וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הקיבה הקטנה של נסיכות דיסני

26.6.2015 / 10:08

הידעתם? עיניהן של נסיכות דיסני יותר גדולות מקיבותיהן וגם: טריילר חדש ואניגמטי ל"Heroes: Reborn". לייב בלוגינג תרבותי - מהדורת וויקאנד

יום שבת 22:08 - טום קרוז יחזור לככב ב"אהבה בשחקים 2"?

כבר כמעט שנים טובות שהרעיון לסרט ההמשך של "אהבה בשחקים" מרחף לו מעל שמי הוליווד. מפיקים ותסריטים באו והלכו, יוזמות שונות נשלחו לפח האשפה של ההיסטוריה, אבל עכשיו נראה שהדרמה הרומנטית מהאייטיז אכן עומדת לשוב לחיינו. הסיבה היא שהכוכב הגדול של הסרט, ומי שבמידה רבה זינק בזכותו למעמד של אייקון הוליוודי, עשוי להיכנס מחדש לנעליו של מאווריק.

במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה היום (שבת) בברלין על ידי חברת ההפקה Skydance (שלקחה חלק בהפקת "שליחות קטלנית: ג'נסיס), אישרו מנהליה כי העבודה על התסריט כבר נמצאת בעיצומה. "ג'סטין מרקס ('סטריט פייטר') כותב את הסיפור החדש ויש לו פרשנות נהדרת למהפך שעבר על טייסי הקרב בימינו", חשף מנכ"ל האולפנים דיוויד אליסון. "יש תפקיד נהדר למאווריק בתוך הסרט והרי אין באמת 'אהבה בשחקים' בלי מאווריק, בייחוד שמדובר במאווריק המקורי. אנחנו לא יודעים מה אנשים מצפים שיקרה שם, אבל אנחנו מאוד מקווים שנוכל להתחיל לעבוד עליו בקרוב. הכל תלוי בכמה טוב ייצא התסריט.

כזכור, "אהבה בשחקים" מ-1986 הציב את קרוז בדמותו של פיט "מאווריק" מיצ'ל, טייס קרב פרוע שמקבל את ההזדמנות להתאמן עם הטייסים הטובים בעולם ולהוכיח להם שהוא טוב לא פחות מהם. בשלב זה אין כל אישור רשמי מצד נציגיו של קרוז, אבל אחרי הדברים האלה של אליסון נראה שתסריט טוב יסלול את הדרך להכרזה שכזו.

אליסון המשיך להרחיב לגבי התוכניות לקראת הסרט, וחשף כי האולפנים מעוניינים להוציא אותו בגרסה תלת ממד ו-IMAX. "כשאנחנו מדברים על העולם של קרבות אוויר, אי אפשר שלא לקחת בחשבון שהעניין הזה כמעט ולא קיים היום בשונה מהסרט המקורי. אנחנו מדברים היום על עולם של טכנולוגיות מל"טים ומטוסי הקרב שמוגדרים כאחרונים שיאויישו על ידי בני אדם. זה יהיה כיף לחקור את הדברים האלה, בעיקר מכיוון שמאווריק עצמו כבר אינו הצעיר שובר המוסכמות שהיה פעם".

אהבה בשחקים. yes
עדיין כשיר לטיסה?/yes

יום שבת, 13:54 - מייקל ג'קסון רוקד בעננים

שש שנים לאחר מותו של מייקל ג'קסון, נדמה שמעריציו מתנחמים במסר על-טבעי. תמונה שצילם הצלם ג'ון פלאשל סוחפת את הרשת. הסיבה? בתמונה שמתעדת סופת ברקים בווירג'יניה, ניתן לראות לכאורה את מלך הפופ כשהוא רוקד את הליכת הירח המפורסמת שלו בין העננים.

פלאשל בן ה-45 העלה מספר תמונות בהן תועדה הסערה לעמוד פייסבוק של תחנת חדשות מקומית ולדבריו, כלל לא שם לב לדמותו של ג'קסון בתחילה. רק לאחר שזכה לקבל שיחות טלפון רבות, הבחין פלאשל בדמות המוזרה.

האם זהו אכן מייקל ג'קסון? שפטו בעצמכם:

עננים מייקל ג'קסון. john plashal, צילום מסך
עננים מייקל ג'קסון/צילום מסך, john plashal

יום שישי, 17:33 - הארי פוטר הופך למחזה

18 שנים בדיוק לאחר ש"הארי פוטר ואבן החכמים" יצא לחנויות הספרים, הכריזה ג'יי קיי רולינג על השלב הבא: מחזה. "הארי פוטר והילד המקולל" יערוך את הבכורה שלו בלונדון בשנת 2016. רולינג חשפה בסדרת ציוצים בטוויטר שיהיה ניתן לרכוש כרטיסים למחזה כבר מהסתיו הקרוב. מחברת סדרת הספרים המצליחה סירבה לספק פרטים על עלילת המחזה אך טענה כי כל מי שיצפה במחזה יבין מדוע הסיפור החדש בעולמו של הארי פוטר יסופר בגרסת מחזה ולא בספר חדש.

יוני 2015 הופך להיות חודש חגיגי עבור מעריצי הארי פוטר. בתחילת החודש נודע כי זוכה האוסקר אדי רדמיין ("התיאוריה של הכל") יככב בטרילוגיה החדשה בעולמו של פוטר וייכנס לנעליו של ניוט סלמנדר, חוקר וזאולוג, שיוצא למשימה בשליחות משרד הקסמים למפות את מגוון היצורים ברחבי העולם. סיכום מסעו הופך לאחר מכן לספר "Fantastic Beasts and Where To Find Them", שנלמד בהוגוורטס. הסרט הראשון בטרילוגיה צפוי להגיע לבתי הקולנוע בנובמבר 2016.

הרמיוני גריינג'ר – הארי פוטר. באדיבות yes,
אבל האם הרמיוני יודעת לשיר?/באדיבות yes

10:36: טריילר חדש ל"Heroes: Reborn"

"גיבורים", סדרת המד"ב שהתחילה ממש ממש טוב (זוכרים איך כולנו פחדנו מסיילר?) והפכה להיות ממש ממש גרועה (זוכרים איך כולנו רצינו שקלייר המעודדת תמות כבר?) תחזור בסתיו הקרוב לעונה חדשה בת 13 פרקים.

העונה, שתיקרא "Heroes: Reborn", זוכה כעת לטריילר חדש בן דקה ובו אנו למדים שתושבי טקסס ממש מייחלים לגיבורים שיצילו את היום לאחר מתקפת טרור. מה עוד אנחנו למדים מהטריילר? שהירו הבלתי נסבל ישוב גם כן.

צפו בטריילר:

10:10: מה לא בסדר עם נסיכות דיסני?

אולפני דיסני עושים הכל כדי לגרום לנסיכותיהם להיראות טבעיות ואנושיות. הכל חוץ מדבר אחד: גזרה נורמלית. האנשים הטובים של אתר "Above Average" שפצרו 11 תמונות של נסיכות דיסני שמדגימות כיצד השטח שהוקצה לעיניהן של הנסיכות, גדול יותר מהשטח שהוקצה לקיבותיהן. האם אנשי דיסני מנסים לגרום לדור שלם של מתבגרות וילדות לרצות להיות רזות באמצעות שליטה בתת המודע?

פרגנו לכם שתי דוגמאות. את כל היתר תוכלו למצוא בקישור.

לשבור את הקרח אילוסטרציה. Above Average, צילום מסך
הו אלזה!/צילום מסך, Above Average
יסמין אילוסטרציה. Above Average, צילום מסך
יסמין לא אכלה בורקס כבר שלושים יום/צילום מסך, Above Average

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully