וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: המתיחה האכזרית שכמעט הרגה את פריס הילטון

28.6.2015 / 9:55

תוכנית מתיחות במצרים גרמה ליורשת העצר לחשוב שמטוסה עומד להתרסק מעל דובאי. וגם: מה עושה טום קרוז למי שמנסה למנוע ממנו לקפוץ מבניין? לייב בלוגינג תרבותי

12:03 - הסיום של "משחקי הכס" - הגרסה המורחבת

שוב חוזרים על האזהרה המוכרת: אם טרם צפיתם בסיום העונה החמישית של "משחקי הכס", אתם מוזמנים לעבור אחר כבוד לאייטם הבא. אם צפיתם והגעתם עד לנקודה הזאת בקריאה, אתם כבר יודעים שאנשי משמר הלילה סגרו חשבון אלים וטראגי עם ג'ון שלג. מה שאתם לא יודעים הוא שהסצנה קורעת הלב הזאת קוצרה. תודות לחברים ב-College Humor אתם יכולים לצפות כעת בגרסה המלאה.

10:50 - ככה נראית פדמה פאטיל היום

זוכרים את פדמה פאטיל? תלמידת רייבנקלו מהשכבה של רון וויזלי והארי פוטר? ובכן, לא תאמינו אבל היא הפכה מנערה חיננית לאישה לכל דבר במהלך 11 השנים שחלפו מאז שהשתתפה ב"הארי פוטר וגביע האש". הפרט הטריוויאלי הזה ידהים גם אתכם כשתראו איך נראית אפשאן אזאד, השחקנית שגילמה אותה בסרט, כיום.

כזכור, פאטיל נחשבה לאחד הנערות היפות ביותר בהוגוורטס. היא הגיעה לבית הספר מהודו ביחד עם אחותה התאומה, פרוואטי, והשתיים אף יצאו לדאבל דייט מהגיהנום עם רון והארי בנשף הסיום של השנה הרביעית. השתיים היו חברות גם "בצבא דמבלדור".

אז איך אזאד מתייחסת לטירוף סביב הגילוי שהתבגרה? ובכן, באופן מדהים היא עושה את זה בפרופורציות. "באמת חברים, כל ההייפ אחרי האייטם בבאזפיד מגוחך לחלוטין", כתבה בטוויטר שלה. "זה מצחיק נורא, אבל מגוחך. אני מעריכה את זה, אבל בחייכם, הייתי אז בת 16".

10:31 - תכירו את "הנוקמים של אוז: עידן איש הפח"

זוכרים את מסע הקידום של "הנוקמים: עידן אולטרון"? זה שעשה שימוש קריפי במיוחד באחד מהשירים הזכורים ביותר מ"פינוקיו" והפך אותו למצמרר לנצח? אז עכשיו הגיע הזמן לקחת את העניין הזה עוד צעד קדימה. הטיזר המזויף הבא מציג איך היה נראה סיפורו של "הקוסם מארץ עוץ" אם כל גיבוריו היו מוחלפים בחבורת הגיבורים ונבל העל. שמישהו יעשה מזה סרט אמיתי!

10:29 - הקמפיין הראשון של ג'ון שלג

אם לא צפיתם עדיין בפרק האחרון של "משחקי הכס", התמונה הזאת לא אמורה לרמז לכם דבר. אם כן ראיתם, בטח תעריכו אותה כמונו. זהו, בלי ספוילרים וזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל בשביל השעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:26 - מה שקורה בקאן נשאר בקאן

אין לנו יותר מדי מה להגיד על התמונה הזאת, היא די מדברת בעד עצמה. ניתן רק את הקונטקסט: בימים אלה מתקיים בקאן הפסטיבל לפרסומות, שנערך באופן מסורתי אחרי הפסטיבל היוקרתי לקולנוע. שניים מהמבקרים באירוע החליטו להפוך את אחד מהסמלים הגדולים ביותר שלו - השטיח האדום - למזכרת בלתי נשכחת.

10:09 - טום קרוז מפטר את חברת הביטוח שלא נתנה לו לקפוץ מגורד שחקים

טום קרוז ידוע כבר שנים בחיבתו הגדולה לסכנות ובדרישה שלו לבצע את מרבית הפעלולים בסרטיו בעצמו. באחד מרגעי השיא של "משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים", נראה קרוז מטפס על ה"בורג' חליפה", גורד השחקים הגבוה ביותר בעולם. כעת מתברר שסוכני הביטוח היו הרבה פחות נלהבים מהסיפור הזה.

"הוא רצה להיות תלוי מחוץ לגורד שחקים ענק, וחברת הביטוח של האולפנים סירבה לבטח אותנו", חשף דיוויד אליסון, מנכ"ל חברת ההפקות Skydance בריאיון. "טום התעצבן ודרש לפטר אותם. בסופו של דבר השגנו מישהו שיבטח אותנו". המבטחים החדשים כמעט ונאלצו לשלם הרבה כסף על הפעלול.

"התאמנו על הסצנה הזאת במשך חודשים בתוך מחסנים ודגמים מיוחדים, ואז הגיע יום הצילומים הראשון", נזכר אליסון, "טום עשה את הטייק הראשון, הוא לבש את הקסדה שלו, קפץ ופגע בעוצמה אדירה עם ראשו באחד החלונות. הסתכלנו אחד על השני ואמרנו בטום קרוזיות טיפוסית: 'זה היה רעיון רע מאוד'. אבל טום פשוט חזר אחורה ובטייק השני עשה את זה מושלם".

10:00 - פריס הילטון בין שמיים וארץ

מפורסמים מהסוג של פריס הילטון נפלו כבר קורבן לאינספור תוכניות מתיחות שביקשו להתבדח על חשבונן, אבל נראה שהמקרה האחרון כבר קצת עובר את גבול הטעם הטוב. הילטון הוזמנה לדובאי לרגל השקה חגיגית של מלון יוקרתי, כאשר חלק מהחוויה כללה גם טיסת סיור ברחבי העיר.

מה שהילטון לא ידעה הוא שהטיסה כולה היא מזימה של תוכנית המתיחות "Ramez In Control" של הקומיקאי המצרי ראמז גאלאל. וכך, דקות אחרי ההמראה דיווח כי איבד שליטה על המטוס ושהוא עומד להתרסק. הוא החל לבצע תמרונים חדים באוויר, כש"הנוסעים" בטיסה לצדה של הילטון צווחים באימה. אחד מהם אף הגדיל לעשות ובשלב מסוים "השליך" אדם אחר מדלת המטוס.

ההתרסקות המזויפת נמשכה דקות ארוכות, כאשר הילטון נראית בהן בוכה והיסטרית. רק לאחר שיצאה מהמטוס התברר שמעולם לא עזבה את הקרקע ושהטראומה שעברה כעת היתה בסך הכל ניסיון לנצל את מעמדה לקידום התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully