וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב ונורמן עיסא נפגשו: "רואה בפגישתנו סוף לפרשה"

20.6.2015 / 21:54

שרת התרבות נפגשה עם השחקן שעמד במוקד המחלוקת של הפסקת מימון התיאטרון בבעלותו. "לא היתה לי כוונה לפגוע בנורמן", כתבה רגב, "הדיאלוג שקיימנו בינינו הוא חופש הביטוי האמיתי"

ניב אהרונסון

(בוידאו: סיקור הסערה בטקס פרסי התיאטרון מיום שישי האחרון)

יממה אחרי הוויכוח הסוער שניהלה עם האמנים ובראשותם גילה אלמגור בטקס פרסי התיאטרון, מציגה שרת התרבות מירי רגב מחווה להרגעת הרוחות. השרה רגב העלתה הערב (מוצ"ש) תמונה לחשבון הפייסבוק הרשמי שלה ובה היא נראית לוחצת ידיים במפגש עם השחקן נורמן עיסא.

כזכור, עיסא עמד במוקד מחלוקת כשסירב להופיע בהצגה בבקעת הירדן מטעם תיאטרון חיפה. בתגובה הודיעה רגב כי תבחן מחדש את המימון לתיאטרון הילדים אלמינא ביפו, אותו הקים עיסא ביחד עם אשתו. "אתמול נפגשתי עם השחקן והיוצר נורמן עיסא בלשכתי בתל אביב", כתבה השרה, "הפגישה היתה חשובה וטובה. עיסא אדם נפלא, הכרתי אותו היכרות קלה מאוד וחיבבתי אותו אז ובטח גם היום".

בהמשך דבריה סיפרה השרה רגב כי עיסא חש נפגע מאמירותיה ומהשתלשלות האירועים של השבועיים האחרונים. היא הבהירה כי לא היתה לה כוונה לפגוע בשחקן או בתיאטרון שעוסק בדו קיום בין ערבים ליהודים. יש לציין כי עוד ביום חמישי שעבר הוציאו ראשי תיאטרון אלמינע הודעה לתקשורת ולפיה התיאטרון יגיע להופעות בפני ילדים בבקעת הירדן.

"מדובר במדיניות ברורה הנוגעת לחופש המימון של המדינה ולא מדובר בעניין אישי, כמובן", סיכמה רגב. "ראיתי בפגישתנו סוף פסוק לפרשה זו. הדיאלוג שקיימנו בינינו הוא הביטוי האמיתי לחפוש ביטוי וסובלנות, ואני מקווה שנמשיך בשיח שהתחלנו גם הלאה".

אתמול נפגשתי עם השחקן והיוצר נורמן עיסא בלשכתי בתל אביב. הפגישה הייתה טובה וחשובה.עיסא אדם נפלא, הכרתי אותו קודם הכרות ...

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Saturday, June 20, 2015

גם עיסא שיתף את התמונה של השניים וסיפר על המפגש עם רגב בעברית ובערבית. "אתמול נפגשתי עם השרה מירי רגב, אישה חמה שדיברה איתי בגובה העיניים ומצאנו שפה משותפת. השיחה היתה אנטיתזה לכל ההתלהמויות שכבשו את הרשת ואת המדיה לאחרונה. זו ההוכחה שדרך שיח ניתן לשנות את העולם. אמשיך להאמין בדו קיום ובדיאלוג פתוח, ולייחל לעתיד טוב יותר לכולנו. כמו כן השרה שמה לעצמה למטרה להגדיל את תקציב התרבות לאחוז אחד מתקציב המדינה".

בגרסה הערבית של הפוסט לא נכללו המילים "אישה חמה שדיברה איתי בגובה העיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully