וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצוע של סיפור: דגל צעצועי המין שהפיל בפח את CNN

28.6.2015 / 9:12

כתבת הרשת בלונדון דיווחה ממצעד הגאווה שהתרחש בעיר ביום שבת, וחשפה כי דגל דאעש מתנופף מבלי שאיש מייחס לכך חשיבות. רק לאחר מכן התברר שמדובר בפארודיה

צילום מסך

את הדיווח החדשותי הזה ינסו ברשת CNN לשכוח ומהר, אבל אם זה תלוי באינטרנט יהיה להם קשה מאוד לעשות את זה. במהלך סיקור מצעד הגאווה בלונדון שנערך אתמול (שבת), דיווחה כתבת הרשת בלונדון לוסי פאוול כי דגל ארגון מדינת האסלאם (דאעש) מתנופף בין הדגלים הצבעוניים ברחובות בירת בריטניה.

"אדם לבוש בבגדי שחור-לבן מניף כאן דגל ענק שנראה כמו חיקוי רע, אבל ברור מאוד של דגל דאעש", דיווחה פאוול על רקע תמונת הדגל. "נראה שאני היחידה ששמה לב לזה, מכיוון שהעניין הזה לא מעלה כל שאלות בקרב הנוכחים". סוזן מלווייה, המנחה באולפן, אף הגדילה לעשות ותהתה האם מדובר באיתות של ארגון הטרור לגבי מטרתו הבאה.

פאוול ומלווייה הצליחו לפספס את האירוניה שניסה הדגל להעביר. המילים בערבית הוחלפו בצעצועי מין, ובכך ניסה יוצרו להגחיך את הארגון הקיצוני ולהתריס כלפי האסלאם הקיצוני שמתנכל ללהט"בים.

לאחר שנתפסו בקלקלתן על ידי הצופים שמיהרו להתבדח על חשבונם ברשת, מיהרה פאוול לצייץ בטוויטר: "אני לא דיווחתי על דבר כזה". יחד עם זאת היא עצמה שיתפה ציוצים של גולשים אחרים שחשפו את משמעותו האמיתית של הדגל. האיום הוסר מעל לונדון, לפחות בינתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • דאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully