וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 חודשי מאסר בפועל לכוכב "הצלצול הגואל"

25.6.2015 / 20:06

בית משפט בוויסקונסין גזר היום (חמישי) ארבעה חודשי מאסר בפועל על דסטין דיאמונד, כוכב "הצלצול הגואל", בשל אחזקת נשק והתנהגות פרועה. דיאמונד יחל לרצות את גזר הדין ביום ראשון הקרוב

דסטין דיאמונד, שגילם את דמותו של סקריץ' בסדרת הנוער "הצלצול הגואל", הולך לכלא. כך קבע היום (חמישי) בית משפט בוויסקונסין. השופט פול מאלוי גזר על דיאמונד ארבעה חודשי מאסר בפועל ו-15 חודשי מאסר בתנאי. השופט הורה לדיאמונד להתייצב בבית הכלא כבר ביום ראשון הקרוב. דיאמונד בן ה-38 נעצר בחודש דצמבר שעבר לאחר שהיה מעורב בקטטה בבר ועל גופו נמצאה סכין קפיצית. כוכב "הצלצול הגואל" וחברתו התקוטטו עם זוג אחר שצילם את הכוכב בניגוד לרצונו. חברתו של דיאמונד, אמנדה שולץ, נמצאה אשמה בהתנהגות פרועה בתחילת החודש ונקנסה בסכום של 500 דולר.

השופט מאלוי אמר במעמד הקראת גזר הדין כי מטרת גזר הדין היא לשלוח מסר לקהילה לפיו התנהלות זו אינה מקובלת. דיאמונד, מצדו, התנצל ואמר "זו החוויה המחרידה ביותר בחיי. זה כל מה שחשבתי עליו בחצי השנה האחרונה".

בשנת 2006 דווח כי דיאמונד היה בסכנת איבוד ביתו בשל חובות. על מנת להציל את עצמו מהמצב המביך החליט דיאמונד לקרוא לקהל המעריצים לקנות חולצות טריקו עם תמונה שלו מחזיק שלט האומר "הצילו את ביתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully