וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה אירופה: אירועי הלילה הלבן 2015 בתל אביב

23.6.2015 / 12:00

איפה תוכלו לשיר עם ילדיכם את כל שירי דיסני האהובים? מהו החלל הכי מפתיע שבו נערכת תערוכה? והאם הפריפריה תגיע לתל אביב? ריכזנו עבורכם את כל אירועי הלילה הלבן

צילום: עיריית תל אביב תמונה: כפיר בולוטין

כאילו לא די במלחמת התרבות הנוכחית הלילה הלבן בתל אביב המתקיים זאת השנה השנים עשר ברציפות, בסימן אירופה. הטייטל השנוי במחלוקת מרפרר להכרזת אונסק"ו ביולי 2003 על "העיר הלבנה" של תל?אביב כאתר מורשת תרבות עולמית. זאת בזכות האוסף האדריכלי הגדול של מבנים בסגנון הבין-לאומי (הידוע בשם "באוהאוס"), שהקנה לתל-אביב-יפו מקום במורשת התרבות האדריכלית של התקופה המודרנית.

מאז ההכרזה, בכל שנה, מציינת עיריית תל?אביב-יפו את הכרזת אונסק"ו בסדרת אירועי ה"לילה לבן" שיעמדו השנה בסימן מחווה לתרבות אירופה, והם נערכים בשיתוף פעולה עם האיחוד האירופי והמדינות החברות בו

seperator

תערוכת וידאו-ארט בנמל יפו:

התערוכה Touch Me Baby! עוסקת בממשק התקשורת שלנו אל מול הטכנולוגיה, בהקשר הגופני. התערוכה תכלול 16 עבודות וידאו גדולות ממדים, שיוקרנו על הרחבה ועל הבניינים בנמל יפו. כל העבודות נוצרו במיוחד עבור התערוכה כחלק מפרויקט מתמשך בשיתוף האיחוד האירופי וכוללת יצירות של סטודנטים מצ'כיה, בריטניה, הולנד. עיריית תל אביב-יפו והאקדמיה לאמנות בצלאל והאמנית חן צרפתי.

DeliShow

מאש-אפ של אופנה וקולינריה ב"קצה השדרה" רחבת רוטשילד 1 החל מהשעה 21:00 ועד 24:00 יתקיים אירוע שמשלב בין שפים ישראלים ואירופאים שירכיבו מנות יחד על במה אחת, ותצוגת אופנה שתציג דגמים של מעצבים ישראלים ואירופאים. לאורך האירוע יוכל הקהל לטעום אוכל רחוב מרחבי אירופה בדוכנים שיוצבו במתחם. את הלילה תחתום מסיבת מאש-אפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מסיבת אוזניות. ישראל מלובני, מערכת וואלה! NEWS
מסיבת אוזניות שקטה שקטה/מערכת וואלה! NEWS, ישראל מלובני

מסיבת אוזניות

כבכל שנה תתקיים מסיבת אוזניות בכיכר רבין החל מ-20:00 ועד 2:00. תוכלו לשכור אוזניות בכיכר או להגיע עם הטלפון החכם שלכם וזוג אוזניות, ולהוריד בחינם את האפליקציה של 102 FM כדי להשתתף בחגיגה. את הסטים ינגנו דיג'יים אירופאיים ואוטו גלידה יעניק לנרשמי דיגיתל חדשים, גלידה מתנה

ג'אז איטלקי בשדרות בן גוריון:

ערב של מופעי מוזיקה שמשלבים ג'אז אמריקאי ודרום איטלקי בשילוב להיטי ג'אז ובלוז. האירוע נעשה בשיתוף מכון התרבות האיטלקי ומשלב הרכבים ישראליים לצד איטלקיים. האירוע יתרחש בשעות 20:00 - 1:00

הקרנת הסרט גריז בצפייה מהמכונית: תוכלו לצפות בסרט הקאלט משנות ה-70 בשלושה סבבים: 20:30, 23:00, 01:30. ההקרנה היא ללא תשלום. בהרשמה מראש ותתקיים במתחם ה"דרייב אין" במרכז הירידים על הקיר הצפוני של אולם הכדורסל החדש.

פופ אפ פארק בנווה שאנן

ערב של אמנות ואקטיביזם עירוני ב'פארק השלכת', למרגלות התחנה המרכזית החדשה בין השעות 20:00 ל-1:00. במסגרת הערב יתקיים מיצג סנפלינג המשתף את הקהל, הקרנות וידיאו, יערך במקום פיקניק אורבני, הרצאה מתווכת סקייפ ועוד.

אינדי רוק. ליאת רז, מערכת וואלה! NEWS
מופעים מוזיקליים ברחבי העיר/מערכת וואלה! NEWS, ליאת רז

תערוכת רחוב לאורך דיזנגוף

38 חנויות מארחות עבודות אמנות בנושא ה"בגד כיצירת אמנות", שיצרו 40 אמנים מתחומים שונים: אמנות, אומנות, עיצוב אופנה, עיצוב מוצר ועיצוב גרפי. התערוכה תיפתח ב-19:00 בפינת דיזנגוף בן גוריון (ליד דורין פרנקפורט).

מסיבת ריקודי סווינג בכיכר התרבות (הבימה):

מסיבת סווינג, הופעות, שיעורים פתוחים ומוסיקת ג'אז חיה עם Holy Lindy Land - בית ספר לריקוד המתמחה בריקודי סווינג מ19:00.

מקהלת גברים גאה מבוסטון בסוזן דלל:

מקהלת הגברים הגאה מבוסטון נוסדה בשנת 1982 ומונה 175זמרים ומוסיקאים מצטיינים - כולם בטוקסידו. בתכנית המוזיקלית נעימות קלאסיות ולהיטי פופ. רחבת מרכז סוזן דלל, רח' יחיאלי 5 נווה צדק מהשעה 21:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילה לבן אירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מופעים מוזיקליים בקרית ספר

בין 18:30 ל-19:30 תיערך הצגה מוסיקלית לכל המשפחה עם שירי דיסני האהובים מתוך "מלך האריות", "אלאדין", "מרי פופינס", "בת הים הקטנה", "ספר הג'ונגל", "צלילי המוזיקה", "צעצוע של סיפור", "פיטר פן", "פוקהונטס", "היפה והחיה", "על כלבים וגנבים", "פינוקיו" ועוד.

החל מ-20:00 יתקיים מסע מוסיקלי בעקבות "שירת הנשים" בתימן עם הרכב המשלב כלי מיתר אפריקאים, כלי הקשה מהעולם, גיטרות לסוגיהן וצ'לו, המביא לידי ביטוי את הצליל והקול הנשי. בהמשך הערב ב21:30 יופיעו לירון עמרם והפנתרים המשלבים מוזיקה אלקטרונית ותימנית מסורתית אסלית.

הפריפריה מגיעה לשדרות רוטשילד

הרכבים מוזיקליים מחוץ לכרך הגדול יחיו את השדרות. בשעות 19:00 - 23:00 ברחבת הבנק הבינלאומי, שדרות רוטשילד 42 ינגנו ארבעה הרכבים מוזיקליים שמשלבים בין מזרח ומערב ביניהם: שממל - Fאנק יהודי במזרח התיכון - הרכב רב משתתפים שמשלב קברט, ג'אז, רוק, פופ, סקא, גרוב, פולק ומוסיקה חסידית' אפרו לאב / AfroLove - חיבור בין המוסיקה השחורה למחוזות האפרו-אמריקנים של הניו סול והFאנק. כתם פז - הרכב רגאיי יהודי של יוצרים חילונים ודתיים. הכניסה חופשית.

seperator

משחקי הכס בסינמטק תל אביב

מבקר הקולנוע דורון פישלר יעביר הרצאה שהיא גם מופע סטנד אפ, על האמת שמאחורי הדות'ראקים, הסטארקים, הלאניסטרים והחומה - ואיך זה קשור לאירוויזיון. בשעה 22:00 מחיר בקופה: 40 שקלים, לגולשי עין הדג. 1+ 1 ולמחזיקי דיגיתל. חינם למנויי הסינמטק.

רדיו פרפורמנס בגלריה תיאטרון החנות

פינות רדיו קלאסיות - ראיונות, תסכיתים (בעקבות סדרת הספרים: "פטריק קים" איש הקארטה), פרסומות, ג'ינגלים יבוצעו חי על הבמה מול קהל וישודרו און ליין החל מהשעה 21:00. התוכנית תוקלט ותשודר בשידורי קול הקמפוס - רדיו 106FM. מחיר כניסה: 20 שקלים. מומלץ להזמין מקום מראש. גלריה תאטרון החנות, רח' העליה 31.

לילה לבן בבית אריאלה

לאורך הלילה (20:00 - 23:00) יוקרנו סרטים ויתקיימו הרצאות על טוב ורע במקרא, סיפורים לפני השינה ומוזיקה קלאסית. ההשתתפות בכל האירועים ללא תשלום.

יוגה בזריחה. כפיר סיוון, מערכת וואלה! NEWS
רק תביאו מזרון/מערכת וואלה! NEWS, כפיר סיוון

הבורסה לניירות ערך הופכת לגלריה הדיגיטלית הראשונה בתל-אביב:

במסגרת התערוכה Digit Art מסך ההקרנה האלקטורני עליו משודרים בזמן אמת נתוני המסחר - הסמל של העולם הבורסאי - ישנה את פניו. המסך יהפוך ל"גלריה דיגיטלית" המציגה מגוון עבודות של הסטודנטים לאומנות מבית הספר מנשר. הכניסה חופשית. בנין הבורסה לניירות ערך, רחוב אחוזת בית 2

ניקוי רעלים דיגיטלי בירקון 19

התערוכה Screen Reality for Dreams תוקדש לקשר שבין אמנות וטכנולוגיה. במהלך הערב תוכלו להכין משקפי מציאות מדומה, ולעשות ניקוי רעלים למחשב כדי לייעל תהליכים לשימוש אופטימלי במחשב. הערב יתחיל ב-20:00.

לילה לבן במוזיאון תל אביב לאמנות

מרתון הרצאות קצרות, סיורים מודרכים בגלריות המוזיאון ומסע ווירטואלי בגלריות של לונדון וניו יורק

יוגה בנמל תל אביב

חיתמו את חגיגות הלילה הלבן בתרגול יוגה בזריחה על הדק הדרומי של נמל תל אביב, התרגול שיתקיים בשעה 5:30 פתוח לכולם ללא עלות. אין צורך בהרשמה מוקדמת אבל מומלץ להצטייד במזרן אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully