחד על השני ואמרנו: 'אנחנו לא רוצים לעשות סדרת פורנו. אני נשוי עם ילדים ורהיטי גינה. אני לא רוצה ללכת למקום הזה, בנאדם. זה קודר".

אלא שהסיפורים התקבצו לרצף מרתק ששכנע את השניים להמשיך ולהעמיק את החקירה בתולדות התקופה. סיימון, שעבר לתחום התסריטאות אחרי שנים ככתב לענייני משטרה, מתכוון לעסוק גם בטרנד הקוקאין שהתפרץ באותן שנים, בנוסף לניצניה של מחלת האיידס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דיוויד סימון. GettyImages
מסע אל הצד האפל של מנהטן. דיוויד סיימון/GettyImages

10:50 - "משטרת האופנה" חוזרת עם מנחה חדשה

אחרי מותה של ג'ואן ריברס נכנסה תוכנית הדגל שלה לסחרור. בתחילת השנה הכריזה רשת !E כי הקומיקאית קתי גריפין תנחה את "משטרת האופנה", אך הזוגיות הזאת היתה קצרה במיוחד. גריפין נקלעה למתיחות עם הפאנליסטית הקבועה, ג'וליאנה רנסיק, שבעקבותיה החליטה על עזיבה. גם קלי אוסבורן, עוד אחת מכוכבת התוכנית, נפרדה מהתוכנית.

כעת נראה שבתה של ריברס, מליסה, מתכוונת להחזיר את המושכות של התוכנית אל המשפחה. הסדרה תחזור למסכים ב-31 באוגוסט עם ספיישל פרסי המוזיקה של MTV, ותכלול שישה פרקים.

קתי גריפין. AP
הכל נשאר במשפחה. מליסה ריברס/AP

10:43 - הגרסה של וולדמורט

את סיפורו של הארי פוטר קיבלנו בהרחבה בשבעה ספרים ושמונה סרטים, אבל ישנם מי שלא קיבלו את אותה ההזדמנות להציג את העולם מנקודת המבט שלהם. פרויקט חמוד במיוחד בבאזפיד מציג איך היו נראות כריכות ספרי הסדרה, אם ההוא-שאת-שמו-אין-להזכיר היה הגיבור הראשי. לכל התמונות לחצו כאן.

הגרסה של וולדמורט. באזפיד, אתר רשמי
הגרסה של וולדמורט/אתר רשמי, באזפיד

10:25 - הטריילר לסרט הכי חמוד של 2016 כבר כאן

אנחנו עדיין מתרפקים על החוויה של "הקול בראש" , אבל מעבר לפינה כבר מאותת הלהיט המצויר הגדול של קיץ 2016. הסרט החמישי של אולפני דרימוורקס נראה כמו הגרסה של חיות המחמד ל"צעצוע של סיפור". בעלי הבית הולכים לעמל יומם ובינתיים החברים הקטנים בבית מנהלים עולם מטורף ומקסים משלהם.

10:20 - ארנולד שוורצגר מטריל את המבקרים במאדאם טוסו

לארנולד שוורצגר יש אולי רק טריק אחד בשרוול, אבל לעזאזל הוא כל כך מוצלח שאי אפשר להפסיק ליהנות ממנו. הטרמינייטור מקדם בימים אלו את הסרט החדש בסדרה "שליחות קטלנית: ג'נסיס, ולצורך כך החליט שוורצנגר לחזור לדמות האיקונית ולהסתובב ברחבי לוס אנג'לס. אחר כך הוא נכנס למוזיאון מאדאם טוסו, תפס את המקום של בובת השעווה שלו והביא אנשים שרצו להצטלם איתו לסף התקף לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully