וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: המכסחות באות

20.6.2015 / 9:52

תמונות ראשונות מתוך יום הצילומים הראשון של "מכסחי השדים", והפריקוול של ה"מתים המהלכים" נותן סיבות ראשונות לפחד. לייב בלוגינג תרבותי

15:06 - המאפיינים הגזעניים של ספיידרמן נחשפים

פרשת הפריצה למחשבי אולפני סוני ממשיכה להביך את הארגון גם חודשים ארוכים אחרי שהתגלתה. אחרי שסיכמו ביניהם על חזרתו של ספיידרמן לעולם של מארוול אחרי שנים בהן פעל בנפרד מחבריו לחוברות הקומיקס, מתברר כעת כי מארוול הציבה הגדרות ברורות ושנויות במחלוקת לגבי האופן שבו ייבחר איש העכביש הבא.

באימייל שנשלח ב-2011 ממארוול לסוני, הגדירה המחזיקה בזכויות כי התדמית "הנכונה" של ספיידרמן חייבת להיות גבר לבן, שלא קיים יחסי מין לפני גיל 16 ושאינו הומוסקסואל. ההגדרה הזו הגיעה זמן קצר לפני שבקומיקס היקום המקביל של ספיידרמן (Ultimate Spider-Man) הוחלף פיטר פארקר על ידי דמות לטינית כהת עור.

המירוץ לליהוק ספיידרמן החדש נמשך במרץ, ונראה כי החשיפה הזו מצמצמת עוד יותר את רשימת המועמדים. דונלד גלובר, שהוזכר כאחד משלישיית הפייבוריטים לתפקיד, לא נראה מתאים לפי הקריטריונים שהוצגו כאן למעלה. ספיידרמן כנראה יהיה לבן וסטרייט לפחות בעתיד הנראה לעין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל איך הם יודעים שאני סטרייט לבן בתוך החליפה הזאת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:37 - התודות של טיילור סוויפט מקסימות בדיוק כמו שדמיינתם

הו טיילור, רק את יכולה להפוך משמרת שבת לרגעים של קסם. הכוכבת המקסימה בתבל הוכיחה שוב שבקטגוריה הזאת אין לה בכלל מתחרים, אחרי ששדר רדיו מתחנת הרדיו 96.5 KISS FM בקליבלנד חשף את מכתבי התודה ממיסי הלב שקיבל מהזמרת הכי מצליחה בעולם כיום.

"שמעתי שהיא שולחת מכתבי תודה בכתב ידה למנהלי תוכניות ואנשי רדיו, אבל אף פעם לא דמיינתי שאני על הרדאר שלה", סיפר ג'אווה ג'ואל בריאיון לאתר ערוץ !E. "הייתי ממש מופתע שהיא הקדישה את הזמן לא רק לכתוב, אלא אפילו להוסיף שרבוט טיילורי חמוד על כרטיס הברכה".

טיילור היינו יכולים לומר הרבה ברגע הזה, אבל נסתפק בלב, לב, לב.

wow.

A photo posted by Java Joel Murphy (@javajoelradio) on

12:20 - ג'יימס קורדן ואיגי אזיליה BFF's

המנחה הפרוע והמצחיק של ה"Late Late Show" ברשת ABC יצא לטיול קריוקי ברחובות לוס אנג'לס עם איגי אזיליה במושב לצדו. קורדן והראפרית האוסטרלית שרו יחד ממיטב שיריה, לפני שעצרו למדידת שמלות כלה לקראת החתונה הקרבה שלה לכוכב לוס אנג'לס לייקרס. זה נגמר כמו בחלומות.

10:38 - תברחו, המתים באים

"Fear The Walking Dead", סדרת הספין אוף למפלצת הזומבים של רשת AMC, משחררת טיזר ראשון שלא חושף יותר מדי על העלילה אבל בהחלט מכניס אותנו לאווירה הצפויה.

העלילה תתמקד במאורעות שהובילו לפרוץ המגפה שהובילה את העולם למצבו האפוקליפטי בסדרת האם. המיקום הפעם הוא לוס אנג'לס עם חבורה חדשה של גיבורים שיעמדו בפני הזוועה של סוף העולם.

הסדרה תעלה לשידור במהלך חודש אוגוסט בארה"ב.

10:26 - תמונות ראשונות מהסט של "מכסחי השדים" החדש

חלק קוראים לו "מכסחי השדים 3":, חלק קוראים לו רימייק של "מכסחי השדים" המקורי, אבל דבר אחד בטוח: הוא יהיה שונה משמעותית מהסרטים המקוריים. קאסט המכסחות הנוצץ של הבמאי פול פיג התכנס ליום הצילומים הראשון בבוסטון, עם הרבה מאוד סקרנים שהגיעו לצפות מקרוב חמושים במצלמות.

כוכבות הסרט החדש הן מליסה מקארתי, קריסטן וויג, קייט מקינון ולזלי ג'ונס. כריס המסוורת' יאייש את הקבלה, כאשר דן אקרויד וביל מארי (המכסחים המקוריים) צפויים להפציע בתפקידי אורח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully