וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הכוכבת הבלתי צפויה של "משחקי הכס" נחשפת

19.6.2015 / 9:28

מבט ראשון על כפילת הגוף של לנה הידי בסצנה המפורסמת מהעונה החולפת, ג'ימי פאלון משחק בחקירות עם כוכבי "בלש אמיתי" והגיבורים של "מלחמת הכוכבים" מזדקנים תוך 2 שניות. לייב בלוגינג תרבותי

10:28 - הכירו את הסרט הכי כושל בתולדות קופות הקולנוע

"United Passions", סרט הקולנוע של פיפ"א, המציג את תולדות התאחדות הכדורגל העולמית כפי שנראתה מעיניהם של שלושת נשיאיה האחרונים, שוחרר במועד אומלל במיוחד. הסרט הגיע לאקרנים במקביל להתפוצצות פרשת השחיתות הגדולה שהובילה להתפטרותו של ספ בלאטר. גם בלי יחסי הציבור הגרועים, זכה הסרט לביקורות קטלניות במיוחד ועומד על 0% עגול של ביקורות חיוביות באתר Rotten Tomatoes.

הסיבה שהסרט הזה ייזכר בכל זאת בתולדות הקולנוע העולמית היא ספר השיאים. "United Passions" גרף 918 דולר בסה"כ בכל בתי הקולנוע בהם הוקרן. מדובר במספר הנמוך ביותר בהיסטוריה של הקופות בארה"ב, כמעט 450 דולר פחות ממחזיק השיא הקודם "I Kissed a Vampire".

עלות הפקת הסרט אגב נאמדת בכ-27 מיליון דולרים. תוסיפו את זה למאזן החובות המצטבר של הארגון.

09:48 - כפילת הגוף של סרסיי נחשפת לראשונה

אחת מהסצנות הזכורות ביותר מהעונה החמישית של "משחקי הכס", היא "הליכת הבושה" של סרסיי ברחבי מעלה מלך כשהיא עירומה לחלוטין. זמן קצר לאחר שידור הפרק התברר כי לנה הידי השתמשה בכפילת גוף לצילום הסצנה הנועזת, וכעת היא נחשפת בפעם הראשונה.

רבקה ואן קליב, שחקנית, זמרת ודוגמנית בת 27, צעדה יחד עם הידי ברחובות העיר דוברובניק הקרואטית, שם צולמה הסצנה. במהלך חודש ספטמבר האחרון העלתה תמונה מתוך חשבון הטוויטר שלה ובה תיעוד של התספורת שעברה עבור הסצנה.

האנה וודינגהאם, שחקנית שגילמה את הנזירה שליוותה את ואן האוטן במהלך הסצנה, סיפרה בריאיון לאתר Vulture "כפילת הגוף שלנו היתה נפלאה, כל כך אמיצה. יש לי כבוד רב אליה". הבחירה בואן קליב, אגב, עוררה לא מעט מחלוקת בקרב קוראי הספרים. במקור חלק מן הבושה שסרסיי אולצה לעבור היה לחשוף את התוצאות שעברו על גופה לאחר שלוש לידות. ואן קליב צעירה מהידי ב-14 שנים והבחירה בה מעידה לא מעט על מה שהיוצרים באמת רצו להציג כאן.

ואם כבר כוכבים עירומים של העונה הנוכחית, גולש באתר Reddit פרסם את הודעת הליהוק שפרסמה התוכנית ולפיה היא מחפשת "גבר בגילאי 25-50 שמוכן לחשוף את עצמו למצלמה". התוצאה נראתה אף היא במהלך הסצנה, כשהזוכה במשרה התפרץ והציע לסרסיי המושפלת הצעה מגונה במיוחד.

כפילת הגוף של סרסיי ב"משחקי הכס". טוויטר, אתר רשמי
מפורסמת במחי סצנה אחת. רבקה ואן קליב/אתר רשמי, טוויטר

09:39 - ג'ימי פאלון וכוכבי "בלש אמיתי" משחקים בחקירות

העונה החדשה של "בלש אמיתי" תעלה על המסכים בשבוע הבא, וזאת הזדמנות מצוינת לבחון את החושים הבלשיים של צמד כוכביה: וינס ווהן וקולין פארל. השניים הגיעו לתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון והשתתפו במשחק שבו על כל אחד מהם לספר על מקרה שאירע בעברו, כשעל השניים האחרים לקבוע האם הסיפור נכון או לא. אחרי הווידוי של קולין פארל, גם אתם תתייחסו אליו בהרבה יותר כבוד

09:29 - צ'ואי והאן סולו מזדקנים ב-40 שנה תוך 2 שניות

183 ימים נותרו עד ש"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" יסתער על מסכי הקולנוע לקול צהלות מיליוני המעריצים ברחבי העולם. כל כך הרבה מיתולוגיה מקשרת בין הטרילוגיה המקורית של ג'ורג' לוקאס לבין הטרילוגיה החדשה, בעיקר בזכות ההופעה המחודשת של האן סולו, הנסיכה ליאה, לוק סקיווקר וצ'ובאקה. 38 שנים חלפו מאז "מלחמת הכוכבים" המקורי והפוסטר המונפש הנהדר הזה שנוצר באתר Gadgetlove יציג מה עשו השנים לצמד הכי מהיר בגלקסיה. לגרסה המלאה (והנעה) של הפוסטר, לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו זמנים. צ'ואי והאן מזדקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully