וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ספרים אירוטיים? לא לפני עשר בערב

24.6.2015 / 9:44

תקנה חדשה ומוזרה בגרמניה מגבילה את האפשרות ליהנות מאירוטיקה גם בפורמט אלקטרוני לפני שעות הלילה. ובנוסף: טיילור סוויפט וקלווין האריס אוהבים מרחוק והשמועות על סרט באטמן החדש. לייב בלוגינג תרבותי

22:07 - לפחד מול הטריילר של "פעילות על-טבעית 6"

תגידו יפה שלום לטריילר של "פעילות על-טבעית: מימד הרוח" ("Paranormal Activity: The Ghost Dimension"), הסרט השישי במותג האימה המצליח. עלילת הסרט השישי עוקבת אחרי משפחה שעוברת להתגורר בבית חדש ומגלה, כמה צפוי, שהוא רדוף רוחות. מכאן הדרך לצמרמורות וצעקות קצרה.

סדרת "פעילות על-טבעית" הגיעה לעולם בשנת 2007. הסרט הראשון בוים ונכתב על ידי אורן פלי. "פעילות על-טבעית: מימד הרוח" יגיע לבתי הקולנוע בארה"ב באוקטובר הקרוב.

14:45 - מר וגברת סמית', עכשיו בגרסת הריאליטי

חשבתם שהקטע על הספרים האירוטיים בגרמניה היה מבלבל? התשובה האמריקאית לא מחכה הרבה זמן. הזכויות לסרט "מר וגברת סמית'" בכיכובם של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי נרכשו על ידי חברת הפקות של תוכניות ריאליטי.

בשלב זה לא ממש ברור מה מתכוונת החברה לעשות עם המותג, שמזוהה עם זוג מתנקשים נשואים שמקבלים הוראה לחסל זה את זו, אבל אפשר להתחיל לנחש. האם יהיה מדובר בזוגות שמסתירים זה מזה סודות וייאלצו להתעמת עם חשיפתם בשידור חי? האם זוגות יצטרכו לעבוד יחד כדי להתחמק מקבוצת מתנקשים שיורכבו מסלבס בהופעות אורח? מה שזה לא יהיה, אנחנו רוצים לראות את זה עכשיו.

מר וגברת סמית. yes
דיברו איתך על זה?/yes

12:23 - לורד היא המודל לחיקוי של כולנו

הסוד לתהילה והצלחה מהירה, מי מאיתנו לא היה רוצה לגלות אותו? בדיוק בשביל זה המציאו את טוויטר כנראה. גולש המכנה את עצמו angelitokirilenko פנה אל לורד, הסנסציה מניו זילנד שזינקה לתודעה העולמית עוד לפני שמלאו לה 18. הוא הפנה אליה את השאלה הצפויה: "כל כך צעירה ומצליחה, איך את עושה את זה? אני בקושי מסוגל להרים את עצמי מהמיטה בבוקר".

התשובה של לורד היא ההגדרה שלנו לפרייסלס.

11:29 - ג'יי קיי רולינג חושפת: כך נוצר הקרע בין הדארסליז למשפחת פוטר

כש"הארי פוטר ואבן החכמים", הספר הראשון בסדרה המצליחה, נפתח - הארי ומשפחת דארסלי נמצעים כבר עמוק בתוך שנאה הדדית. בהמשך הספר אנחנו לומדים על השנאה של ורנון ופטוניה כלפי הוריו הקוסמים של הארי, אבל רק כעת מתברר איך הכל התחיל.

רולינג התארחה באתר המעריצים Pottermore וסיפרה על הפגישה הראשונה שהובילה לפיצוץ. "עם ההודעה על אירוסיהם, רצתה פטוניה לדעת מה ורנון יחשוב על אחותה הוקסמת, שהיתה באותו זמן בשנה האחרונה שלה בהוגוורטס", מסבירה הסופרת, "וכך אורגנה ארוחה משותפת במסעדה שהתדרדרה במהירות".

"ג'יימס היה משועשע מוורנון ולא טרח להסתיר את העניין. ורנון ניסה להתנשא עליו ושאל במה הוא נוהג, לפני שזכה לתשובה על מטאטא מעופף. בהמשך השיחה העביר ורנון ביקורת על כך שקוסמים זכאים לדמי אבטלה, ג'יימס הסביר לו שהוא דווקא ממש מסודר עם מטבעות זהב".

בנקודה הזאת, מסבירה רולינג שדארסלי לא ידע להבחין האם ג'יימס מדבר ברצינות או לועג לו. הפגישה הסתיימה כשהוא ופטוניה נוטשים בזעם את המסעדה, לילי פרצה בבכי וג'יימס הבטיח ליישר את ההדורים בהקדם האפשרי. הדבר הזה, כמובן, לא התרחש מעולם. הדארסלים נעדרו מהחתונה של ג'יימס ולילי וסירבו להזמינם לחתונה שלהם. למעשה, הפעם האחרונה בה שמעו ורנון ופטוניה מהשניים לפני מותם היתה ההודעה שהארי נולד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה התדרדר במהירות/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:45 - מלחמת הכוכבים: הבנק מתעורר

תעשיית הקולנוע כולה עסוקה בימים אלה בספירת המיליונים של "עולם היורה". אם תוצאות הקופות יימשכו במגמה הזו, יעקוף סרט הדינוזאורים את "מהיר ועצבני 7" בתוך שבועיים בדרכו אל המקום הרביעי בטבלת הסרטים הרווחיים של כל הזמנים. אם היא תימשך לאורך זמן, גם המקומות הראשונים ברשימה הזו (אווטאר עם 2.78 מיליארד דולר וטיטאניק על 2.18 מיליארד דולר) נמצאים בסכנה.

כל זה טוב ויפה, אבל מסתמן כמו הפרומו לקראת מה שצפוי לנו בחורף. שובה של "מלחמת הכוכבים" למסכי הקולנוע עם הסרט הראשון בטרילוגיה חדשה ומרגשת, מיועד להגיד להכנסות של 2 מיליארד דולר לפחות, כך על פי הערכות אנליסטים בהוליווד.

על פי אותן הערכות התקציב הכולל של הסרט (הפקה, פרסום והפצה ל-DVD) עומד על 423 מיליון דולר. אם "מלחמת הכוכבים" אכן יעמוד בציפיות, הוא יחזיר במהרה את ההשקעה ויחזיר חלק ניכר מ-4 מיליארד הדולרים ששילמו אולפני "סוני" עבור הזכויות לסדרת הסרטים המצליחה.

מלחמת הכוכבים – צ'ובאקה. באדיבות yes,
תביאו את הכסף/באדיבות yes

10:19 - רוצים אירוטיקה אלקטרונית? חכו עד עשר בערב

בנסיעה הבאה שלכם לברלין, מומלץ להצטייד מראש בכל ספרות האירוטיקה לה אתם זקוקים. אם תתקעו בלי, תצטרכו לחכות עד השעה עשר בערב כדי לרכוש ספר אירוטי בחנויות המקומיות.

ממשלת גרמניה העבירה כבר ב-2002 חוק ולפיו מכירה של ספרות אירוטית מותרת אך ורק בין השעות עשר בערב ועד שש בבוקר. כעת מרחיבה הממשלה את התקנה הזאת כדי לכלול גם ספרים אלקטרוניים.

אם לכם התקנה הזאת נשמעת מוזר, אתם לא לבד. גם בגרמניה עצמה מגרדים הבוקר בראש כדי לנסות ולהבין איך הסיפור הזה עובד. מה קורה, למשל, במקרה שהרכישה נעשית ממדינה אחרת שבה השעה כבר עשר לפני כן? לא ממש ברור. מה שבטוח הוא שלא כדאי לבחון את הגרמנים בנושא של אכיפה.

10:08 - טיילור סוויפט וקלווין האריס אוהבים מרחוק

אהבה זה כואב, במיוחד כשאת כוכבת הפופ הגדולה בעולם ואתה אחד הדי ג'ייז העסוקים בעולם. סוויפט פתחה אתמול (שלישי) את סיבוב ההופעות שלה באי הבריטי עם הופעת ענק בגלאזגו, הרחק מבן הזוג החדש קלווין האריס. אבל למזלם ולמזלנו, הם יכולים להמשיך ולנהל את אהבתם על גבי הפיד שלנו.

זה התחיל עוד שלשום כשהאריס העלה לחשבון ה-Vine שלו סרטון ובו נראית מרדית, החתולה המפורסמת של סוויפט, כשהיא שותה בחמידות אין קץ מהברז בדירתה. מה שמוכיח שהאריס עשה קאטסיטינג עבור אהובתו הרחוקה. רגע אחרי שסוויפט הורידה את אפל על הברכיים ושינתה את מדיניות התשלום לאמנים, הוא הוסיף ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, שם נכתב: "היום הופעתי בתור ינשוף ענקי והבחורה שלי שינתה את עולם המוזיקה לנצח. איזה יום".

לא חשבתם שסוויפט תישאר חייבת, וזה אכן לא קרה. בפתיחת המופע בגלאזגו היא פנתה אל הקהל ואמרה: "תראו את כל הסקוטים המדהימים שנמצאים כאן עכשיו. אני במקרה אוהבת מאוד סקוטים באופן אישי". אם משהו ברפרנס הזה היה עדיין לא ברור, האריס הוא סקוטי בעצמו ונולד בעיר שרחוקה שעה נסיעה מהאצטדיון בו הופיעה סוויפט.

עד כאן מבזק האוהבים להיום. נשוב לעדכן בהמשך.

A video posted by Calvin Harris (@calvinharris) on

09:56 - אחד נגד 1,500: כך נבחר טום הולנד לתפקיד ספיידרמן

רק אתמול התוודע העולם לטום הולנד, הבריטי בן ה-19 שיהפוך בקרוב לסופרמן החדש של "סוני" ו"מארוול", ועכשיו מתברר כמה קשה הוא היה צריך לעבוד כדי לזכות בתפקיד.

על פי דיווח בהוליווד ריפורטר, הרשימה הראשונית של אולפני סוני כללה לא פחות מ-1,500 מועמדים לתפקיד טווה הקורים. אחרי סינון עמוק בחודש מאי הגיעו שישה שחקנים אל קו הגמר, כולם צעירים ואלמוניים לחלוטין.

בשלב הזה נכנסו לתמונה רוברט דאוני ג'וניור (איירון מן) וכריס אוונס (קפטן אמריקה), ששיחקו לאחד כל אחד מששת הפינאליסטים באודישן לקראת האיחוד הצפוי ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". כאן הצליח הולנד לגבור על יריביו ולהבטיח לעצמו את התפקיד. מלבד "מלחמת האזרחים" והסרט בכיכובו ב-2017, נראה שהתוכניות לספיידרמן ממש לא עומדות להיעצר כאן. שמועות על טרילוגיית סרטים של איש העכביש כבר מתחילות להתרוצץ ביממה האחרונה.

טום הולנד. GettyImages
כאן כדי להישאר להרבה סרטים. טום הולנד/GettyImages

09:49 - באטמן חדש בדרך עם במאי חדש

רגע אחרי יציאת "עלייתו של האביר האפל" לקולנוע ב-2012, הכריזו באולפני וורנר שיאפשרו לגיבור הקודר שלהם לנוח כמה שנים לפני שינסו להחזירו. ההגדרה של "כמה שנים" התבררה כקצרה במיוחד כשבאטמן ייצא להילחם בסופרמן בעוד מספר חודשים, אבל זאת רק יריית הפתיחה לסרט עצמאי חדש.

הפרטים עדיין מעורפלים ויש לכך גם סיבה טובה. אולפני וורנר עומדים לנהל את אחד הפאנלים הגדולים ביותר בפסטיבל קומיק-קון בחודש הבא בסן דייגו, ושמועות ראשונות כבר מספרות שמשם תצא ההכרזה על שובו של באטמן למסך הגדול ב-2018.

על פי דיווח ב-Latino Review בן אפלק בעצמו צפוי להיות האיש שיביים את עצמו בתפקיד. כריס טריו, שזכה לצדו באוסקר התסריט על "ארגו", נבחר לכתוב את התסריט החדש. אנחנו כבר יודעים שבאטמן יככב כאמור ב"באטמן נגד סופרמן" ב-2016 וב"ליגת הצדק" ב-2017, לכך צריך להוסיף את הופעת האורח הכמעט ודאית שלו ב"יחידת המתאבדים". אם היעד של 2018 אכן נכון, אנחנו עומדים לראות יותר באטמן בזמן קצר מאשר בכל תקופה אחרת בהיסטוריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יככב וגם יביים? בן אפלק בטריילר ל"באטמן נגד סופרמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully