וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ביונסה תהפוך לגיבורת על?

22.6.2015 / 11:46

דיוות הפופ נמצאת במגעים עם אולפני מארוול לגבי האפשרות שתיכנס לנעליה של אחת מדמויות הקומיקס הפופולריות. וגם: הכוכב של "מלחמת הכוכבים" מסתבך עם המשטרה. לייב בלוגינג תרבותי

16:10 - אחרי שבע שנות שתיקה, ג'נט ג'קסון בשיר חדש

זהו, הקאמבק הרשמי של ג'נט ג'קסון יוצא לדרך עם "No Sleep", שיר חדש ולוהט בהפקת ג'ימי ג'ם וטרי לואיס. "Discipline", אלבום האולפן האחרון של ג'קסון שוחרר בשנת 2008. בשנת 2012 התחתנה ג'קסון עם המיליונר הקטארי ואסים אל מאנה ומאז נעדרה מאור הזרקורים. בסתיו הקרוב היא צפויה לצאת לסיבוב הופעות. הופעתה הפומבית הראשונה מול קהל תיערך בטקס פרסי ה-BET שייערך בשבוע הבא.

12:04 - הצצה ראשונה ל"קונג פו פנדה 3"

טריילר ראשון לסרט ההמשך השלישי בסדרת האנימציה המצליחה מבית דרימוורקס. העלילה הפעם תתמקד באביו האבוד של הפנדה פו שחוזר לפתע. האב ובנו נוסעים לגן עדן סודי לדובי פנדה, ופוגשים דמויות פנדה חדשות ומצחיקות. כאשר הנבל העל טבעי- קאי מתחיל לנצח את כל המאסטרים הגדולים של הקונג פו בסין, על פו להצליח לעשות את הבלתי אפשרי- לאמן כפר שלם של דובי פנדה מתוקים ומגושמים להילחם, ולהפוך אותם ללהקה של דובי קונג פו פנדה.

11:55- לאנאקין סקייווקר זה לא היה קורה

מעריצי "מלחמת הכוכבים" אמנם זוכרים די לרעה את "אימת הפאנטום" הסרט החדש בטרילוגיה החדשה - אבל כוכב אחד לפחות דווקא כן יצא ממנה. ג'ייק לויד, שגילם את אנאקין סקייווקר הצעיר, גנב שם את ההצגה בתור ילד העבדים החמוד שחולם לנצח במרוץ הפודים הגדול. במציאות נראה שהוא שאב קצת יותר מדי השראה מתחום המרוצים.

ביום רביעי האחרון נעצר לויד, כיום בן 26, בדרום קרולינה אחרי מרדף משטרתי שניהלה אחריו המשטרה המקומית. בשיאו של המרדף דהר לויד ברכבו במהירות של יותר מ-160 קמ"ש. המרדף החל במחוז צ'רלסטון והסתיים במחוז אחר לחלוטין, רק לאחר שלויד התרסק עם רכבו.

מכוניתו של לויד הידרדרה אל מחוץ לכביש ונעצרה רק לאחר שנתקלה בשורה של עצים. הוא הוצא מהרכב כשהוא לא סובל מפגיעות משמעותיות וצפוי כעת לעמוד למשפט בהאשמות חמורות. את הזמן עד לפתיחת המשפט הוא יבלה במעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד ידענו שייצא ממך משהו גדול. ג'ייק לויד/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:50 - ביונסה גיבורת על? זה אפשרי

המעבר בין עולם הפופ לעולם הקולנוע נראה ממש טבעי בשנים האחרונות, בוודאי כשמדברים על המחסור הגדול בדמויות נשיות בולטות שיסחפו אחריהן המונים. בחודשים האחרונים עסקו רבים בשאלת "האלמנה השחורה" של סקרלט ג'והנסון והצורך לקדם יותר גיבורות נשיות בעולם המצליח של מארוול. עכשיו נראה שיש הזדמנות לעשות זאת עם לא אחרת מאשר ביונסה.

על פי דיווח באתר ה"דיילי סטאר" הבריטי, הזמרת המצליחה וראשי אולפני מארוול כבר נפגשנו מספר פעמים לשיחות על האפשרות להחיות מחדש את קריירת הקולנוע שלה. ביונסה בת ה-33 היא מותג בשווי מאות מיליוני דולרים עם מיליוני מעריצים מרחבי העולם, והצימוד שלה עם ביצת הזהב שהיא עולם גיבורי העל נראית כמעט טבעית.

"אנחנו נשמח מאוד לראות את ביונסה נכנסת לזה", סיפר בכיר באולפני דיסני לאתר, "כמעט בוודאות כדמות חדשה מתוך מגוון דמויות הקומיקס שעומד לרשותנו".

ביונסה לובשת ז'יבנשי בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
גיבורת על מתאימה לה בול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully