וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם בארדו פונד

23.6.2015 / 7:00

להקת הרוק הפסיכדלית תגיע להופעה בישראל ביולי הקרוב. לקראת ההופעה בוחרים חבריה את השירים שהשפיעו עליהם יותר מכל. האזינו לבחירות

Ry Cooder - Paris, Texas

אחד האהובים עלי בכל הזמנים. האלבום הזה תמיד נמצא על ערימת התקליטים הזמינים שלי, ואני מאזינה לו כשאני מדוכדכת. לאחרונה גיליתי שקודר כתב על המנגינה הזאת על בסיסו של "Dark was the Night, Cold Was The Ground", של בליינד ווילי ג'ונסון. כוחו המרפא של הבלוז. תווים טהורים. כה בודדים. השיר הזה מציל אותי כל פעם מחדש.
(איזבל סולנברגר)

I'm So Green - Can

זה שיר נוסף שאני לא יכולה לחיות בלעדיו. כשבארדו פונד היו בתחילת הדרך, מייק הכיר לי את "Can", כשהוא שם את השיר הזה באחד המיקסטייפים שלו. יש לשיר הזה קלילות נפלאה ושירה שמרחפת כמו לחישות באזנייך. בגלל המוזיקה הקלילה, כמעט אי אפשר לנחש שהטקסט של דאמו סוזוקי הוא למעשה כבד מאד.
(איזבל סולנברגר)

Fleetwood Mac (Peter Green's) - Green Manalishi

אני חושב שזאת היתה ההקלטה האחרונה עם פיטר גרין. זה לא באחד מהאלבומים שהם עשו, אלא פורסם כסינגל. שיר אדיר על טריפ רע, כסף, והסוף של להקה מדהימה. הייתי רוצה שהם יישארו שם לעוד אלבום אחד. באנוכיותי רציתי לד זפלין טובים יותר.
(קלינט טקדה)

Budgie - In for the Kill

פסקול התיכון שלי יחד עם בלאק סבאת'. הכי חד ודוקר שיכול להישמע קול שירה, הרבה יותר מ-"Rush", עם בלדות שיהפכו חלב פרה לגבינת עזים, אבל מעוגנים עם הריפים הכי כבדים אי פעם.
(קלינט טקדה)

Pink Floyd - Echoes

בתור ילד, אני זוכר את ההאזנה הראשונה לכבדות המדהימה והמרוממת של תחילת הקטע המעולה הזה, והבנתי שלשם אני רוצה ללכת.
(מייקל גיבונס)

Captain Beefheart and His Magic Band - Safe As Milk

סמכו עלי, השיר הזה יציל את חייכם. למען האמת, האלבום כולו באמת יציל את חייכם. בדקו אותו בהזדמנות הראשונה שלכם.
(מייקל גיבונס)

Lou Reed - Waves of Fear

המוזיקה של לו יכולה לגעת בך עמוקות, והשיר הזה הגיע אלי בתקופה חשוכה בחיי. התקדמות אקורדים איטית וכבדה, מילים עזות ומדהימות ואחד הסולואים הפרועים ביותר בגיטרה של רוברט קווין. זה מופשט, רועש, מרגש ומושלם. זה פתח לי את הפתח לגישה אחרת של נגינת גיטרה. הפעם הראשונה ששמעתי את לו ריד או את "וולווט אנדרגראונד".
(ג'ון גיבונס)

Funkedelic - I Wanna Know If Its Good To You?

נתקלתי באלבום של Funkadelic בחנות התקליטים השכונתית שלנו בתיכון. עטיפת האלבום סקרנה אותי בגלל ההפניות לחלל החיצון ואיזה איש בתוך חליפת חלל פאנקית. בלוז/פאנק/סול/רוק/פסיכדליה שפשוט פוצצו לי את המוח. הגיטרה של אדי הייזל היא בלי שום ספק אחת המעולות.
(ג'ון גיבונס)

Max Webster & Rush - Battle Scar From Universal Juveniles

רציתי לנגן תופים מאז שאני זוכר את עצי, והשיר הזה העיף לי את המוח בגיל 11. בהחלט אחד מהשירים הכבדים ששמעתי כנער צעיר, שגדל בעיקר על בלוגראס, באדי הולי וסיימון וגרפונקל.
(ג'ייסון קורקוניס)

John Coltrane - Mars From Interstellar Space

עברתי לדירה עם חברים ביום שאחרי שסיימתי את התיכון, ושכן מהקומה מעל זרק חבילה של תקליטים, ואחד מהם היה Interstellar space של קולטריין. שמתי אותו בפטיפון ומיד חשבתי מבולבל ואז כעוס בשל הקקופוניה. אבל אחרי 5 דקות שהמשכתי הלאה, הרגשתי כאילו שוגרתי למקום חופשי וצלול. לא שמעתי את העולם שוב באותו אופן מאז אותו הרגע.
(ג'ייסון קורקוניס)

seperator

Bardo Pond מגיעים לישראל להופעה חד פעמית במועדון הבארבי בתל אביב ב-8 ביולי. מחירי הכרטיסים בין 159 ל-179שקל. כרטיסים ניתן לרכוש באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully