וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצה את הכביש: שרית חדד עוברת ל"בית ספר למוסיקה"

24.6.2015 / 11:01

המנטורית של "דה וויס" בשלוש העונות האחרונות, עוזבת ומצטרפת לריאליטי המוזיקלי של הזכיינית המתחרה, קשת. גם רוני דלומי תצטרף בעונה הקרובה לשולחן השופטים

שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
ממנטורית למורה. שרית חדד/ניב אהרונסון

שרית חדד תשמש החל מהעונה הקרובה כמורה ב"בית הספר למוסיקה", הריאליטי המוזיקלי מבית קשת שבמרכזו פיתוח כישרונות צעירים על ידי זמרים מוכרים. מדובר בצעד דרמטי מאחר וחדד שימשה בשלוש השנים האחרונות כמנטורית ב"דה ווייס" של הזכיינית המתחרה, רשת.

לא מדובר בפעם הראשונה שבה טאלנט של אחת הזכייניות עובר אל המתחרה הגדולה. לפני מספר שנים עזב משה פרץ את תפקידו ב"בית ספר למוסיקה" לטובת כיסא בשולחן השופטים של "אקס פקטור" מבית רשת. בשלב זה לא ידוע מתי יתחילו צילומי העונה הבאה של "דה וויס".

שולחן המורים בעונה השלישית של התוכנית יכלול את יהורם גאון וקרן פלס, שממשיכים מהעונה הקודמת, וכן גם את רוני דלומי שתצטרף אף היא לתוכנית. צביקה הדר ימשיך בתפקיד המנחה.

התוכנית, שצילומיה צפויים להתחיל בקיץ, שודרה לראשונה ב-2011 ואף נמכרה לשידור במספר מדינות בעולם. אני מאוד שמחה לקחת חלק ב"בית-ספר למוסיקה" ולפגוש את המתמודדים הצעירים. "אני תמיד שמחה להיות חלק מתכנית העוסקת במוזיקה", מסרה חדד בהודעה לתקשורת.

מהזכיינית רשת נמסר: "אנחנו מאחלים לשרית בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully