וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כוח גדול: טום הולנד הוא ספיידרמן החדש

23.6.2015 / 20:02

אחרי שבועות ארוכים של סינון מועמדים, הכריזה הערב (שלישי) מארוול על בחירתה בשחקן בן ה-19 לתפקיד איש העכביש החדש. ההופעה הראשונה של הולנד תתרחש כבר בשנה הבאה

טום הולנד. GettyImages
תתחיל להתאמן. טום הולנד/GettyImages

זה עומד להיות עידן חדש בתולדות גיבורי העל ופרק מרגש בתולדותיו של אחד השמות החשובים ביותר בז'נאר הזה. אחרי תהליך סינון ארוך שנערך בשבועות האחרונים הכריזו הערב אולפני מארוול על השחקן שייכנס לנעליו של איש העכביש החדש. טום הולנד בן ה-19 שכיכב לאחרונה בדרמה ההיסטורית "וולף הול" ובמותחן "הבלתי אפשרי", זכה במינוי היוקרתי על חשבונם של שמות מוכרים הרבה יותר.

הולנד יהיה ספיידרמן הראשון בעידן מארוול אחרי ההסכם שנערך מוקדם יותר השנה עם אולפני סוני (שמחזיקים בזכויות הקולנועיות לדמות). ההופעה הראשונה שלו תיערך כבר בשנה הבאה ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", לפני שייצא לדרך סולו עם סרט חדש ב-2017. בהזדמנות זו חשפו במארוול גם את זהות הבמאי שינהל את הפרויקט. גם כאן מדובר בשם צעיר ואלמוני יחסית, ג'ון וואטס, שביים עד כה את סרט האימה "The Clown" בשנה שעברה ואת המותחן "Cop Car" שהוצג לראשונה בפסטיבל סאנדנס השנה.

הטון של ספיידרמן החדש ישתנה גם הוא. מארוול הצהירה מספר פעמים בעבר על כוונתה להמשיך ולהיצמד לקו ההומוריסטי שלה, כפי שנראה בשלל הסרטים של האולפנים בשנים האחרונות. ספיידרמן של סרטי הקולנוע היה רציני (לעיתים הרבה יותר מדי רציני), אבל כעת הוא יישר קו עם המקור הקומיקסי, המשוחרר והמצחיק הרבה יותר. "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" יגיע לישראל ב-6 במאי, 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully